COTM | Winter

07:15:00


Het is alweer januari 2015 en het is de 1e maandag van de maand, tijd voor weer een maandelijkse Nail Art Challenge! Het thema is hoe kan het ook anders Winter!
 Iedereen heeft duidelijk weer zijn best gedaan en er staan vandaag heel wat mooie nail arts tussen. Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.







Infnails    




Dit waren de nail arts van alle nail art bloggers. Welke spreekt jouw het meeste aan? Hieronder kan je stemmen, dankjewel!

Liefs, Lonneke




Welke winter nail art vind jij het mooist?
Creativenails4fun
Infnails
Jewelnails
Lovewithessie
Misslanghaar
Brilliantnails
Xnailartforyou
Nailgloss
Lovelylonnie
Iontrend
Poll Maker

You Might Also Like

31 reacties

  1. Ja wat zijn ze allemaal weer leuk geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie allemaal mooie dingen gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was weer een erg leuk thema;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend knap! Ik vind het ook super grappig om te zien dat tot nu toe iedereen nog op een andere gestemd heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi rijtje, leuk dat jij voor een iets wat donkerdere nail art koos!!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal heel erg leuk, ik twijfel tussen die van jou en Jewel-Nails.!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jemig wat moeilijk om te stemmen! Ik vind ze allemaal erg mooi en meerdere springen er echt tussenuit. Wat zien jou nagels er ook prachtig uit Lonneke! Zo mooi gedaan weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de laatste het leukst. Dat is meer mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind die van jou erg mooi. Springt er ook echt uit met die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie nail arts! En mooie nagels hebben jullie allen toch :). Ik heb op jou gestemd, vind ik echt pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er echt onwijs leuk uit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk creatief overzicht.
    De onderste vind ik mooi, maar dat zou mij nooit lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die van jouw vind ik echt heel mooi! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ze zijn echt stuk voor stuk heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een creaties allemaal!! Mijn complimenten. Jeetje super mooi! Moeilijk om te kiezen hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie creaties weer! Ik vind ze allemaal zo mooi en verwonder mij elke keer weer over jullie talenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niet omdat jij dit bent, en dit jouw blog is.. Maar ik vind die van jou echt by far de mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind de jouwe trouwens ook een van de mooisten :)
      xx julia

      Verwijderen
  18. Ik vind de kleuren die je gebruikt heb heel mooi :)
    Leuke nail art!
    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik kan niet kiezen dit keer, ze zijn allemaal zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So pretty, ik persoonlijk hou meer van basis nagels maar ik vind het zo leuk om bij andere te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn allemaal zo leuk :D Zo moeilijk om te kiezen, maar dan kies ik toch Xnailartforyou

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een prachtige nailart van jullie allemaal! Toch is die van jou mijn favoriet! :)
    Liefs Tara

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke nail arts weer. Moeilijk om een favoriet te kiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn allemaal heel leuk weer! Mooie combinatie heb je gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heeft iedereen weer zijn best gedaan! Mmm, zo maken jullie het ons wel moeilijk hoor! (;

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe