Mijn nieuwe Blognaam!

21:58:00

Waar is Lovely Lonnie? Ik heb mijn blognaam veranderd. Lovely Lonnie had ik gauw verzonnen toen ik in mei mijn blog begon. Eigenlijk was ik er nooit echt tevreden over, tijd dus voor een verandering! Ik heb 2 dagen geleden de knoop door gehakt en samen met behulp van Sonja van de blog de40plusvrouw heeft mijn blog een nieuwe naam. Toch raar en niet alleen wennen voor mij maar misschien ook voor jullie.

Ik ben bezig dat Bloglovin mijn webpagina veranderd en zo al mijn volgers kan behouden. Ik heb ze ondertussen al 3 keer gemaild en moet even geduld hebben.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe blognaam? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

33 reacties

  1. echt erg leuk dat je je naam hebt verandert, het kost me nog wel even de tijd om hem te onthouden haha
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige nieuwe blognaam Lonneke <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik raakte al lichtelijk in paniek toen ik niet op je blog kwam, mooie naam heb je uitgekozen! Bloglovin kan soms heel snel reageren op emails maar het kan ook makkelijk een paar dagen duren helaas x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah ik denk meerdere ;-) Dankjewel leuk om te horen. Ja dat had ik ook al eerder gehoord dat Bloglovin dat soms een week later pas verwerkt.

      Verwijderen
  4. Ik vind het een mooie blognaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke naam! Leuk bedacht<3 love it

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie naam, past goed bij je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! En jeej eindelijk gevonden! Sorry ik ben niet zo snel van begrip haha ik snapte er al niets van steeds als ik op lovelylonnie klikte kreeg ik niets. Leuk je nieuwe naam meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blognaam heb je gekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je nieuwe blognaam heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal jou! Ook fijn om te lezen dat iedereen het leuk vind! You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel mooie naam, maar ik moet er wel even aan wennen,
    je had het gisteren laten weten en toch had ik vanochtend zoiets van Huh? wie is dat?
    duurt een paar dagen en dan ben ik er wel aan gewend! komt goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, ik volg je nog niet zo heel erg lang, dus voor mij zal het wennen wel meevallen. Ik vind deze naam als ik eerlijk mag zijn veel mooier. Niet lullig bedoeld ten opzichte van de vorige naam, maar ... ja, ik weet het niet. Het klinkt gewoon heel erg mooi en lief en het past bij je. Ik vind het een goede keus! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik dacht al? Die blog volgde ik toch niet? Deze post stond in bloglovin, maar jij bent het! Je naam is super leuk en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hartstikke leuk Lonneke en lief dat Sonja je geholpen heeft! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had al zo'n idee, omdat je blog verder hetzelfde was, maar ineens een andere naam had! Ik vind het een mooie naam! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een heel mooie naam uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik was je al kwijt! Wilde linken naar je site en foetsie!
    Gelukkig heb ik je weer gevonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vond Lovely Lonnie heel erg leuk. Be Beautifully is ook leuk, belangrijkste is dat jij er happy mee bent. Moest alleen even wennen aan je nieuwe positie in BL hahaha ik was aan het zoeken en zoeken maar je staat nu bijna bovenaan door de B.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Idd even wennen. Ik las je laatste blogpost en dacht huh, is dat nu dezelfde banner als Lovely Lonnie! :) Zal Be Beautifully even graag volgen!;)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe