NOTD | Zoya Thea Magical Pixie Dust

07:11:00


Ik kan dit artikel echt niet anders beginnen, wauw wat is dit een prachtige nagellak. Je kan het misschien wel of misschien ook niet voorstellen, maar ik krijg gewoon echt een warm gevoel hiervan van binnen. Ik ga je nu al zeggen dit is het mooist en kwalitatief de beste nagellak die ik ben tegen gekomen. Ben je al nieuwsgierig genoeg naar de swatch en nail art, lees dan zeker verder!



Dit zegt Zoya over  Thea Magical Pixie Dust:


Thea door Zoya kan het best omschreven worden omschreven als: een diep violet met een touch van orchidee flash. Vol met ready to party glitter.

  • Veganistisch
  • Vrij van tolueen, DBP, formaldehyde en kamfer
De nagellak van Zoya staat voor kwaliteit, bevat alleen gezonde, natuurlijke ingrediënten en bovendien is het vrij van dierlijke producten. De lak blijft lang op natuurlijke nagels zitten  en Zoya is zelfs uitgeroepen tot langst dragende nagellak door Woman's Health Magazine.

Zoya was de allereerste die een langdragende nagellak zonder giftige stoffen zoals Formaldehyde op de markt brachten, óók kwamen zij als eerste met een sneldrogende topcoat. Bron


Ingrediënten


Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Sterikonium Hectolite, Acrylates Copolymer, Styrane / Acrylates Copolymer. 


Toen ik het flesje met inhoud zag was ik stiekem al verkocht, maar ik weet ook dat het soms tegen kan vallen. Ik ben natuurlijk meteen begonnen met foto's te maken en te swatchen omdat ik het echt zo snel mogelijk met jullie wilde delen.

Swatches


Het kwastje is perfect en is niet te zacht of te hard, hierdoor kan je heel makkelijk de nagellak aan brengen. Op de twee bovenstaande foto's draag ik 1 laagje. Dit is toch een mooi lakje of niet? Ik weet in ieder geval wat ik op mijn nagels heb deze kerst. Wat ik ook mooi vind is de diepte die ik deze lak zit.


Als de nagellak is opgedroogd voel je structuur het doet mij denken aan een liquid sand nagellak, maar op de foto's zie je dat niet terug omdat het ook echt niet zo oogt maar alleen zo aan voelt.

Nail art


Dit is de nail art die ik ervan heb gemaakt, wellicht had je deze al op mijn Instagram en Twitter gezien. Ik vind de combinatie met zwart erg mooi en steek goed bij elkaar af. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een make-up spons.

Conclusie


Ik ben gewoon heel positief over dit merk. Er zitten natuurlijke ingrediënten in, een goede dekking en een prachtig effect! Ik ga zelf zeker opzoek naar nog meer van dit soort lakjes van Zoya, ik zeg dus wordt vervolgt!

 Zoya Thea Magical Pixie Dust is verkrijgbaar bij BigGreen Smile voor €12,00 -15ml. Met de volgende code kan je deze nagellak met 10 % korting kopen: 10LOVELYLONNIE deze code is geldig t/m 31-01-2015. De website BigGreen Smile verkoopt alleen maar producten op natuurlijke basis, wat ik zelf erg fijn vind.

Wat vind jij van deze nagellak? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.


You Might Also Like

35 reacties

  1. Wat een prachtig nagellakje! Verbaasd me dat hij zo goed in 1 laag dekt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat lakje is echt zo mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Zo super mooi lakje! Perfect voor de feestdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw dat is echt een prachtig lakje, zeker over die zwarte basis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw schitterende nagellak meid! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag 'm al voorbij komen op je Instagram. Wauw, ik vind het zo'n super mooi lakje<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi lakje, vooral in de nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die combinatie met zwart is echt geweldig! Al vind ik het lakje op zich ook al prachtig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wauw en nog eens wauw! Wat een onwijs mooie, feestelijke en opvallende lak. Gewoon prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is inderdaad echt heel mooie nagellak! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat n glitterbom! Vind m erg mooi op zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige, feestelijke lak! De kleur vind ik ook erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig! Wat goed dat 'ie met 1 laagje al dekt. Al vind ik 'm in combinatie met zwart ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt heel fraai! Ik ben normaal niet zo dol op paars, maar voor de feestdagen...
    Of zoals je die nail art hebt gemaakt vind ik het heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je nail art combinatie vind ik prachtig. Mooie lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wow wat een geweldig lakje!
    zooo mooi

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tjonge het lakje is erg mooi, maar ik moet wel zeggen dat hij mij veel meer in de nail art aanspreekt dan ...enkel alleen de lak

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, deze lak is inderdaad fantastisch! Prachtig!! En je foto's zijn ook weer geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Wat een prachtig lakje! Die combi bij de nailart is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kleur! Dekt ook echt goed. Maar de nail art vind ik nog mooier! Echt een prachtige combinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alles wat ik over dit lakje kan zeggen is WAUW.
    Volgens mij worden mijn reacties een beetje standaard maar het is nou eenmaal wel zo haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw ik ben verliefd op dit lakje hij is heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, de combinatie met de zwarte nagellak is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, super mooi, zeker over zwart heen! Ik was er al een tijdje naar aan het kijken maar nu wil ik hem echt gewoon hebben ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WAUW, wauw! Wat een super tof kleurtje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig en ik droom van de dag dat we ook via de website van Zoya kunnen bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe