Shoplog | Action & Big Bazar

06:44:00



Vandaag heb ik een shoplog. Gisteren konden jullie in mijn artikel al lezen dat ik een aantal dingen op mijn wishlist heb. Graag wilde ik koperen woonaccessoires voor in huis. Gister ochtend ben ik samen met mijn dochtertje gaan shoppen.


Action

    Theelichthouder ster

  • Theelichthouder ster glas 7x10 metallic €0,99
  • Theelichthouder ster glas 7x7 metallic €0,99
    Lantaarn
  •  Sfeer lantaarn aan koord glas 11x10 cm €1,99

    Theelichthouder
  •  Theelichthouder gestanst tekst wit/brons €0,99
Ringmap & Sprookjesboek
De ringband map is voor mijn dochtertje, hier ga ik haar tekeningen in bewaren. Voorlezen vind ze zo leuk en het berip komt steeds meer. Met de kerst krijgt ze van mij dit leuke sprookjes boek.
  •  Ringband 23-rings A4 €1,99
  • Sprookjes boek 256 blz. €2,99
Big Bazar

     Mand en theelichtjes
 De draadmand ga ik gebruiken als fruitmand.
  • Draadmand koper €4,99
  • Sfeerlicht small €0,89
  • Sfeerlicht Large €1,49
     Decoratie
  •  Deco Dennenappels met glitter €1,59
  • Deco Schaalvulling mix €0,99
    Blokker

    Vaasje
  •  Vaasje €3,99
     Resultaat

Dit waren mijn aankoopjes geen beauty producten omdat ik echt gericht hiervoor ging. Tuurlijk ik ben even gauw de Kruitvat binnen gelopen en ben er niet weggegaan met legen handen. Jullie zulllen zeker nog reviews zien van de make-up producten die ik bij de Kruitvat heb gekocht.

Wat vind jij van bronze/koperen woonaccessoires? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

45 reacties

  1. Wat een mooie en gezellige aankopen! Vind dat bronze/koperen zeker wat hebben alleen past het niet bij onze meubels enz x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal, ik moet ook nodig weer eens naar de Action en Big Bazar.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De theelicht houders ga ik zeker scoren voor m'n moeder, ziet er heel mooi uit!!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het past niet bij onze kleuren in huis en daar baal ik echt van, want ik vind dit zo mooi. De combi wit/hout/koper/metallic is echt geweldig. Hele mooie spulletje en het resultaat ziet er supermooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi!!!! Wat een leuk sfeertje geeft het allemaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow leuke dingen heb je gekocht! !! :) dat vaasje is echt mooi! ♥ en wat leuk dat je een ringband gekocht hebt om tekeningen van je dochter te bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, gezellige aankoopjes. De theelichthoudertjes in de Action vind ik heel leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke aankopen!
    Ik blijf ook maar waxinelicht-houdertjes en kaarsjes e.d. kopen.
    Zo lekker sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes! Ik blijf me er steeds van verbazen welke leuke dingetjes de Action heeft, ik moet er maar eens langsgaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen! Prachtige foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent heerlijk geslaagd met deze aankoopjes, ze zien er echt gezellig uit...Ik vind de koperen woon aseccoires erg leuk om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke sfeer-aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie spulletjes! Die woonaccessoires zijn goed gelukt zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je samen met je dochtertje bent gaan shoppen! Die theelichthouder ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een onwijs leuke fruitmand. Tof die grafische vormgeving! En handig dat boekje voor tekeningen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke aankopen, echt heel gezellig ziet 't er allemaal uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke aankopen heb je gedaan, echt volledig mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vanmorgen lukte het niet, dus nu nog even mijn reactie hihi. Super leuke items, helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke spullen heb je gekocht! Action en Big bazar hebben vaak leuke dingen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie items heb je gekocht! Echt hele mooie decoratie, ben ook gek op de bronze kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie aankopen! Vooral al die waxinelichthouders zijn mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke aankopen! Volgens mij ben je dol op kaarshouders of niet? :p. Je hebt gelijk, ik zou ze ook meenemen. Dat mandje vind ik heel erg tof! Die wil ik ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk en warme tint.
    Kan het koper al van je wishlist af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldige items heb je gekocht! Word er helemaal blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ooh wat een mooie spulletjes
    die dingen van big bazar vind ik echt mooi

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke en gezellige producten heb je gekocht! Blijven leuke winkels :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die mand/schaal vind ik echt heel cool!

    XO MK.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Veel mooie aankoopjes, de meeste heb ik ook gezien bij big bazar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige items heb je gekocht! Erg sfeervol :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke spulletjes! Ik hou echt van de Action:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele gezellige en sfeervolle producten heb je gekocht. Ik heb zelf geen bronze of koperen woonaccessoires in huis, waarom weet ik ook niet want ze zien er zo ontzettend leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Koper geeft direct zoveel warmte. Hele leuke shoplog. Ik wil nu ook direct de deur uit 😛

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw! Dat mandje van Big Bazaar en vaasje van Blokker zijn echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil eerst even zeggen dat je echt prachtige foto's hebt gemaakt! En super leuke spulletjes heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oeh wauw, volgens mij kan jij een drol nog mooi op foto's zetten!
    Wat een super leuke aankoopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie items allemaal! Vooral die draadmand van de Big Bazaar vind ik geweldig, even kijken of ik die ook nog kan vinden! xo

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe