Boho Green Revolution lipstick Melon

07:34:00

Boho Green Revolution cosmetica is sinds 2014 verkrijgbaar in Nederland. Het is een frans merk en de lipstick is van natuurlijke ingredienten gemaakt. Vandaag laat ik jullie een mooie subtiele kleur zien uit de collectie van Boho Green Revolution.

Over Boho Lipstick

"Een dekkende en glanzend lippenstift. Melon is een zachte glanzende bruin tint".
  • 100% natuurlijke ingredienten. Met minimaal 43% van biologisch teelt.
  • Rijk aan plant-actieve ingrediënten: Met ricinusolie, olie en was van abrikoos, essentiële olie van grapefruit, candelilla olie en rosa moscata olie.
  • Beschermt en hydrateerd de lippen de hele dag.
  • Perfecte houdbaarheid  
Ingrediënten

 Boho - Lippenstift pearly covering 201 - Ingrediënten:
RICINUS COMMUNIS SEED OIL (RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL)*, ISOSTEARIC ACID, MICA, PRUNUS ARMENIACA KERNEL EXTRACT (HYDROGENATED APRICOT KERNEL OIL, HYDROGENATED APRICOT OIL UNSAPONIFIABLES, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL UNSAPONIFIABLES, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), HYDROGENATED OLIVE OIL STEARYL ESTERS, CANDELILLA CERA (EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX), CI 77491 (IRON OXIDES), LIMONENE, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL (PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL)*, CITRUS GRANDIS PEEL OIL (CITRUS GRANDIS (GRAPEFRUIT) PEEL OIL)*, SODIUM RIBOFLAVIN PHOSPHATE, LINALOOL, ALUMINA
* Ingrediënten uit de biologische landbouw 



 De huls is donker grijs en is van hard karton en is milieu vriendelijk. De inhoud is 3,5g.


Het is een mooie glanzende bruine tint. Zelf heb ik alleen rode en roze lipsticks en was dus erg benieuwd of de kleur mij wel zo staan.


De lipstick voelt vol aan en brengt fijn aan. De dekking is subtiel en daardoor een lipstick die je dagelijks makkelijk kan dragen. Ik vond hem erg fijn aanvoelen op mijn lippen en het gehydrateerd zeker ook. De houdbaarheid valt mij ook niet tegen deze gaat zeker een paar uur mee.


Ik vind deze lipstick fijn aanvoelen en vooral een pluspunt dat het mijn  lippen hydrateerd.  

Boho Green Revolution lipstick Melon is verkrijgbaar bij BigGreen Smile voor €9,95


Met de volgende code kan je dit masker met 10 % korting kopen: 10LOVELYLONNIE deze code is geldig t/m 31-01-2015.  Met de volgende code kan je dit masker met 10 % korting kopen: 10LOVELYLONNIE deze code is geldig t/m 31-01-2015. 


Wat vind jij van cosmetica op natuurlijk basis, ben je er al mee bekend?

 Liefs, Lonneke


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

30 reacties

  1. De lipstick ziet er heel erg mooi uit en ook de verpakkingen van BoHo zijn heel apart...zelf heb ik ook een aantal producten van dit merk en die bevallen echt prima...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De lipstick is minder bruin dat ik verwachtte. Mooi kleurtje lijkt het me dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hele mooie zacht kleur. Echt heel pretty <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs mooie kleur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op je lippen vind ik hem veel mooier dan in de tube. Ik heb een bronzer van Boho :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleur is niet mijn ding, maar ik geloof wel dat hij fijn is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit merk kende ik nog niet! Klinkt goed, alleen is deze kleur echt niets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooie lipstick! :) echt mooi! En ik ken zelf geen cosmetica op natuurlijke basis. ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een aparte kleur, zoiets zou ik zelf nooit dragen, maar ik vind het bij jou heel mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw echt een mooie kleur vind ik zelf! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De huls vind ik er heel leuk uitzien en bij jou staat het mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de kleur erg mooi en de kleur staat je ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleur, staat je echt heel goed! Ik kende het merk nog niet, maar ben zeker altijd voor make-up op natuurlijke basis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de kleur eigenlijk best wel mooi! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie lippenstick!!!! Het lijkt mij een fijne, alleen in een andere kleur voor mij. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik moet eerlijk zeggen dat de kleur mij niet wat leek, toen ik de eerste foto's zag. maar die foto dat het op je lippen zit, ziet er goed uit, die kleur past goed bij je lippen en huidskleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In eerste instantie dacht ik: nah, niet mijn kleur! Maar na hem op jou lippen gezien te hebben vind ik hem toch wel heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De lipstick op je lippen zien er erg mooi uit. Net wat Anouk zei, in eerste instantie vond ik de kleur ook niet zo. Maar hij is echt wel heel mooi. Heb me vergist! En je foto's zijn weer heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Als ik keek naar de foto van de kleur in de huls, dacht ik dat ik hem absoluut niet mooi zou vinden. Op je lippen vind ik hem daarentegen echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie subtiele kleur zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig is ie op je lippen! Ik kende dit merk nog niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bijzondere kleur, ziet er mooier uit op de lippen dan ik had verwacht

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe