My Wishlist

06:06:00



Ik heb net als iedereen een wishlist van mij is niet heel groot, maar wil deze  toch met jullie delen. Zelf doen wij niet aan cadeautjes met kerst, dus meer een wishlist voor 2015.



1. Ik wil heel graag een Sleek Palette ik ben gewoon heel nieuwsgierig nadat ik zoveel mooie looks en reviews heb gezien.

2. Koperen woonaccoires. De basis is bij mij wit met leverkleur/taupe. Ik heb altijd een zwak voor de koperen kleur gehad, dus ik vind het natuurlijk super gaaf dat dit nu ook een woontrend is. Vandaag ga ik ook even kijken bij de Blokker, Big Bazar en Action of zij koperen woonaccecoires verkopen.

3. Ja nou heel orgineel niet maar ik lees talloze reviews van MAC lipstick, ze zien erg mooi uit en de kwaliteit is goed. Ik ga zelf dan natuurlijk wel voor een roze variant.







4. Ik heb nu een 50mm lens, maar ik denk dat ik nog meer uit de foto's kan halen met een Canon 40mm.

5. Echt hele goede en mooie make-up kwasten heb ik niet. Ik heb van de DA een aantal maar die laat haren los. Dus heb ik mijn gezicht gepoederd moet ik daarna 1 voor 1 de zwarte kwast haren van mijn gezicht plukken, niet echt goed dus. Ook een goede foundacion kwast mist nog. Ik vind de real techniques kwasten mooi en lijken me ook heel fijn in gebruik.

6. Ja wie zet er nou een keukenrolhouder op zijn wishlist.... ikke. Ik heb namelijk heel veel armbanden. En ik wil hiermee een armbandhouder maken. Nu zit alles in een tas en heb ik geen overzicht waardoor ik bijna geen enkele armband meer draag. Dus wie weet is dit iets.

Wat staat er op jouw wishlist op nummer 1? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

34 reacties

  1. Een sleek palette! Ik snap je volledig, die zijn zo geweldig! Leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sleek palette ontbreekt hier ook nog net als een MAC lipstick! En een set mooie kwasten is ook fijn om te hebben. En wat een leuk idee met de keukenrol houder! Leuke wishlist! Liefs Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staan heel leuke dingen op je wishlist, eigenlijk vond ik de keukenrolhouder op je lijstje wel een normaal iets om op een lijstje te hebben staan, niet alleen voor armbanden, maar zowiezo..... zelf doen wij ook niet echt aan kerstkadootjes, wel heb ik ene paar kadootjes gekocht voor mijn kleindochter...op mijn wish lijstje staan ook een aantal praktische dingen, zoals een ladenkastje in de slaapkamer en ik zou ook wel erg graag nieuw bestek willen aanschaffen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn soms net die kleine dagelijkse dingen die erbij inschieten maar die je eigenlijk toch graag wilt hebben.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie items allemaal! Die koperen accessoires zijn ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mac lipstick, jaa!! en die kwasten natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie wishlist <3 Vooral de koper trend vind ik ook zo leuk! En een MAC lipstick is altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Best een bescheiden lijstje. Sleek ben ik ook benieuwd naar. Die keukenrolhouder he, zou je een lege rol niet kunnen beplakken met kadopapier, touwtje erdoor en ophangen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sleek palette is echt heel fijn! En de RT brushes zijn de fijnste die ik heb gaan boven mijn mac kwasten. En die keukenrol houder haha daar moest ik wel ff om lachen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke wishlist! Ik ben ook helemaal into koperen woonaccessoires these days! En een MAC lipstick is altijd een mooie aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie lijst! Die Canon 40 mm lens! Zeker een goeie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke wishlist heb je gemaakt. De palettes van Sleek zijn echt heel goed. Ik heb er nu zeven of was het acht haha. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw heb jij er zoveel! Nou dan ben ik nog wel even bezig ;-)

      Verwijderen
  12. Wat een leuke wishlist, er wel enkele dingen bij die ik ook wel graag onder mijn kerstboom zou willen zien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lipstick van Mac staat ook op mijn wishlist. Ik hoop er binnenkort eentje onder de kerstboom te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke wishlist! Ik vind de paletten van Sleek en de MAC lipsticks echt aanraders! Qua palette vind ik vooral het Storm en Oh So Special palette erg mooi en ook goed bruikbaar en qua roze MAC lipstick is Chatterbox wat mij betreft ook echt een aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tips hier heb ik zeker wat aan. Heb ze net via google opgezocht en ze zijn beide erg mooi!

      Verwijderen
  15. Wat een mooie wishlist! Koperen items en details in huis vind ik de laatste tijd ook erg mooi en een mac lipstick jaaa die staat ook nog wel op mijn wishlist en niet eentje haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke wishlist, ik wil ook nog een mac Lipstick, de Please me

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie wishlist! Een nieuwe MAC lipstick staat ook op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi lijstje! :) De RT kwasten en Sleek is echt geweldig! Echt aanraders... Ik zou ook wel een mac lipstick willen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi wishlist!
    dat van die keukenrol is best nog wel een leuk idee!

    Liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw je lijst is geweldig! ♥ en die sleek wil ik ook!!! En ik wil heel graag een polaroid camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie wishlist! Een MAC lipstick en Real Techniques kwasten staan ook op de mijne :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind de kopertrend ook zo mooi. Maar dat wist je al. Ik wil graag ook een MAC lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Koper trend hou ik ook heel erg van! Ik vind het zo elegant staan! Zelf wil ik ook nog erg graag een Sleek palette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohh ik heb zoveel wensen! Op nr.1 staat een stevige ijzeren prullenbak zodat de kat deze niet de hele tijd omgooit en ik weer vuilnis mag oprapen. Haha Mijn secret glamourous leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik begreep dat gedoe rondom kwasten nooit zo en was blij met mijn HEMA kwasten,
    tot ik vrij goedkoop via iHerb RT kwasten heb besteld... GE-WEL-DIG!
    Kopen! Ga je geen spijt van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke dingen staan er op je wishlist, die lens lijkt mij ook erg handig voor foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe