Gesloten Winactie + Review | Imperity Professional Golden Crystal Serum Argan Oil

07:21:00


Ik gebruik graag producten waar Argan Oil in zit. Ik heb een maand geleden 2 serums ontvangen met Argan Oil erin van Hair and Beautyonline. Een heb ik voor mezelf gekregen om te reviewen en de andere mag ik verloten! Allereerst geef ik een review over Imperity Professional Golden Crystal Serum Argan Oil, kijk je mee!



Dit zegt Hair and Beautyonline over het serum:

Deze Argan olie / serum maakt dat uw haar intens verzorgt wordt en tevens super makkelijk doorkambaar zal zijn. De droogtijd van uw haar zal met 35% verkort worden.
Het versterkt en verstevigt de opperhuid, regenereert de haarstructuur en geeft ultieme glans!!!

Het serum met Argan Oil zit in een doorzichtig flacon, bedrukt met gouden letters. Er zit 150ml aan serum in. In het serum zit o.a. complex van vitamine E, Vitamine A, Omega 3 en Omega 6.

Vitamine A zorgt bevordert de celbouw van de hoofdhuid en het haar. En Vitamine E werkt tegen een jeukende hoofdhuid en maakt het haar ook heerlijk zacht.


 De flacon heeft een dosseerpomp het is makkelijk en hierdoor ook zuinig in gebruik.

Dit serum heeft een heerlijke  tropische geur! Ik gebruik het serum op droog haar maar kan ook op handoekdroog haar. Ik heb van mezelf dun en pluizig haar, dit serum helpt om het te voeden, te verzorgen en het minder te laten pluizen. Ik breng het aan over de lengte van mijn haren en de punten. Ik raad aan om het product niet vanaf  de scheiding aan te brengen  want dan verzwaart  je haar. Omdat het een olie is heb je echt maar een heel klein beetje nodig. Na gebruik voelt mijn haar zacht aan en geeft mijn haar een gezonde glans.


Ik ben erg blij met  Imperity Professional Golden Crystal Serum Argan Oil. Vooral voor mijn haar gebruik ik vaak serums. Het is zuinig in gebruik en de Argan Oil en de vitamines verzorgen en hersteld mijn haar.

Imperity Professional Golden Crystal Serum Argan Oil is verkrijgbaar bij Hair and beautyonline voor €9,92. Momenteel kan je 2 Argan Oil Serums kopen voor €9,25.

Wil jij ook graag  Imperity Professional Golden Crystal Serum Argan Oil proberen, dat kan!

Wat moet je doen om te winnen:


- Volg 'Lovely Lonnie' op Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Deelnemen kan tot maandag 1 februari . Op dinsdag 6 februari maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes! 
Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin


* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.


You Might Also Like

45 reacties

  1. Het product ziet er fijn uit. Mijn haar is heel dik en de laatste tijd ook heel pluizig, ik weet niet of het aan het weer ligt want dit heb ik meestal nooit... Vorige week heb ik een andere shampoo aangeschaft om te kijken of het werkt maar ik ben nog niet enthousiast, een cream van Andrelon werkte wel fijn dus de winactie sla ik over maar wel een erg fijn artikel!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dit klinkt wel goed. Mijn haar is de laatste tijd ook erg pluizig en ik heb dun haar, het ziet er gewoon niet uit. De geur klinkt ook erg lekker.. tropisch.......!!! Ik doe niet mee met de winactie, want ik heb zelf nog heel veel haarproducten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie producten, prachtige foto's.
    Ik heb geen pluishaar, maar wel mijn moeder... Die heeft een bos met krullen. Toevallig van de week een haarmaskertje cadeau gedaan met Argan olie. Dus voor haar haar doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt erg goed! Mijn haar kan altijd wel iets verzorgends gebruiken. Ik doe dan ook graag mee met de winactie! Lieve groetjes Mandy ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heyy!
    Wat een leuk goedje zeg!
    Ik volgde je al op bloglovin' ik heb het bericht even geliked, en dit is mn e-mail adres; novalubbelinkhof23@gmail.com
    Groetjes, nova!❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is heel fijn voor mijn droge haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Naast de verpakking die er heel mooi uitziet, klinkt hij veelbelovend. Ik ben al langer op zoek naar een product met arganolie voor mijn pluizige krullen. Dus: duimen maar! Ik doe heel graag mee en heb de stappen gevolgd :) Liefs!

    (bysilke@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi product! !! Ik doe zeker mee met je actie! :)
    Jorabakker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie winactie. Ik sla even over. Ik ben nog heel veel producten. Succes voor iedereen. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lijkt me een heerlijke olie! Ik doe natuurlijk mee met deze winactie! E-mail: info@sanslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er goed uit. Ik moet na het wassen van mijn haar altijd een serum gebruiken anders is het zo droog . Ik ben erg benieuwd hiernaar , omdat iik las dat het haar sneller droogt hierdoor. Ook de toegevoegde vitaminen spreken me aan want ik heb vaak een droge hoofdhuid . Ik ben nieuwsgierig! .

    Ik volg je oo bloglovin en ik heb het bericht geliked alles onder mijn naam cheyenne jansen.
    funky_django@hotmail.com

    groetjes,

    Cheyenne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijkt me erg fijn! Vooral met het koude weer als mijn haar zo droog en pluizig wordt! Ik volg je op Bloglovin' (Coralchique) en heb het artikel geliked:).

    rock_starss@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt goed en niet eens zo heel duur!
    Ik heb echter nog zoveel staan, dat ik niet mee loot.
    Ik wil echt mijn kasten wat leger krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me echt een fijn product! Ik doe graag mee :), ik volgde je al via Bloglovin en heb het artikel geliked.
    Email: misssentinelli@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Klinkt als een fijn product! Ik heb zelf alleen nog tig serums in de kast staan, dus ik gun het liever iemand anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lijkt me een heerlijk product.
    En mijn haar kan wel een oppepper gebruiken.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt goed zeg! ik doe mee rachelkromdijk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk 'tuurlijk doe ik ook mee! <3
    elvirajordi92@hotmail.com

    succes iedereen,
    groetjes
    Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I'm in ;-)
    Ik volgde je al op bloglovin ( By Bird | Berdien Renes) en heb dit artikel nu net geliked.
    Heerlijke actie, zeker zo in de wintermaanden met al dat haar dat alle kanten op pluist.
    Liefs,
    Berdien
    berdien_renes@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lijkt me heerlijk; ik doe graag mee. Ik volg en like je via BL (melissavanstipdonkmaas). gr. melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graaag meee
    Ik volg en like je op bloglovin
    Mijn email: florentienpadberg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lijkt me een heerlijke olie! Ik doe natuurlijk mee met deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Product ziet er heerlijk uit en ik doe dan ook heel graag mee :) ! Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked. Mijn email is mahzadhoi@gmail.com X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jot ik doe mee! Nog nooit argan geprobeerd en gliss kur werkt niet op mn pluizenbol. Plus tropische geur is zeer welkom met die kouden wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er uit als een goed product zeg! Heerlijk dat er arganolie in zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze lijkt me heel erg fijn! Maar ik heb net een soortgelijk product aangeschaft dus succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat klinkt veelbelovend! Ik maak heel graag een kansje, groetjes ilsiee prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hmm klinkt lekker!! :) Ik doe graag mee! Liefs (mmnlestuny@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fijn voor de dode punten waar ik altijd last van heb...
    (hemmenp@live.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben ook benieuwd! Alle stapjes gedaan :)

    Liefs,

    Astrid
    (av1989@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. What do you think about follow each other via bloglovin? If you want, just follow me there and I'll follow you back! http://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow, deze product ziet er fantastisch uit! Ik maak heel graag kans hierop.
    Volgde jouw al op Bloglovin en heb de bericht geliked: inge42
    Email: ingespeemanns@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit lijkt me echt heerlijk spul! Ik zou mijn haar er graag mee verwennen.
    Ik volg je op Bloglovin en like je bericht. romyveul[at]hotmail[punt]com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Karin (ekrw@hotmail.com)18 januari, 2015

    leuke actie, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. ben erg benieuwd vooral of mijn haar eerder zal drogen, want deze is na 2 uur vaak nog vochtig (karinvk86@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik doe mee!
    alles gedaan
    bloglovin; zoelouwerse
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee, erg leuke actie, zou het graag willen proberen :)

    anneliese.dewaal@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuke actie! Ik doe zeker mee.
    sophiagrootjans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuk! Ik doe graag mee (:
    Liefs! xx

    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik wil dit product graag uitproberen! Ben benieuwd of het ook goed werkt bij mij :)
    dominiquearink@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mijn haar is echt een bosje stro. Niet leuk, want ik heb er twee weken geleden vijf centimeter afgeknipt. Ik hoop dat dit serum daar verandering in kan brengen! Ik volg en like je op bloglovin (beautyding), veel succes! Emharing@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe