Winactie Gesloten | Energy+ traagschuim kussen

07:46:00



Vandaag heb ik een leuke winactie voor jullie! In samenwerking met Energie+ mag ik een Energie+ traagschuim kussen verloten t.w.v €69,-. Wat moet je hiervoor doen, lees snel verder!

"Het Energy+ traagschuim kussen is geschikt voor ieder type slaaphouding.
De rugslaper heeft het meeste baat bij een plat kussen. De zijslaper zal het beste uit de voeten kunnen met een stevig kussen.
De buikslaper heeft behoefte aan een heel dun en soms helemaal geen kussen. Om aan de wensen te voldoen van alle type slapers kunt u de hoeveelheid vlokken in het Energy+ Nasa traagschuim kussen naar eigen inzicht aanpassen.
Het kussen is aan de zijkant voorzien van een rits. U kunt naar eigen behoefte de vulling verminderen of juist later weer aanvullen.
Het Energy+ kussen is verpakt in een handige transporttas. Dus waar u ook verblijft uw kussen kan altijd mee."

Traagschuim kussen met traagschuim vlokken

Een traagschuim kussen met traagschuim vlokken, zoals het Energy+ Nasa traagschuim kussen, is ideaal wanneer u last heeft van nek- en/of schouderklachten. De vlokken zitten los in het kussen en zijn gemaakt van geschuimd traagschuim met open celstructuur. Hierdoor heeft een traagschuim kussen met traagschuim vlokken een optimale ventilatie, wat helpt om uw kussen fris te houden bij nachtelijk transpireren. Het traagschuim vormt zich volledig naar uw lichaamsvormen. Wanneer uw hoofd op het traagschuim kussen ligt, reduceren de traagschuim vlokken de druk op uw nek en schouders, maar geeft het kussen voldoende ondersteuning, daar waar uw lichaam het nodig heeft. Zo heeft u altijd een kussen op maat!

Specifieke eigenschappen:
  • 100% ClimaBest vezels verantwoordelijk voor een snelle vochtafvoer.
  • Hoes wordt met rits geleverd en is wasbaar tot 60 graden Celsius.
  • Vulling van Vifit traagschuim vlokken
  • Afmeting kussen: 60 x 40 centimeter
  • Hoogte kussen: ca. 15 cm (in hoogte aanpasbaar door vulling van traagschuim vlokken)
Wilt je meer weten over Energy+ of over het Traagschuim kussen, ga dan naar de website  https://www.energy-plus.info


Wat moet je doen om te winnen:

- Volg 'Lovely Lonnie' op Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Optioneel (en meer kans om te winnen!)
 - Volg mij op Instagram
- Volg mij op Twitter

Deelnemen kan tot maandag 16 februari. Op dinsdag 17 februari maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!
Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

28 reacties

  1. Wat leuk dat je dit mag weg geven zelf hebben wij net nieuwe kussens dus ik sla even over maar wens iedereen veel succes x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Normaal stuiter ik niet van n kussen winnen maar die van mij is al erg oud en vind t moeilijk een nieuwe te kopen. Doe dus wel mee voor dit kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat tof! Ik heb net gisteren nieuw beddengoed gekocht en zat er nog aan te denken. Manlief heeft al een vergelijkbaar kussen met foam en ik wil er ook dolgraag eentje! Ik doe dus heel graag mee. Ik volg je via alle kanalen en heb dit bericht geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh,... Graag! Ik word gek van mijn nek! Zou dit de oplossing zijn? Superleuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke winactie zeg! Beddengoed is iets waar ik eigenlijk niet zo over nadenk, maar heel belangrijk is. Ik lig er toch zeker 8 uur per dag op ;) Ik doe dan ook heel graag mee :) Mijn emailadres is: Nataschakooiman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke win actie!! :) ik doe zeker mee!! Ik heb je al geliked hier op blog lovin... en ik volg je al op instagram ( joorlovesmusic ) en ik volg je hier op blog lovin ( Joor ) ...
    Mailadres : jorabakker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, gaaf dat je dit mag weggeven aan de lezers van je blog zeg! :) ik maak ook graag een kansje voor een prinsheeerlijke nachtrust hihih!
    Groetjes ilsiee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prijs om heerlijk op te dromen.
    Ik doe graag mee en volg en like je via Bloglovin & Twitter.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb vaak last van mijn nek, dus ik zou dit kussen graag willen proberen. Ik volg je via bloglovin.
    nynkeboer21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt heerlijk!! Mijn huidige kussen is wel een beetje op (en erg plat) en dat begin ik ook wel te merken... Het slaapt toch minder lekker... Een goed nieuw kussen zou geweldig zijn!! Ik volg en <3 je op bloglovin :-)
    Groetjes,
    Lies (liesvanaelst8 @gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee! Ik heb zoveel kussens uitgeprobeerd, maar ik kan maar geen goede vinden. Mijn e-mail is; info@sanslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan ook wel een nieuw kussen gebruiken dus ik doe graag mee! Ik volgde je al op BL, instagram en Twitter
    sabrina at denklicht.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke actie; zeer welkom. Ik volgde je al via BL (melissavanstipdonkmaas) en instagram (melissamaas1984) en heb het bericht nu ook geliked. Gr. Melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. reactie van Grete Karina:

    Goede nachtrust is zooo belangrijk!
    En door mijn werk als verpleegkundige heb ik last van nek en schouders, dus dat fijne kussen is welkom!

    Ik volg 'Lovely Lonnie' op Bloglovin'
    en ik Like dit bericht op Bloglovin'
    Ook volg ik op Twitter als @Zeemeervrouw.

    Nu maar duimen....
    groeten,
    Grete Karina
    (gretekarina@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke winactie! Zelf heb ik al een traagschuim kussen, ik hoop dus dat je er iemand anders blij mee kunt maken:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn vriend is helemaal verkocht nu hij een traagschuim kussen heeft. Ik zou het ook heel graag proberen. Na een hele dag stage, grotendeels staand werk of computeren, heb ik vaak enorme last van mijn nek, schouders en rug. Een kussen dat je naar eigen inzicht kan vullen lijkt me dan ook echt super fijn.
    Ik volg je op bloglivin + bericht geliked (sandra9454) en volg je op twitter + geretweet (@xsajo)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lijkt me echt een super fijn kussen! Ik zou het graag eens uitproberen!
    www.bloglovin.com/liekevanveen8
    e-mailadres xx_glamourgirls@hotmail.com
    instagram liekevv24
    twitter _Liekeee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WHOW super leuke aktie, ik maak dolgraag kans, lijkt me echt een heerlijk kussen
    follow op bloglovin en like het bericht en
    follow op twitter
    natasja emmen
    natsmi@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh, klinkt heerlijk! Ik heb vaak last van mijn nek en schouders, dus een goed kussen als dit is een absolute must :)
    Ik volg je op Bloglovin en like dit bericht.
    romyveul[at]hotmail[punt]com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super winactie & ik ben wel nieuwsgierig naar de kussen :)
    We gingen net kijken voor een nieuw bed te kopen dus een nieuwe kussen erbij zou geweldig zijn!
    Dus ik doe met veel plezier mee :)
    Ik volg je al overal & heb het geliked op Bloglovin.
    Callewaertsaraya@gmail.com
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke winactie! Ik heb zelf snel last van mijn nek en krijg daardoor 's nachts vaak hoofdpijn. Als ik niet thuis slaap met mijn eigen kussen is het zelfs gewoon altijd raak als ik wakker word, dus dat je dit kussen makkelijk mee kunt nemen vind ik wel echt een pluspunt! Ik doe dan ook graag mee met de winactie :) Ik volgde je al op Bloglovin', heb dit bericht geliked en volgde je ook al op Instagram en Twitter. Mijn mail is beautiliciousworld@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb er eentje en kan echt niet zonder. Dus zou 'm overslaan, deze winactie. Maar ik kan eigenlijk wel een nieuwe gebruiken. Die van mij is zo'n 5 jr oud en aan het aftakelen haha! Dus doe graag mee.
    * volg je met bloglovin' en heb daar je bericht geliked! * volg je nu op twitter en heb je winactie geretweet *
    Fingers crossed!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gave winactie!! Ik doe heel graag mee voor m'n moeder. Ze heeft al een paar maanden slaapproblemen en ze doet er alles aan om daarvan af te komen. Zo heeft ze gepraat met een psycholoog en gister heeft ze zich aangemeld voor een slaaptraining. Ik hoop echt echt echt dat dat gaat helpen zodat ze zich weer fijner en energieker voelt! Niets is vervelender dan de hele nacht wakker liggen en naar het plafond staren. Ik wil er alles aan doen om haar te helpen maar ik weet niet zo goed hoe. Ik voel me heel machteloos.
    Deze winactie komt precies op het goede moment. Door zo'n kussen kan ze zich hopelijk beter ontspannen en ik hoop dat het haar slaap een beetje bevordert. Elk klein beetje meer slaap is zo mooi meegenomen!

    Wat heb ik gedaan om kans te maken?
    - Ik volg je blog op Bloglovin
    - Ik like het bericht
    - Ik laat een geldig emailadres achter
    - Ik volg je op Instagram
    - en ik volg je op Twitter

    Fingers crossed!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, mijn emailadres is: x.wendyx@hotmail.com :D

      Verwijderen
  24. Ik kan wel een nieuw kussen gebruiken.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe