Unboxing Swap | Blog & Beauty

07:44:00


Begin december had ik met mijn blogvriendin Tatiana van Blog & Beauty afgesproken om samen een swap te doen. We kochten allebei voor elkaar voor een bepaald bedrag cadeautjes Ik vond het heel erg leuk om dit te doen en ook het ontvangen is erg leuk alsof je jarig bent! Het was voor ons beide de eerste keer dat we een swap deden. In dit artikel zal ik je laten zien wat ik allemaal gekregen heb, ben zeker goed verwend!


Wat houd swap precies in?


Je spreekt met diegene waar je de swap mee doet een vast bedrag af. Van dit bedrag koop je allerlei cadeautjes voor diegene waar je de swap mee doet. Op beauty blogs is dit meestal make-up en verzorgingsproducten. Je kan als je wilt natuurlijk wel een beetje je smaak en wensen doorgeven, het zou zonden zijn als je producten ontvangt wat helemaal niet bij je past. Als je alle producten bij elkaar hebt maak je hier een pakketje van en klaar is je swap! Dit is zeker een leuke manier om in aanmerking te komen met merken en producten die je niet kent.

 Op mijn wishlist van december stonden koperen/bronze woonaccessoires. Tatiana heeft goed opgelet en deze heeft nu al een mooi plekje in mijn huis.

  Zo leuk Tatiana had bij elk cadeautje een leuk briefje zitten, zoals je op de foto hier boven kon zien.
Met dit cadeau ben ik echt zo blij! 14 nagellakken van Elf! Hiervan kan je zeker een review gaan verwachten.


Ik heb een set van 3 Jumbo Lip Gloss potloden gekregen van het merk Elf. Ik vind lip gloss potloden vaak wel fijn en makkelijk in gebruik, deze ga vast regelmatig gebruiken. Dit zijn ook wel kleur die ik zelf graag op heb.

Ja ik heb nog niet echt last van rimpels maar wordt 31 jaar in maart en dus gebruik ik al anti-rimpel producten. Deze Primer en Wrinkle Refiner van elf komen dus goed van pas. Ik heb gisteren beide producten gebruikt en ben er erg tevreden over.

Met dit setje kan ik eenvoudig een smokey eye maken leuk! Ik heb gisteren de wimper krultang alvast gebruikt en deze werkt fijner en beter als die ik van de Hema gebruikte.

 Ik kreeg ook een prachtig palette van Elf met 100 verschillende kleuren, hier had ik echt even een wauw gevoel bij!

Ik vind de cadeautjes echt heel leuk en zijn echt producten die ik graag gebruik! Ik was nog niet bekend met het merk elf en vind het leuk dat ik nu het een en ander heb. Dankjewel Tatiana voor de prachtige cadeautjes! Als je wilt weten wat ik voor Tatiana heb gekocht kijk dan op haar site Blog & Beauty.

Wat vind je van mijn cadeautjes en heb jij weleens een swap gedaan? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

37 reacties

  1. Ik heb nog nooit een swap gedaan. Maar je hebt echt super leuke items gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een heel mooi artikel van gemaakt! Jij nogmaals bedankt en in vond het ontzettend leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Swaps zijn leuk!! Wat een leuke dingen heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke swap en mooie producten heb je ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zo'n swap! Prachtige producten. Elf is fijn al ken ik de lakjes nog niet dus zie graag je swatches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie producten, erg leuk zo'n swap :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit aan swap gedaan maar het lijk me erg leuk. Jou cadeaus zijn in ieder geval erg leuk! En ooh ben je echt 31 jaar? Ik dacht meer aan 23 jaar etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke items! ELF is echt een geweldig merk dus ik ben er zeker van dat je de producten leuk gaat vinden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je een swap hebt gedaan! Ik organiseer momenteel zelf ook een bloggers swap. Als je het leuk vind kan je ook meedoen!
    Ben overigens heel benieuwd naar jouw ervaring met de primer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele leuke producten! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die ELF lip potloden zien er goed uit. En wow, 14 nagellakjes. Ga je ze allemaal swatchen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ga echt alle 14 nagellakken swatchen :-D gaat nog wel een hele klus worden denk ik.

      Verwijderen
  12. Wow heel goed idee! Ben ontzettend benieuwd naar de nagellakjes en het palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe ELF producten heb je gekregen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een ontzettend mooi en fijn producten heeft Tatiana voor je uitgezocht, heel erg mooi en al die kleurtjes wooooooow! zo gaaff!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat ben je goed verwend zeg! Heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat heb je veel gekregen zeg, super leuk! ben benieuwd naar reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoooo super geweldige dingen heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ontzettend leuk idee zeg! En prachtige lakjes, ik kijk uit naar je swatches!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh wat een leuk idee! En wat een mooie lakjes heb je gekregen, wauw. Ik kijk nu al uit naar de swatches :)
    Het oogpalette ziet er ook echt fabulous uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een gaaf idee dat swap idee!! :) Leuke cadeautjes heb je gehad!! :) die palette is echt super gaaf! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie producten heb je gekregen zeg! Heel leuk! Ik had je trouwens nog geen 31 jaar geschat, je ziet er nog jong uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die Jumbo pencils van ELF lijken me erg handig.
    Leuk, zo'n swap! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat veel leuke dingen!
    Heel leuk dat jullie dit eens gedaan hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een prachtige producten en wat lekker divers en veel! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mega leuk dat jullie dit hebben gedaan, dat wil ik zo graag een keer doen. Prachtige producten

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke producten, maar bovenal wat een ontzettend leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat mega palette ziet er heel leuk uit. Ben benieuwd naar de kwaliteit

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk idee om te doen! de producten zijn echt heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Vind swaps altijd erg leuk om te doen en je hebt echt hele mooie producten gekregen x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw wat een mooie items heb je gekregen <3 Dat oogschaduwpalette is zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk zo'n swap en wat heb je mooie producten gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ziet er super uit ik kreeg vandaag ook mijn pakketje binnen van elf!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe