Hema volumising lipstick 02

07:40:00

Ik schreef laatst al een review over een Hema lipstick en deze nam ik ook mee! Het is een zacht roze kleur met een gouden shimmers erin. De vorige Hema lipstick was heel anders dan toen ik hem op had en hoe dan kan weet ik niet. Vol goede moet begon ik deze te testen.


Laat de lippen direct voller lijken en zorgt, bij dagelijks gebruik, op lange termijn voor een natuurlijke volumeboost.
  • Volumineuze lippen
  • verzorgend en verzachtend
  • zachte satijnglans

  De huls is simpel matt zwart en een donker roze accent.

Aan de onderkant van de lipstick staat het nummer en de naam. De sticker is in de kleur van de lipstick.

 Roze kleur met gouden glittertjes. Het is een mooie basic lipstick.

Je ziet wel een beetje de gouden shimmers is er in maar ik zie het zelf niet echt terug op mijn lippen. Ik vind het pigment matig ik moest flink wat product op doen om een iets te zien. Uiteindelijk is het een zacht kleurtje niets mis mee maar mijn verwachting was toch een beetje anders.


Ik heb geen wauw gevoel bij deze lipstick. Jammer dat ik de gouden shimmers niet terug er in zie. De dekking vind ik echt matig en ook de houdbaarheid is niet super. Voor zo erbij is het een leuke lipstick en ben je opzoek naar een zacht roze kleur is er niets mis mee.

Hema Volumising Lipsticks zijn verkrijgbaar bij de Hema voor 3,25 per stuk.

Wat vind jij van deze kleur en wat vind over het algemeen van de Hema lipsticks Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

MailInstagramTwitterGoogle

You Might Also Like

28 reacties

  1. Het product ziet er inderdaad anders uit op je lippen dan op de swatch, maar ik vind het niet mis! Leuk kleurtje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een mooie kleur die je goed staat hoor! Jammer wel dat je er andere verwachtingen van had! ;-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je goed. Ik had recent ook een lipstick, waarvan ik een wauw factor verwachtte, swatch moier dan op mijn lippen.
    Ach ja, dat heb je wel eens. Verder vind ik het bij je passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb twee lipsticks van de Hema, maar draag ze eigenlijk zelden. Onlangs kocht ik er twee van Catrice en daar was ik al wel een stuk tevredener over. Vind de kleur wel mooi overigens, maar inderdaad, valt op de lippen wat tegen. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer, opzich vind ik de kleur wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat 'ie je niet helemaal bevalt. Op de foto ziet hij er wel ontzettend mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleur staat je wel vind ik. Jammer dat er weinig pigment in zit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook geen wow effect bij deze lippenstift, maar wel bij jouw foto (mooi). Roze staat mij niet zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaah jammer dat de kleur en kwaliteit anders uitpakte dan verwacht, terwijl ik laatste tijd zoveel goede reviews lees over Hema lipsticks. Ik vind de kleur je trouwens wel heel erg mooi staan <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht echt dat de lipstick mega gepigmenteerd zou zijn. Het kleurtje is dan ook prachtig, maar het resultaat.. mwaah..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat hij niet zo 'wauw' is. Ik blijf denk ik bij de Gosh lipsticks haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het op je lippen eigenlijk wel een mooi kleurtje? Ik hou dan zelf ook niet echt van goude glitters.. dat zal er wel wat mee te maken hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat jammer dat het niet helemaal is wat je er van verwacht had, zo jammer dat je de gouden shimmers niet terug vind als je de lipstick op hebt...toch staat de kleur je wel heel erg mooi...de lipstick die ik van de hema heb, daar ben ik eigenlijk best heel tevreden mee, maar ik moet wel zeggen , ik heb er maar 1 van de hema!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat je minder enthousiast bent over deze lipstick!! Ik vind het kleurtje wel mooi staan bij je! :) Ik heb nog helemaal geen lipstick van hema gebruikt... misschien toch een keertje proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou gewoon niet echt van Hema make-up... Op zich is er niks mis met deze lipstick, maar ik krijg er ook geen wauw-gevoel bij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De kleur vind ik wel heel mooi, maar als de kwaliteit niet zo goed is en de pigmentatie matig, zal ik hem niet aan gaan schaffen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat jammer, maar ik vind het een mooi neutraal kleurtje & het staat jou erg mooi :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kleurtje, wel jammer dat hij minder goed dekt... Zou hem daarom ook niet meteen kopen denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah wat jammer zeg, ik vind de kleur wel heel mooi bij je staan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ondanks dat je hem niet wauw vindt, vind ik hem je wel heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattig kleurtje, maar ik zou hem wel laten liggen denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jammer om te lezen dat je m wat tegen vindt vallen. Als ik eerlijk ben, vind ik deze lipstick je echt geweldig staan<3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat jammer dat hij tegenvalt. Op de foto's is daar niets van te zien, de kleur staat je erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook al ben je er niet al te tevreden over vind ik het een lief kleurtje dat je goed staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jammer dat hij tegenvalt, ik vind hem er wel heel mooi uitzien. Een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kleur! Staat je ook erg mooi, wel jammer van de pigmentatie en houdbaarheid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie foto's! Wel jammer dat het niet is wat je verwachte. Wel een lief kleurtje. X

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe