Pupa Sporty Chic Graphic Eyeshadow Palette

07:35:00

Afgelopen week is de nieuwe lente collectie van Pupa te koop met opvallende combinatie van warme tinten en pasteltinten. De oogschaduws zijn samengesteld met een technologie die een crèmige en gladde textuur garandeert. Toen ik dit palette zag moest ik hem meenemen!



 Pupa over de nieuwe palette
"Limited edition palette met 5 perfect op elkaar afgestemde kleuren. De oogschaduwpoeders hebben een ultra romige en zachte structuur voor een vloeiende applicatie. De finish is frosty, dun en dynamisch met optimale hechting.

De kleuren van deze nieuwe voorjaars-look van Pupa zijn beïnvloed door geraffineerde sportswear. Een ultra modern kleurenpallet met paseltinten die verlicht worden met zilveren highlights. Hiermee krijg je een make-up look die sporty chic is en aansluit op het modebeeld van dit voorjaar."



Het palette is Parabenen vrij, heeft een laag risico op allergieën.

Het palette is aan de binnenkant voorzien van een spiegel en een applicator.

Met het palette kan je een warme look maken maar ook een frisse look. Voornamelijk koos ik dit palette voor de warme kleuren.

Hier heb ik in een close-up gemaakt van het palette. Hier is zie je het beste hoe het palette daadwerkelijk eruit ziet. Alle kleuren zijn hebben prachtige shimmers!


De oogschaduws hebben een goed pigment en een beetje een metallic finish, vooral in de donkerbruine kleur zie je de shimmers.




Kleuren die ik gebruikte:
  • Blauw in mijn ooghoek
  • Middelste gedeelte bewegend ooglid oranje
  • Buitenste gedeelte bewegend ooglid donker bruin
  • Onder mijn wenkbrauw  zilver/wit
De oogschaduws zijn makkelijk aan te brengen en goed te blenden. Het is een klein palette maar je kan er evengoed toch meerder looks maken. Je kan met deze kleuren zowel een zachte look creëren als een opvallende look.

Ik ben echt heel enthousiast over het palette. De prijs is echt in verhouding met de kwaliteit van het palette. Het blijft de hele dag goed zitten, is goed te te blenden, voelt inderdaad zijdezacht aan en pigment is super!

Pupa Sportychic Graphic Eyeshadow Palette is verkrijgbaar bij o.a. DA voor €19,50

Ben jij bekend met producten Pupa? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke


Follow on Bloglovin

MailInstagramTwitterGoogle

You Might Also Like

41 reacties

  1. Waaauw, dit palette is echt zo mooi :) Je hebt er ook een prachtige look mee gemaakt, staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi palette Lonneke! En wat een mooie look heb je ermee gemaakt! Vind je foto's schitterend! En moet zeggen dat ik nog niks van Pupa tussen mijn stash heb! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pups lijkt mij zo'n leuk merk, ik ken het wel maar moet er nog steeds iets van aanschaffen. Mooie look heb je ermee gemaakt.

    XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind de doosjes to cute! Ik heb alleen Pupa nagellak, maar verder nooit gekomen, hangt toch een hoger prijskaartje aan en meestal denk ik dan, mmmmm ik moet ook nog boodschappen doen.
    De ooglook en pigmentatie zijn prachtig,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een toffe kleurtjes, en wat is het doosje mooi! Like it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi palette! de kleuren bevatten, als ik het zo zie, vrij veel shimmer daar moet ik aan wennen… maar de look die je hebt gemaakt ziet er goed uit, mooie lipstick ook!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kleurtjes zitten er in dit palette. Je hebt een mooie look ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes. Pupa vind ik altijd een mooi design hebben. Je look is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren bij elkaar! Staat je goed deze look :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag de look al op instagram. Ben helemaal weg van je ooglook. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je heel leuk! Hoe schattig is het doosje trouwens? Loving dat poederroze en de geometrische vormen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw erg mooie kleuren zeg en mooie foto's! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw mooie palette en het staat je ook nog eens super leuk!!! Mooie kleuren!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, ik zag de foto van je look al op Instagram. Super mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw het pigment ziet er goed uit en de look die je hebt gemaakt is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig en mooi pigment hebben de kleuren. Die donkere haarkleur staat je trouwens heel mooi vind ik

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige product is dit, indrukwekkend, zelf heb ik geen producten van Pupa, maar wat ik er tot nu toe van gezien heb ik helemaal super...Zelfde verpakking van dit pallette is onwijs leuk...De ooglook die je ermee gemaakt heb is erg mooi en hij staat je echt heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi paletje! Vind je look ook erg mooi geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel gaaf! Mooie look ook!
    Al gingen mijn ogen in eerste instantie gelijk naar je mooie lipstick.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh, echt enorm handig zo'n palettje met koele en warme kleuren! Erg mooi en prachtige look!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk palette, goede pigmentatie lijkt me! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een goede pigmentatie. En de vormgeving van het palette vind ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat zie je er mooi uit! En wat een prachtig palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig palette! Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van metallic finishes, maar bij deze oogschaduws vind ik het absoluut niet storend. Mooie look heb je ook gemaakt <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kleurtjes en vooral, wat een mooie verpakking :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een snoepje van een verpakking zeg! <3 Love it! De look die je met het palette hebt gemaakt is prachtig. Je ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi palette! En je foto's zijn ook top!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw. Mooie look heb je er mee gemaakt! Je nieuwe naam is nog een beetje wennen voor me (komt omdat ik de laatste tijd minder op bloglovin lees, maar misschien een beetje laat: hij is echt tof geworden!). Mooie palette overigens, je combineert de kleuren erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat mooi die kleuren. ik vind je 1e foto ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh echt een mooi palette!
    ja hebt er ook een prachtige look mee gemaakt!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Pupa is zo'n fijn merk! Ik heb er een aantal nagellakjes van en ben er ontzettend over te spreken! :-) Ik vind dit een heel mooi palette waarvan de kleuren mooi gecombineerd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi palette zeg! Hij ziet er ook gewoon al leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele mooie kleuren, mooie vormgeving heeft het palette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super mooie verpakking ook! De kleuren zijn echt mooi en goede pigmentatie zeg :).

    BeantwoordenVerwijderen
  35. De kleuren staan je erg goed. Ik heb pups vaak zien staan, maar nog nooit gebruikt. Blij dat je enthousiast bent, want nu ben ik ook, enthousiast hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe