Frambozen smoothie

10:20:00


Sinds deze week heb ik een blender en heb al een aantal smoothies gemaakt maar de lekkerste tot nu toe wil ik toch vandaag even met jullie delen. Ik ben vooral iemand die houdt van zoetigheid en dus maakte ik een heerlijke frambozen smoothie.





Ingrediënten
  • 150ml Yoghurt/sinaasappelsap
  • 3 el Haversmoutvlokken 
  • 1 el Lijnzaad 
  • 1 Handje frambozen 
  • 1 Banaan

Bereidingswijze

Doe de bannaan in stukjes in de blender voeg hierbij de frambozen, haversmoutvlokken, lijnzaad en yoghurt. En dan ongeveer 2 minuutjes alles blenden en voila! Klaar is je heerlijk frambozen smoothie!

Deze smoothie is ideaal als ontbijt omdat er haversmoutvlokken en lijnzaad is toegevoegd. Mocht het niet zoet genoeg zijn kan je eventueel honing of rietsuiker erbij doen.



Maak jij wel eens een smoothie of heb jij nog een lekker recept voor mij? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!

Liefs, Lonneke
 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

30 reacties

  1. Ik ben zo allergisch voor fruit... wat had ik dit graag geproefd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat vervelend lijkt me dat want fruit is zo lekker!

      Verwijderen
  2. Jaa een frambozen smoothie maak ik ook regelmatig<3 Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze smoothie klinkt wel echt heerlijk! Hij ziet er ook erg lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm klinkt goed enne veeeel beter dan een zak merci ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha inderdaad die laat ik ook nu staan ;-)

      Verwijderen
  5. hmmm erg lekker jammer genoeg zijn frambozen ook zo duur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh dit klinkt heerlijk, helaas ben ik zwaar allergisch voor frambozen! Hoewel ik gok dat dit ook met aardbeien erg lekker is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan de frambozen heel goed vervangen door ander fruit.

      Verwijderen
  7. ziet er heerlijk uit, ik ben ook niet zo'n ontbijter dus het lijkt me wel iets voor mij. moet nog ergens aan zo'n masonjar zien te geraken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er lekker uit! Het ziet er ook heel lief uit! Deze ga ik zeker proberen in de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk zeg!!! Heb alle ingrediënten in huis dus deze zal ik morgen denk ik even gaan proberen 😊 XoXo Olivia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook echt dol op frambozen in mijn smoothie, ik zal deze variant ook eens een keer gaan proberen. Ik had de foto ook al gezien op insta, ik hoopte zo dat je het recept op je blog zou zetten. Het ziet er ook super leuk en mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk smoothies. Mijn Favoriet blijft banaan, aardbei en sinaasappelsap.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er lekker uit! Smoothies zijn echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt echt super lekker! <3 even onthouden dit!!!! ik ga deze zeker een keer maken!! Ik maak niet zo vaak smoothies....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmmmm!!!! Ben momenteel lui! Inmiddels wel weer bezig met detox water maken. Dat is water met citroen en mint! Je kan er ook allerlei andere dingen in doen! Van de week wil ik ook weer smoothies maken. (Het zorgt voor veel afwas!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben dol op fruit, en zeker op frambozen! Dus dit lijkt me een heerlijke combinatie! Deze moet ik gewoon eens uitproberen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben dol op smoothies met rode vruchten. Dit recept moet ik eker eens uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hmm die ziet er super lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dit er lekker uit! Ik moet echt eens wat vaker smoothies maken, het is eigenlijk zo simpel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zodra het warmer wordt maak ik vaker smoothies, alleen is mijn blender stuk sinds vorige zomer dus ik ga een nieuwe moeten aanschaffen! Deze lijkt me in ieder geval al heel lekker om te proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zag deze al op instagram voorbij komen en hij lijkt mij heerlijk. Ik ben helemaal into smoothies de laatste tijd, dus deze ga ik proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Smoothies zijn zo lekker, zou ze echt weer vaker moeten drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb een smoothie verslaving, heeeerlijk! Deze wil ik proberen al vind ik die zaadjes in een smoothie altijd zo'n gek idee! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hmmm zo lekker! Ik maak vaak precies dezelfde combinatie! Banaan en framboos is zo lekker bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe