Nail Art overzicht

09:08:00


Ik heb de afgelopen twee weken bijna elke dag wel een nail art gemaakt. Deze heb je wellicht ook gezien op mijn Instagram account maar wilde het toch ook delen op mijn blog, kijk je mee!



Ik had al echt maanden een leger groen nagellak maar wist echt niet wat ik er precies mee moest. Uiteindelijk heb ik afgelopen week deze combinatie ermee gemaakt. Hierover heen heb ik een matte topcoat gebruikt.
 Hier had ik een blauwe/gouden gradient nail art gemaakt met daarover heen een glitter topcoat.

Winter Nail Art
Hier heb ik een zacht roze basis met zilveren glitter gradient. Deze wilde ik eerst gebruiken voor de Challenge Of The Month. Ik had moeite om een winter nail art te verzinnen. Ik vond dat ik mezelf er zo een beetje te makkelijk van afbracht en dus heb ik mezelf verplicht om toch wat beters te bedenken.

Uiteindelijk is dit mijn nail art voor de Challenge Of The Month geworden. Ook zeker wel een beetje geïnspireerd door een nail art van Nailtalk.

Inspiratie Beautyill
Dit is de nail art van Beautyill. Ik vond de combinatie van kleuren en de techniek gradient erg mooi
Hieronder zie je de nail art zoals die bij mij is geworden. Bron


Zoals je kan zien vind ik vooral gradient nail art het leukste en vaak ook het mooiste om te maken. Ook zie je eigenlijk wel dat er in elke nail art die ik maar een glitter in zit verwerkt, dit valt me eigenlijk nu pas op nu ik dit artikel aan het schrijven ben.

Welke nail art spreekt jouw het meeste aan? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

36 reacties

  1. Mijn favoriet is degene die je gekozen hebt voor de Challenge of the Month. Ik vind 'm werkelijk prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, de nail art voor Challenge Of The Month is echt zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties! ben er stiekem wel jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt mooie nail arts! ♥ de ena laatste vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt echt geweldige creaties! Kun je trots op zijn! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw! Er zitten een paar erg mooie tussen! Ik ben fan van alle gradient ones en de roze met zilver!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge ze zijn weer onwijs mooi...de onderste vind ik echt toch we een nail art die er voor mij uitspringt...erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat roze met dat zilver vind ik ook heel tof! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, jij bent hier zo goed in. Ik kan dat jammer genoeg niet nail-art...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wauw wauw, kan niet anders zeggen! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw.. ik vind alles echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! de laatste is echt prachtig, en de leger groene kleur die combinatie vind ik super! Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaauw zo mooi!!!! Prachtig!!!!!!!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt gaaf gedaan! Ze zijn allemaal echt heel erg mooi :)! Vooral de blauwe/gouden gradient nail art vind ik echt pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi! De vierde is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kunstwerkjes maakt je altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuke nailarts heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zo'n overzichtje :) Je maakt echt prachtig nail-arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw. wat zijn jouw nail arts en foto's toch keer op keer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je nail art is echt prachtig! Ik wou dat ik het kon, stomme hand ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje ik kan niet kiezen welke het mooist is. Vind ze allemaal wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze allemaal prachtig! Als ik echt moet kiezen, ga ik voor der laatste of degene die je gemaakt hebt voor challenge of the month. Echte kunstwerkjes heb je gemaakt Lonneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben jaloers op jouw creaties! Ik kan niet kiezen welke ik het mooiste vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  24. als ik dit zie dan denk ik echt: ik moet vaker glitters gebruiken. Ik gebruik ze nooit omdat het zo langzaam droogt:(

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohh die laatste is echt prachtig! Net als de twee winter nail arts. Eigenlijk zijn ze gewoon allemaal heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn allemaal echt ontzettend mooi! Wat knap dat je dit kunt! Ik zou wel willen dat ik zo goed in nali-art was.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die met gradient vind ik heel erg mooi, vooral met blauw en goud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik geniet telkens weer van je waanzinnig mooie nail-arts, je bent echt een groot talent! Ze zijn allemaal prachtig, maar de winter nails vind ik mijn favoriet uit het rijtje!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Je hebt zoveel mooie nail arts gemaakt. Van degene die je hebt laten zien is de eerste winter nail art mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtcreaties allemaal! Ik vind de Winter Nailart echt heel erg mooi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die matte nail art vind ik echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind die legergroene nagellak echt te pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Welke mij het meeste aanspreekt? Nou ik kan dus echt niet kiezen he, je bent ZO onwijs goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke overzicht en wat doe je dat goed. Ik vind ze allemaal heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wauw wat een mooie nailarts allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe