3x roze nagellak in de Valentijn maand | Hema, Essie & Primark/Miss Sporty

06:25:00

Ik hoop dat iedereen een leuke Valentijnsdag heeft gehad! Ik heb vandaag weer 3 roze nagellakken voor jullie!



Dit nagellakje heb ik al zolang. Het is echt een hele mooi roze zomerse kleur! Op de foto draag ik 2 laagjes.

Dit Essie kleurtje is mooi baby roze met een parelmoer glans. Ik draag op de foto 3 laagjes. Ik vind hem erg mooi maar streept wel iets.

De baby zacht roze lak is van de Primark hierover heen heb ik de top coat uit de nieuwe LE collectie van Miss Sporty. Ik heb 3 laagjes op van de Primark lak en 2 laagjes van de top coat van Miss Sporty.

Wat vind jij van deze 3 roze nagellakken? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin


You Might Also Like

36 reacties

  1. Wat een apart lakje die van miss sporty!! Ik vind de lak van de Hema erg mooi, de kleur van die van Essie is ook beeldig, de finish vind ik minder.
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, alle 3 zijn ze schitterend! Ik kies uiteindelijk dan toch voor Essie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het lakje van Essie echt zo mooi! Prachtige lieve kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze alle drie erg mooi zelf draag ik bijna altijd alleen maar roze kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren. Die van Miss Sporty is heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren,vooral die van de Hema vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooie kleurtjes! De middelste vind ik erg mooi! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze alle drie eigenlijk heel erg tof! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die van Essie en de Hema vind ik het leukst. Wel jammer dat die van Essie streept!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw, die van Hema vind ik echt prachtig! En die laatste combi ook zeg! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die topcoat is echt leuk! Draag echt te weinig roze. Moet maar verandering in komen :-) Die van de Hema vind ik het mooist denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die walgelijk zoete lakjes kan ik geen genoeg van krijgen dus die essie vind ik de mooiste.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat nagellakje van de HEMA lijkt me superleuk voor aan zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben dol op roze! Kan niet kiezen tussen deze 2 lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah ik vind ze allemaal mooi! Maar mijn favoriet is denk ik de onderste

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw mooie lakjes! Vind ze allemaal heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn alledrie erg mooi Lonneke maar vind de eerste wel heel erg mooi! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo'n mooie nagellakjes! Vooral die van Hema vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie lakjes. Vooral de laatste.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh die zijn prachtig. de eerste is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die van de Hema is echt mijn favoriet <3
    Wat een prachtige kleur! Ik ben klaar voor de zomer hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De laatste combinatie vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kleuren! De laatste is echt mijn favoriet<3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oehh...ik vind ze alledrie erg mooi!
    Ik ben vooral dol op je nagels, ze zijn zo mooi :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie lakjes! Het eerste lakje en de derde combinatie vind ik denk ik het mooist! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Die roze kleur van de hema is echt enorm mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat lakje van Hema is perfect! Ik had niet gedacht dat ze zo'n kwaliteit leverden!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie lakjes! De eerste vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe