Kneipp Douche Scrub Mint Eucalyptus

06:17:00


Paar weken geleden had ik bij Pink it deze heerlijke Kneipp douche scrub gewonnen. Ik was hier erg benieuwd naar en ben erg blij dat ik hem gewonnen had! Want echt Kneipp heeft zulke fijne en goed ruikende producten, dit merk behoord tot mijn favorieten douche producten.


Kneipp over de Douche Scrub:


"Verwen jezelf met de verfrissende combinatie van een verzorgende douchegel met een mild reinigende scrub. De douche scrub mint - eucalyptus met jojobapeeling verwijderd op milde wijze dode huidcellen. De speciale douche formule met de verzorgende amandel-, jojobaolie en sheabutter zorgt voor een gladde en zachte huid." 
  • Zonder conserveringsmiddelen
  • Zonder minerale oliën
  • Zeepvrij
  • Met natuurlijke verzorgende werkstoffen
  • Succesvol dermatologisch getest 
  • Kneipp is tegen dierproeven
 Ingrediënten:



Kneipp douche scrub voelt vol en aan en er zitten kleine mint kleurige scrub deeltjes in. De geur is echt lekker en fris. Vooral als je s'morgens moeilijk wakker wordt helpt deze geur je zeker om wakker te worden.

Wat ik erg fijn vind is dat de scrub in een tube zo kan je het product er makkelijk uit krijgen en komt de inhoud niet in aanraking met water, waardoor het langer houdbaar blijft en hygienischer is.


Deze scrub maakt mij huid lekker zacht en doet wat het beloofd. Ik heb alleen deze variant gezien in de drogist en ik hoop dat Kneipp ook met andere lekker geuren gaat uitkomen.

De Kneipp Douche Scrub Munt – Eucalyptus bevat 200 ml en kost €7,99. Kneipp is te koop bij o.a. de DA en de Etos.

Wat vind jij van Eucalyptus geuren? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke Follow on Bloglovin

You Might Also Like

30 reacties

  1. het klinkt zo heerlijk, ik ben zo onwijs nieuwsgierig hiernaar geworden ondertussen....kneipp heeft altijd van die heerlijk geurende producten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat je deze ook zo lekker vind, hier in huis is die ook groot favoriet :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een heerlijke scrub. De geur lijkt me ook lekker. Eerst maar eens opmaken wat ik nog heb! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah dit ziet er heel fijn uit! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou meestal niet zo van die 'in-your-face' frisse geuren! :-)
    Maar ik heb nog nooit iets van Kneipp geprobeerd, dus ben ik op zich wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt mij een heerlijke scrub, maar ik ben bang dat ik de geur te sterk ga vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij klinkt wel goed! Ik denk dat de geur mij vrij sterk lijkt, maar zo af en toe kan dat best lekker zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit een heerlijke scrub! gebruik hem regelmatig

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt fijn! Ik hou wel van eucalyptus geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt erg fijn! Eucalyptus is toch wel een van mijn favoriete geuren :3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze douche scrub is heerlijk! Ik heb er vorige week ook een review over geschreven. Leuk om jouw review te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lijkt mij wel goed
    met Kneipp doe je altijd wel goed denk ik

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hmmmmm heerlijk!!!! Ik heb ' em ook :) Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben gek op scrub en eucalyptus vind ik een fijne geur tijdens de winter dus dat kan niet slecht zijn, kneipp is ook een erg fijn merk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt fijn! Mooie achtergrond heb je bij de foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je comliment. Ik probeer elke keer wat nieuws en dat het qua kleur mooi match bij het product.

      Verwijderen
  16. deze lijkt me ook erg fijn!!! :) Is deze ook geschikt voor een gevoelige huid ?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh, ik heb deze op mijn lijstje voor Kerst gezet. Ik ben dol op eucalyptus!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oe dit klinkt wel echt onwijs lekker ja! Ik vind dat soort geuren echt heerlijk fris! Met name als je wakker moet worden inderdaad haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die scrub klinkt heel fijn! Goede review

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Munt is vooral een geur voor mij in de zomer. Wel vind ik mint erg fijn als ik bijv verkouden ben, dan gebruik ik het vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lijkt me een fijn product! Ik houd echt van Eucalyptus

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze lijkt mij heerlijk, vooral voor tijdens bijvoorbeeld een verkoudheid, lekker verfrissend met de eucalyptus!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lijkt me heerlijk. Ik ben gek op producten die lekker ruiken...
    http://www.ladygoldapple.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Klinkt goed, lijkt me een heerlijke scrub! Mooie foto's ook! X

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe