E.L.F. | Prism Eyeshadow Sunset Palette

07:42:00

Ik heb echt een zwak voor mooie kleurrijke oogschaduw palettes, In dit palette zitten zes glanzende, zwoele, kleurrijke tinten. En met de zomer in het vooruitzicht is dit een mooi palette! Benieuwd naar mijn bevindingen en look die ik ermee gemaakt heb?

Zoals alle producten van E.L.F is dit palette ook strak, matt en zwart.  Er zijn drie zachte kleuren en 3 wat fellere kleuren.

Het palette heeft van binnen een spiegel en een dubbel zijdige spons applicator. Een spiegel in een palette vind ik altijd wel erg fijn.

Swatches

  • shimmery champagne/goud
  • shimmery roze
  • shimmery bronze
  •  shimmery goud
  • shimmery bruin/paars
  • shimmery paars
Ik ben echt onder de indruk van het pigment en vind de glans ook heel erg mooi!De oogschaduws voelen fijn en zacht aan. Je hebt echt maar nauwelijks last van een fall-out en de kleuren zijn erg makkelijk te blenden.

Hieronder de ooglook die ik heb gemaakt met dit palette.




Ik heb er een mooie subtiele look mee gemaakt. De kleuren zijn ook goed op te bouwen dat als je het zwaarder wilt dan kan dat. Als laatste had ik nog een mooie turquoise blauw oogpotlood van Collistar aan gebracht en op mijn lippen MAC Flamingo.
  

Conclusie
Een heel mooi en fijn palette waar je heel gemakkelijk een mooie zomerse look mee kan maken. Prijs en kwaliteit staan zeker in verhouding met elkaar.

E.L.F. | Prism Eyeshadow Sunset Palette is in de webshop van E.L.F te koop voor €10,00

Wat vind jij van het Prims Eyeshadow Sunset Palette? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin

Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.







You Might Also Like

38 reacties

  1. Wauw wat eeb mooi en vrolijke palette. Leuk voor de zomer :) en t voorjaar;). Ik vind dag je er een mooie look mee hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze palettes echt heel mooi, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind dit palette echt heel mooi eruit zien, je hebt hier ook een nude variant van die staat nog op mijn wishlist x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had meer glitter, dan pigmentatie verwacht. Hierdoor werd ik wel aangenaam verrast

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een mooie palette zeg!! Je hebt er een mooie look van gemaakt!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De eerste 3 kleurtjes zijn echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk palette van Eyes Lips Face!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige look heb je gemaakt! Ook je lipkleur vind ik geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij ziet er wel heel erg mooi uit! Ben er wel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet een palette met kleurtjes die ik zelf zou kiezen, maar ik vind de kwailteit wel heel erg mooi. Super mooie glans!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi paletje met frisse zomerkleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja wat en mooie look, echt sunset.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super mooi palette! hoe kan het dat je productfoto's altijd super super mooi en strak zijn en je gezichtsfoto's wat wazig zijn??

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig palette...echt ontzettend mooie kleuren heeft het ...dit spreekt mij heel erg aan...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi palette. De kleuren zijn lekker vrolijk, ideaal voor het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren zeg! Leuke palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleuren en het lijkt me ook een goede kwaliteit!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw, deze palette wil ik ook! Wat een onwijs mooie kleuren ik word er spontaan verliefd op <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wauw wat een mooi palette zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik was al nieuwsgierig naar dit palette en nu denk ik 'hebben'! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een mooie kleuren bevat het palette, heel mooi zomers. Mooie look heb je er ook mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een tof paletje zeg! Ik vind de kleurkeuze ook wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kleurtjes! Mooie look heb je ermee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oooh wow leuke kleurtjes!
    echt mooi

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie kleurtjes! Ook de foto's van jou zijn erg mooi! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een heerlijk zomers palette! De ooglook staat je ook prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie kleuren en de look staat je mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een supermooi palette! Hele zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige Palette, mooie zachte kleurtjes <3
    Mooi look :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooi palette, lekkere frisse kleuren.
    Ook de look die je ermee hebt gemaakt vind ik erg mooi :) mooi naturel.

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb al veel goede reviews gelezen. De kleuren zijn erg mooi en zo te horen ben jij ook enthousiast.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat een ontzettend mooi palette ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe