Mijn favoriete make-up producten

06:34:00


Het leek mij wel eens leuk om met jullie te delen welke make-up producten ik graag gebruik. Dit is o.a. een bronzer, lipgloss, mascara en concealer/highlighter en natuurlijk een heerlijke parfum. Het is maar een kleine greep van een aantal producten die ik dagelijks gebruik, kijk je mee!



L'Oreal Paris Lumi Magique Concealer


Deze concealer camoufleert donkere schaduwen en kringen in je gezicht. Ook gebruik ik deze vaak als highlighter. Het is gemakkelijk aan te brengen met het kwastje wat ik ook wel hygiënisch vind. Ik kan tegenwoordig sowieso niet meer zonder een goede concealer.

Pupa Vamp! mascara


Naast enkele andere mascara's heb ik ook deze mooie Pupa Vamp! mascara. Voornamelijk omdat ik veel en mooie volume wil in mijn wimpers heb ik deze gekocht. Het is een redelijk dunne borstel wat je misschien niet zou verwachten bij deze mascara. Deze Vamp! mascara geeft mijn wimpers echt de gewenste volume, is mooi diep zwart en blijft zonder uitlopen de hele dag zitten. Dus echt ik raad deze zeker aan als je nog opzoek bent naar een fijne mascara.

Max Factor Colour Elixir Gloss Enchanting Coral

Deze lipgloss heeft een hele goede pigment en een mooie glans. Deze in tegenstelling tot andere lipgloss die ik heb gehad, plakt deze niet. Ik heb hierover een paar maanden geleden een review geschreven. Klik hier als je deze wilt terug lezen.


Pupa Desert Bronzing Powder 03 Amber Light





Een bronzer is voor mij onmisbaar, ik gebruik het iedere dag. Dit merk is erg goed met bronzers. Deze bronzer geeft mij huid een iets warmere uitstraling.

Cacharel Noa

 Dit geurtje gebruik ik al jaren, en ik denk dat iedereen deze wel kent. Voor mij is deze bijzonder omdat mijn oudere zus deze in haar tienerjaren ook gebruikte. We groeide apart van elkaar op in een andere provincie en door dat ik dit geurtje ook ging gebruiken, was zij voor mijn gevoel toch dichtbij. Het is een zacht subtiel geurtje.

Dit waren de producten die ik de laatste tijd graag gebruik. Ik zal binnenkort ook mijn favoriete verzorgingsproducten met jullie delen.

Wat zijn jouw meest gebruikte producten van de afgelopen tijd? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke


 


You Might Also Like

36 reacties

  1. Wat een mooie producten! Die gloss van max factor vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, de lipgloss van Max Factor is ook erg mooi en fijn.

      Verwijderen
  2. Noa is zo'n heerlijke geur! Ik heb 'm in mijn tienerjaren ook gehad. De concealer ken ik nog niet. Klinkt erg fijn! Leuk om te lezen wat je dagelijkse (make-up) producten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De concealer is erg fijn, misschien dat hiervan binnenkort nog een review maak.

      Verwijderen
  3. Ah ik ben super benieuwd naar die concealer! Mooie favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verhaal achter je parfum. Zal m vandaag eens opdoen want hij is heerlijk ja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk hé, iedereen heeft denk wel een verhaal achter een bepaalde geur.

      Verwijderen
  5. Mooie producten! de bronzer lijkt me erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Pupa bronzer is ook erg mooi goed pigment en geeft een mooi effect.

      Verwijderen
  6. Wat heb je een mooie, maar ik denk ook fijne favorieten . Ik ekn ze niet allemaal maar het lijken mij toppertjes!..zelf is een van mijn favorieten op dit moment, een CC cream van Gosh en mijn Boho mascara....deze draag ik beide echt dagelijks op het moment.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mooie producten! Die Pupa Vamp mascara heb ik hier ook liggen om te proberen, word er nu nog nieuwsgieriger naar x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben nu heel benieuwd wat jij van de mascara gaat vinden.

      Verwijderen
  8. Wat een mooie producten :) Je hebt de producten ook mooi gefotografeerd :) Gebruik je daarbij een lamp?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik gebruik geen lamp ik heb echt alleen licht van een raam. Niet altijd even makkelijk maar probeer zo goed mogelijk gebruik te maken van het licht wat ik heb.

      Verwijderen
  9. Mooie producten, vooral het verhaal achter je parfum is heel erg lief!

    Liefs,

    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, geuren zijn belangrijk en herinnert ons vaak weer aan een moment uit ons leven, dat doet dit geurtje Noa zeker.

      Verwijderen
  10. Zo'n schattig parfum! Je foto's zijn echt heel mooi, die ondergrond is origineel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke producten! Lijkt mij een lekker geurtje die parfum!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Noa is een heerlijk geurtje, heel zacht en subtiel.

      Verwijderen
  12. Ik ben ook fan van Pupa. Probeer altijd andere producten, maar kom altijd weer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wow wat een leuke producten
    ik zou echt wel eens iets van Pupa moeten gebruiken, nog nooit gedaan; ben wel nieuwsgierig

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie producten. Noa droeg mijn moeder vroeger altijd, leuk om dat geurtje weer eens te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijne producten! Van Noa heb ik ook al een paar flacons opgemaakt hihi, dat was een tijdje echt mijn geurtje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie producten! De bronzer ziet er erg pretty uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie favorieten! Ik heb pas nog een set Noa gekregen, met parfum en bodylotion :-)
    Jij hebt trouwens zo te zien geen last van het feit dat het vroeg donker wordt...
    Je foto's zien er nog steeds mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Op mooie dagen maak ik zoveel mogelijk product foto's. Ik probeer nu ook foto's te maken maar dat gaat een stuk moeilijk vooral het scherp stellen heeft mijn camera moeite mee.

      Verwijderen
    2. Ik sleep nu iedere keer van alles de tuin in...
      De buren zullen ook wel eens denken ;-)
      Misschien toch maar eens een softbox kopen.

      Verwijderen
  18. Nu ben ik echt wel heel benieuwd naar de Pupa Vamp! mascara :) mooie favorieten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben benieuwd naar die concealer, eens kijken of hij niet te donker voor me is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie producten! Ik ben zo benieuwd naar de pupa vamp mascara. Ik vind Noa pearle ook zo lekker ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie producten. Ik heb ooit een mini van de pups mascara gekregen, die ga ik snel gebruiken want je hebt me nieuwsgierig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe