HEMA moisturising lipstick nr. 22

08:13:00

Ik ben opzoek naar een mooie koraal kleurige lipstick. In deze lipstick zitten ook heel subtiel zilveren shimmers en hij hydrateerd wat ik vooral nu in de winter nodig heb. Maar is dit nou echt de koraal kleur die ik zoek?


Hema over de Moisturising lipsticks

" Een zijdezachte lipstick met hydraterende extracten die de droge lippenhuid verzachten, soepel en glad maken."
  • verzorgende lippenstift
  • helpt lippen zacht en soepel te houden
  • dekkende kleur

Ik koos voor nummer 22 omdat deze toch aardig in de buurt komt van een koraal kleur.
 
De lipstick heeft een goed pigment en je ziet heel lichtjes de zilveren shimmers.

De kleur vind ik mooi maar niet wat ik precies zoek, ik wil dat het iets meer neigt naar een perzik kleurtje maar ook weer niet te oranje. De lipstick brengt fijn en gemakkelijk aan en zorgt ervoor dat mijn lippen gehydrateerd blijven. Voor de prijs vind ik het een prima lipstick.

De Moisturising Lipsticks zijn te koop bij de HEMA en kosten €3,- per stuk.

Wat vind jij van deze kleur? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

MailInstagramTwitterGoogle

You Might Also Like

30 reacties

  1. Ik had de kleur iets feller verwacht maar hij staat je goed!!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleur je erg goed staan. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een mooi kleurtje, jammer dat het niet is wat jij zoekt. Mooie foto van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst de kleur helemaal niks vond. Zo op die losse foto's is hij veel te fel voor mij, maar op jouw lippen ziet de kleur er prachtig uit. Ik vind hem ook erg mooi staan bij je huidskleur en je ogen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kleur, alleen lijkt hij op je lippen veel lichter dan in de huls...Hij staat je wel heel erg mooi...
    ( dank je voor je berichtje onder mijn artikel over je naamsverandering, lief van je)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij het zien van de eerste foto's, had ik een heel ander kleurtje verwacht!
    Maar ik vind dat deze kleur je wel heel goed staat! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er inderdaad erg verzorgend uit. Vond m fel ogen maar op je lippen een stuk rustiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op de eerste foto ziet hij er rood uit!
    Maar als je m op hebt lijkt hij veel anders, maar staat je wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie make-up meid en prachtige lipstick liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had verwacht dat de lipstick wat feller/roder zou zijn. Maar dat maakt de kleur natuurlijk niet minder mooi. Hij staat je erg mooi en natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had de kleur wel wat feller en rode verwacht. Ondanks dat vind ik het wel een leuke kleur voor af en toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toch wel een erg mooi kleurtje, al had ik hem feller verwacht. De finish vind ik ook mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kleur staat je heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had hem veel roder verwacht, maar vind hem je wel heel mooi staan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kleurtje wel iets feller verwacht, maar hij staat je wel goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had de kleur heel anders verwacht haha, hij staat je heel goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een mooi kleurtje! Wel jammer dat het niet het perfecte koraalkleurtje is dat je zoekt! MAC heeft er wel een aantal in het assortiment, maar dat kost ook meteen weer flink wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind hem je heel mooi staan! Maar begrijp wel dat als je naar iets op zoek bent teleurgesteld kan zijn als het dat nét niet is. Hopelijk vind je je perfecte koraalkleur nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een heel mooi kleurtje
    staat je geweldig

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik word nooit echt warm van Hema make-up! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kleur! Hij staat je ook goed :) Echt leuk dat je steeds vaker dit soort artikelen plaatst waarbij je je gezicht laat zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw mooie lipstick!! Jammer dat deze niet echt iets is waar je opzoek naar bent... Maar het staat je wel erg goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kleurtje!
    Staat jou prachtig :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe