NOTD | OPI My Address is Hollywood

07:17:00


Dit was het mijn eerste lakje van OPI die ik vorig jaar kocht inmiddels heb ik nu 20 OPI lakjes. Deze kleur heb ik niet vaak gedragen en helemaal nooit gebruikt in een nail art maar daar heb ik nu verandering in gebracht.

OPI My Address is Hollywood

De kleur van OPI My Address is 'Hollywood' is oud roze kleur met een gouden shimmers erin, deze zie je alleen niet heel goed terug in de lak helaas.

De structuur is erg fijn en de lak is makkelijk op te brengen. Bij twee laagjes dekt deze lak volledig en droogt vrij snel.Ik ben blij dat ik dit kleurtje heb herontdekt! Deze komt uit de wintercollectie van 2011 en is tot op heden nog verkrijgbaar.

Nail Art

Ik gebruikte de bovenstaande lakjes voor deze nail art. Voor het gradiënt effect heb ik een make-up spons gebruikt.




OPI My Address is 'Hollywood'is verkrijgbaar bij o.a. Douglas en DA voor €14,25.

Welke kleur nagellak is jouw favoriet? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.


Liefs, Lonneke

 Follow on Bloglovin

MailInstagramTwitterGoogle

You Might Also Like

31 reacties

  1. Wauw heb je weer mooi gedaan Lonneke. Kan niet wachten tot mijn nagels weer een mooie normale lengte hebben dan kan ik ook weer wat gaan uitproberen ;-) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze kleur echt prachtig, en zo in combinatie is de nailart die ontstaat ook echt super. Wat een topfoto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooie en feestelijke combinatie <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een erg mooie kleur en leuke nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wohoo wat een heerlijk artikel, superleuk om te zien en te lezen! Prachtig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat en leuke nailart!! En mooi kleurtje van Opi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat OPI nagellakje is op zich al prachtig maar met die gouden flakies is hij nog mooier! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig lakje (en ik ben jaloers op je lange nagels, haha)!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige kleur en die flakes zijn ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooi gedaan deze nail art!
    die gouden flakes zijn zoooo mooi

    liefs
    Karlien
    http://polishedcats.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijke nail art om naar te kijken.....heel erg mooi...zelf houd ik erg van knalroze en paarse lakken, die vind ik wel heel erg mooi om te zien,maar ook glitterlakken vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat kleurtje van OPI is geweldig. Maar wat jij er van hebt gemaakt is nog leuker <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig gedaan! Hele mooie combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. *Bling Bling*..! Wat een onwijs toffe nail art :-) Mooie kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt van jezelf best al mooie nagels. Je O.P.I nagellak is echt mooi aangebracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, dat ziet er echt prachtig uit! Ben sowieso fan van gouden flakies, maar met een gradient is het nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, mooie kleurencombi en die gouden flakies maken hem helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe flik je het toch elke keer echt adembenemende nailarts te maken die gewoon goed te doen zijn.
    Deze ga ik onthouden, beter goed gejat dan slecht verzonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het effect met die glitters heel tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waauw, dat heb je weer prachtig gedaan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In 1 woord WAUW. Zo ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk effect heb je gemaakt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kleur! De nailart is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf kleurtje!! En je nail art is echt mooi :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Pretty pretty pretty geweldige kleur en ik krijg zin in het voorjaar 😛☀️

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe