Sleek Oh So Special Palette & True Color Lipstick Sheen

07:32:00

Ik had onlangs deze twee prachtige producten van Sleek gewonnen bij Sarah van de blog Saar enzo. Het Sleek palette stond echt al een aantal maanden op mijn wishlist en ben blij dat ik die nu kan afstrepen! Ook kreeg ik een prachtige mooie rode lipstick van Sleek erbij. Sarah had er een leuk pakketje van gemaakt, nogmaals bedankt! Vandaag laat ik jullie de review en look zien die ik ermee heb gemaakt. Ik weet ik ben echt niet de eerste met een review over het Sleek pallete maar deze is te mooi om er geen artikel over te maken.

 Sleek Oh So Special Palette


Beide Sleek producten zijn goed verpakt in een doosje, wat ik er al erg leuk uit vind zien. Op de achterkant van beide producten staan ook de ingrediënten.

Alle Sleek Palette bevatten 12 kleuren oogschaduws en ze zijn allemaal voorzien van een naam.


Het palette heeft een spiegel en een sponsapplicator.Ik ben altijd wel blij als er een spiegel in een oogschaduw palette zit.

Hieronder de swatches!

Het pigment is erg goed vind ik en vooral de donkere kleuren. Ik ben ook echt blij dat ik dit palette heb gewonnen want je kan hier echt veel looks mee maken. Er zitten bruin tinten in zelfs zwart maar ook koraal en paars. Zoals je kan zien aan de swatches heb je oogschaduws met een matte finish en met een shimmer beide vind ik mooi ik heb nooit echt voorkeuren, ligt er net aan wat ik op het moment zelf wil.

Voor deze look heb ik de kleuren Ribbon, bow en celebrate gebruikt.

True Color Lipstick Sheen 

BAM!!! Deze rode lipstick heet True Color lipstick Sheen. De lipstick is niet heel groot vond hem in vergelijking met andere lipsticks eigenlijk best wel klein, de inhoud is 3,5G.


Je ziet hoe goed het pigment is, ook kan ik je alvast zeggen dat de houdbaarheid super goed is. Ik was beetje bang dat het erg droog op mijn lippen zou aanvoelen maar dat was gelukkig helemaal niet het geval hij is juist een beetje creamy. Op mijn lippen valt iets lichter uit maar alsnog heel erg goed.

Conclusie:
Het pigment van beide Sleek producten zijn goed en ook blijven ze lang zitten. Ik weet niet of ik echt vaak de rode lipstick zal dragen maar voor een avondje weg zou het makkelijk kunnen. Ik kan alleen maar enthousiast zijn over het Sleek palette en natuurlijk de lipstick. Dus kort samengevat: Veel kleuren, mooi pigment en goede houdbaarheid en betaalbaar!

De Sleek producten zijn o.a. verkrijgbaar bij de online webshop  Make-up Musthaves.

Heb jij ook al een mooi Sleek palette? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

34 reacties

  1. Lonnieeeeeeeeee wat doe je me aan, die palette is zo mooi!<3 ik wil het hebben, maar nee ik mag het niet. Zo ik heb echt teveel gekocht deze 3 weken. De lipstick staat je trouwens echt pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het zijn echt prachtige producten! Beide looks zijn ook zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lucky you! Heel mooi palet, heb het zelf ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou van Sleek! Vind de producten erg goed. Heb ook een lipstick die zo goed blijft zitten!
    Mooie look!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sleek heeft prachtige palettes maar deze vind ik toch elke keer weer het mooist, ik ben verliefd op de pigmentatie en de kleuren! de lipstick ziet er ook erg mooi uit, hij staat je goed!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg! Je staat echt heel goed met die lipstick, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige oogschaduw palette! Daar zitten zeer veel mooie kleurtjes in <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het staat je echt prachtig deze look!!! Mooi palette zeg en love the lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je nu ook dit palette hebt, ze zijn zo geweldig! Mooie complete look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi palette, vooral van de bovenste foto de roze kleuren. De lipstick is ook erg mooi. En de look die je er mee hebt gemaakt ... je bent en plaat je.

    XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kleuren en fijne review :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my, wat een pareltje is dit palette...logisch dat je dit moest laten zien aan ons,wat mooi!....hier word ik wel echt hebberig van. Ook de kleur van de lipstick vind ik erg indrukwekkend, ....wat een prachtige fotos heb je gemaakt, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je deze producten gewonnen had! Ik ben zelf gek op sleek en de producten zien er prachtig uit op je

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige producten en goede pigmentatie. Ik vind dat de lipstick je goed staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik gebruik dat palette eigenlijk veel te weinig! Hij is zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige lipstick! Lovely! Ik vind de kleurtjes van de eerste rij uit het palette niet zo wauw.. Maar de tweede rij is wel echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben echt dol op het Sleek palette hoewel ik hem eventjes vergeten was, vooral wanneer de lente weer komt zal ik hem er vaak bij pakken. Je kan er inderdaad veel kanten mee op. De lipstick staat je ook prachtig en lijkt me heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het palette heb ik ook en dit is een van mijn favoriete sleek paletten! De lipstick is ook super mooi, hier heb ik nog geen ervaring mee. Prachtige foto's heb je er van gemaakt en je look is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is mooi he! Ik heb hem ook<3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sleek stelt eigenlijk nooit teleur, hè?! Super prijs-kwaliteitsverhouding.
    Prachtige foto's heb je ook weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat palette blijf ik prachtig vinden! Supermooie lipstick ook <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig palette is het toch. Ik gebruik deze vaak ook met veel plezier. En wow, de lipstick is ook echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die laatste foto is prachtig. Heb geen sleek palette terwijl ze zo mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zou je misschien een tutorial kunnen maken ? waarin je laat zien hoe je verschillende looks kunt maken met dit palette?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wauw wat een mooie sleek palette!! <3 super mooi!! En die lipstick is ook erg geweldig!!! Staat je heel goed!!
    Zelf heb ik geen sleek palette. maar wie weet in de toekomst..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Meid, je ziet er prachtig uit! Wat een mooie kleur lipstick! En, het palette is nog veel mooier! :-) Leuk dat je deze hebt gewonnen! Heel veel plezier ermee. Al gaat dat wel lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat fijn dat je zo blij bent met de producten. Ze staan je in ieder geval prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wauw! Het pigment van dat palette is echt heel goed. Het verbaast me altijd hoe mooi de "goedkope" palettes van Sleek zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Echt super gaaf dat je hebt gewonnen, een prachtig palette net zoals de lipstick! Vooral de matte kleuren vind ik mooi en lekker goed gepigmenteerd. Heel erg leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo super mooi pallete met mooie kleuren! fijne review x

    BeantwoordenVerwijderen
  31. het oh so special palette was mijn eerste sleek palette ever ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb dit palette ook, maar grijp er nooit naar. Door jouw review bedenk ik mij dat ik deze nodig weer moet gaan gebruiken, hij is toch wel mooi! Met lipsticks van sleek ben ik niet bekend, maar hij ziet er mooi uit. En wat een mooie foto van jou (die laatste) wat ben je toch een mooierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauww erg mooie Palette, mooie look!
    De lipstick staat jou erg mooi :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe