Foto op forex van Webprint.nl

07:46:00



Van de webshop Webprint.nl mocht ik iets uitzoeken. En ze hebben zoveel keuze maar uiteindelijk leek het mij leuk om eens voor iets anders te gaan dan een canvas en daarom koos ik voor forex. Wat forex precies is en wat vind ik van de service en kwaliteit van Webprint.nl dat kan je allemaal in dit artikel lezen.


Toen ik dus hoorde dat ik een foto mocht uitkiezen, heb ik de volgende dag een aantal foto's van mijn dochtertje Keyshia genomen. Uiteindelijk moest ik haar afleiden met enkele sieraden, het resultaat deze bovenstaande foto's, vind ze toch wel leuk geworden.Uiteindelijk heb ik de foto gekozen dat ze met haar hoofd een beetje op een kussen ligt.

Ik koos om de foto af te laten drukken op forex maar wat is forex?

"Moderne manier om je foto af te laten drukken

Geef je huis een strakke, moderne uitstraling met je foto op forex. De heldere witte forexplaat geeft jouw foto een professionele uitstraling met levensechte kleuren. De heldere kleuren in combinatie met de strakke afwerking geeft elke foto, en daarmee
jouw interieur, een luxe karakter. Een aanrader voor de liefhebbers van een eigentijdse inrichting en dat voor een voordelige prijs."

Dit is de originele foto met een zwart/wit bewerking.

En dit is de foto afgedrukt op forex de afmeting is 40x50.

Levering
Op donderdag avond had ik online mijn bestelling geplaatst, vrijdag hadden ze het verstuurd via GLS en maandag middag ontving ik de foto thuis. Dus ik vind levering goed en is zonder problemen verlopen.

Ik heb erg blij met de foto ik hecht er ook veel waarde aan, vooral foto's van dierbaren.

Webprint.nl is een online shop waar je foto's kan bestellen op canvas, aluminium, hout en je kan er ook kaarten of foto albums laten maken. Er is dus een ruime keuze aan producten. De kwaliteit en levering zijn goed.

Foto op forex is al verkrijgbaar vanaf €12,95 bij Webprint.nl.

Hebben bijzondere foto's bij jouw ook al een mooi plekje in huis of in je kamer? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

28 reacties

  1. Prachtige foto! Heel mooi die wit, grijzige kleur van de foto, ziet er heel fris uit!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto! Op forex heb ik nog nooit iets laten afdrukken, maar het resultaat is wel erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor! Ik heb laatst een canvas laten maken met een foto van Mika hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooie foto van je dochter!!! En tof om zoiets in je huis op te hangen!! :) mooi!!! Ik wil nog steeds mooie foto's gaan inlijsten... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf! Wat een ontzettend mooie en lieve foto van je dochtertje. Heel mooi om te zien <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw gaaf zeg, hele mooie foto ook! kei cute is je dochtertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi maar kan ook niet anders met zo'n kanjer! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het resultaat is heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en lieve foto. Wat is je dochtertje toch een mooi kind!!!! :-) Ps. Ik vind alle foto's die je gemaakt heb super lief!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zeg! En wat een schatje is Keyshia toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi! De foto die je hebt uitgekozen is ook echt prachtig, mooi dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hecht me ook erg aan foto's, en vindt het altijd leuk om de foto's van anderen te zien. Je dochter is een echt modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's allemaal! Die je hebt uitgekozen is ook heel mooi! Ik zou ook wel een keer zo een foto willen printen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk zeg en goede keuze voor de foto.Super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig is deze foto....echt heel mooi! zelf heb ik alleen een foto van mijn oma en eentje van mijn kleindochter in de kamer staan....deze staan in mijn eigen kleine hoekje en tja, ik ben er wel aan gehecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto, je hebt een prachtige dochtertje :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige foto! Super leuk en mooi dat je hem nu op canvas hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige foto's heb je van haar gemaakt. degene die je hebt gekozen is echt een topper, net een foto van de fotograaf! knappe dochter ook:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige foto! Ik bestel wel vaker bij Webprint en ben altijd tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto, zeg!
    Ik heb er net eentje laten afdrukken bij een ander bedrijf.
    Cadeautje voor mijn broer. (Foto van hem en zijn zoontje)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat jij pok een fotoproduct uit mocht kiezen. Het is echt super leuk geworden, maar dat is niet zo moeilijk met zo'n mooie dochter. Zij is echt een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je dochtertje is TE leuk, wat een prachtige foto's, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe