DA Nail Polish | Happy Hour

07:42:00

Het gebeurd weinig dat ik een DA eigen huismerk nagellak zo mooi vind, maar de DA heeft mij echt verrast met deze kleur. Het is een aubergine kleur met goud dit is een prachtig special effect lakje.


Volgens mij zit deze nagellak al een tijd in het assortiment van de DA maar is mij niet eerder opgevallen, normaal werp ik vluchtig een blik op de nagellakken van DA en ga weer verder. Maar Happy Hour zorgde ervoor dat ik me omdraaiende nog eens goed keek en zonder twijfel meenam. De nagellak van DA zie je bijna nooit op Instagram of blogs en ik vond dat dit lakje zeker de aandacht wel waard is.


De nagellak heeft een lange slanke dop en is goed om mee te lakken. De inhoud van Happy Hour is 9ml. Eerder heb ik geen namen gezien op de nagellakken van DA en dit vind ik wel fijn dat ze dit veranderd hebben.


Het kwastje vind ik vrij dun normaal vind ik ze dan ook niet fijn lakken maar daar had ik deze keer geen moeite mee, toch mogen ze van mij iets breder.

Ik laat hieronder een 2 swatches zien van deze nagellak en door verschillend licht inval oogt de nagellak steeds anders.

Deze nagellak dekt volledig met 2 laagjes en droogt zoals een gemiddelde nagellak op.

De prijs en kwaliteit staan zeker met elkaar in verhouding en dit is een prachtig budget lakje. Je kan hierover ook nog een topcoat gebruiken dat heb ik niet gedaan, maar zo hou je het lakje wel langer mooi!

DA Nail Polish Happy Hour is te koop voor €2,99

Heb jij nagellak van de DA en wat vind je van deze kleur? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

45 reacties

  1. Vind dit echt een hele mooie nagellak kom zelf alleen nooit bij de DA x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lakje vind ik echt zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit echt een prachtige kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gave kleur zeg! Ik houd wel van dit soort bijzondere kleuren, dus ik snap zeker dat je hem meenam! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Kom er achter dat ik deze ook heb! Toch weer een fijne ontdekking.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kleur! Ik kom eigenlijk nooit bij de da terwijl die toch redelijk dichtbij zit. Toch maar eens een kijkje nemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, deze is echt prachtig! Leuk ook dat in verschillend licht de lak er net even anders uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een bijzondere kleur! Jammer dat er geen DA bij mij in de buurt zit :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty! Zo jammer dat we in België geen DA hebben! :(((

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie kleur! Ik wist niet dat de DA zulke mooie lakjes had, loop er altijd vluchtig langs. Wat fijn ook dat de dekking zo goed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi effect zeg! Maar niet iets wat ik snel zou dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Wat een mooie kleur! Wist niet dat de DA zulke lakjes verkochten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wauw, wat een prachtig kleurtje! En dat van de DA, dat had ik niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige kleur lak is dit, op de een of andere manier kom ik eigenlijk niet zo vaak bij DA drogisterijen...jammer want de DA drogisterij hier is best een gezellige winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is deze mooi!! Wauw wauw wauw! <3 Ik ben helemaal onder de indruk, wat een mooierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kleurtje, wauw so pretty! Ik had niet verwacht dat DA dit soort lakjes verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kleur! Echt prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een unieke kleur! Ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ge-weldig holo achtig lakje. Baal als een stekker dat de DA hier failliet is want t is een pareltje voor die prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow hele bijzondere kleur. Ik snap die je die miet kon laten liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, wat een prachtige kleur. Ik heb die nog niet gezien bij DA!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig lakje ik denk dat ik maar snel is naar de da gaat haha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb eigenlijk nooit stil gestaan bij nagellak van de DA. Super handig dat het na twee laagjes dekt en helemaal niet duur voor 2,99. Orginele review, zie inderdaad nooit echt DA nagellak voorbij komen.

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauwie wat een geweldig effect zeg. Dit lakje neem ik zeker mee als ik een keer naar de DA ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw wat een mooie kleur!!! Echt een gave nagellak! ♥ en mooi prijsje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wauw wat een mooi lakje is dit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Op de webshop van DA vind je heel veel leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, prachtige lak! Jammer dat we deze winkel in België niet hebben :(

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is inderdaad een prachtige kleur en dit had ik totaal niet verwacht van de DA. Snel even langs gaan.. Dank voor de tip..

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe