Nail Art overzicht #2

08:21:00


Goedemorgen! Heerlijk zondag rust en genieten. Ik ga vandaag op verjaardag van mijn nichtje die 9 jaar is geworden. Dit is voor mijn dochtertje ook weer een leuk uitje.Vandaag laat ik je de nail arts van de afgelopen week weer zien, kijk je gezellig mee!



Met het nieuwste lakje uit de colletie van Essie Back in the Limo had ik deze nail art gemaakt. De kleur van Essie is erg mooi maar zoals je ziet is het flesje al half leeg en heb het maar 3 keer gebruikt. Doordat de lak zo dun is moet je gewoon flink wat lagen op doen voor een mooie dekking, echt heel zonde en niet wat ik ben gewend van Essie.

De glitter lak is van P.S. Nail Polish de review hiervan kan je hier teruglezen.

Ik had een bepaald idee en techniek in mijn hoofd maar uiteindelijk is het totaal iets anders geworden dan de bedoeling was. Ik heb twee lagen witte nagellak opgedaan en met een make-up spons heb ik 3 verschillende kleuren op mijn nagel gesponst. Ik heb het patroon op elke nagel anders gedaan voor een speelser effect. Als laatste heb ik een top coat van Elf met gouden glitters erover heen gedaan.

De paarse lak is van Yes Love de review hievan kan je hier terug lezen.
De koraal lak is van P.S Nail Polish de review hiervan kan je hier terug lezen.
De mint groene lak is van P.S. Nail Polish de review hiervan kan je hier terug lezen.
De gouden top coat van Elf zal binnenkort een review van komen.

De inspiratie van deze nail art haalde ik van Elleandish vandaan. Zij is een Amerikaanse Youtuber die leuke nail art creaties maakt. Deze sprak me aan vanwege de gouden accenten met roze en bruin.

De roze lak is van P.S. Nail polish de review hiervan kan je hier teruglezen.



Ik wilde iets proberen met stempelen maar de ene keer lukt dat beter als de andere keer, helaas deze keer lukte het niet. Dit was de basis zijn voor het stempelen.

De paarse lak is van Yes Love de review hiervan kan je hier teruglezen.
De roze lak is van W7 daarvan komt er binnenkort een review.
De glitter lak is van P.S. Nail Polish en de review kan je hier teruglezen.

Zoals je kan zien gebruik ik regelmatig de glitter lak van P.S. Nail Polish. Deze kan je als top coat gebruiken of als dekkende lak. Het flesje is inmiddels voor een kwart leeg. Wat ik nu wel merk is dat het lakje P.S. Nail Polish een beetje stroperig word.

Ik ben erg benieuwd welke nail art jij mooi hiervan vind. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

20 reacties

  1. Ze zijn weer leuk allemaal. Erg he dat essie flesje, die van mij is niet veel beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien, ik zie veel glitter! Leuk!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allemaal even mooi! ;-) Fijne dag dan vandaag! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze allemaal awesome, maar die eerste is zo gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een creaties! Ik ben er echt door overdonderd, zoiets zou ik nooit of te nooit kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het allemaal geweldige creaties. Love it! Had trouwens niet verwacht dat die PS glitter lak zou mooi zou uitvallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie nailarts! Ik vind de laatste denk ik het mooiste :-)
    http://www.ladygoldapple.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zo mooi allemaal. De tweede en de laatste zijn mijn favorieten. Prachtig met de overloop van die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn allemaal zo mooi! Iemand anders zei precies hetzelfde, maar de tweede en de laatste zijn ook mijn favoriet! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je zoveel betaalbare merken gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie nailarts zeg! Ik vind vooral de tweede echt prachtig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die derde nail art ziet er echt classy uit, net vanwege de gouden accenten. De ringen die je op die foto draagt zijn ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie creaties, die van Elleandish heb ik ook al eens gemaakt maar hij staat zoveel leuker bij lange nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt super mooie nail arts heb je gemaakt zeg! Gaaf :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie nailarts, heerlijk om naar te kijken! De eerste is mijn favoriet, wat een mooie kleur van Essie!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe