Essence Long Lasting Lipstick | Oh So Matt!, Natural Beauty & BarelyThere!

07:08:00

Deze prachtige lipsticks kreeg ik van Manon. Dit zijn ook mijn eerste drie Essence lipsticks waarom dat zolang heeft geduurd weet ik niet. Dit zijn drie nude kleuren met een matte finish. Mijn lipsticks zijn meestal roze of perzik kleurig en hebben een shimmer of glans. Daarom was ik extra blij en nieuwsgierig naar deze varianten!


Ik vind het leuk en ook handig dat de kleur van de lipstick niet alleen aan de onderkant af te lezen is maar dat er om de huls ook een ring zit die de kleur van de lipstick aangeeft op de huls. Ik vind de hulzen er helemaal niet goedkoop uitzien.

Oh So Matt!
Is een licht bruine nude kleur. Mooi detail is het teken van Essence op de lipstick zelf.

Ik vind hem erg fijn aanbrengen en pigment is goed. Ik vind de kleur wel bij me passen dat had ik van te voren niet verwacht. Ik was bang doordat het een matte lipstick is dat het droog aan zou voelen op mijn lippen. Maar het voelt heel fijn, licht en romig.

Natural Beauty
Dit vind ik een mooie zachte, roze, nude kleur. Een kleur die volgens mij overal en bij iedereen wel goed matcht.

Ook deze lipstick voelt romig aan en is makkelijk aan te brengen. Ik vind de kleur erg mooi bij mijn huid matchen en oogt heel natuurlijk.

Barely There!
Deze kleur was ik erg benieuwd of het wel bij mij zo staan, of het niet te donker was.

Ook over deze kleur ben ik te spreken. Ik dacht echt dat de kleur veel donkerder zou uitvallen op mijn lippen en mijn wellicht wat bleker zou maken. Maar ook deze ook mooi matchen bij mijn huid.

Conclusie
Ik ben erg positief over deze drie lipsticks. Ze voelen romig aan en toch heel licht. Long Lasting vind ik ze niet na een uurtje moet je het wel weer bij werken of als je iets gegeten en gedronken heb maar dat vind ik geen probleem. Deze drie lipsticks zijn zeker een mooie toevoeging aan mijn stash. Mijn eerste ervaring nu met Essence is positief en zal dus vaker producten kopen van Essence. En zeker van deze lijn wil ik er nog een paar bij hebben. Dankjewel nogmaals lieve Manon!

Essence Long Lasting Lipstick is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €2,39 per stuk

Heb jij ook lipsticks van lijn? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin



You Might Also Like

52 reacties

  1. Oh wauw, deze kleurtjes staan je inderdaad onwijs mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De laatste kleur verbaast mij ook, ik had ook verwacht dat ie anders uit zou pakken! Ik heb Love me, van vorig jaar en volgens mij lijkt deze wel een beetje op Natural Beauty.. Mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn alle 3 erg mooi! Heb ook een paar Essence lipsticks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alle 3 erg mooi! De Essence lipsticks blijven budget toppers <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lipsticks, ik ben echt verbaasd dat ze zo mooi zijn! Ik vind je haar trouwens ook erg leuk zitten op de fotos ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vooral de laatste twee kleuren vind ik echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurtjes he ik vind vooral Natural Beauty echt perfect bij je staan! Oh dat is trouwens ook mijn fav! <3 haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lipsticks, ik moet bekennen dat ik er zelf nog niet 1 heb. Ik denk dat ik de Naturel Beauty het mooiste vind. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze staan je schitterend Lonneke! Mooie kleurtjes ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze alle drie je heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto´s! Echt enorm mooie lipsticks.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik draag bijna nooit nude kleurtjes, maar de lipsticks van Essence vind ik wel super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleurtjes! Ze staan je echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ze staan je echt prachtig! ik begin steeds meer te twijfelen om ze ook aan te schaffen, maar als ik zie dat ze maar een uurtje blijven zitten dan sla ik ze toch echt over!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind alle kleurtjes erg mooi maar de laatste 2 vind ik je goed staan. Wel veel smeren als ze niet zo lang houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kleuren, Ik sta er verbaasd van hoe goed "Oh so matt" je staat...meestal vind ik dit een wat mindere kleur dan de lipsticks die veel meer naar roze neigen...ze staan je allemaal erg goed,mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh so Matt had ik niet zo mooi verwacht! Hij staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. natural beauty is mijn favoriet ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waaauwwww, ziet er goed uit pretty lady :) Ik vind het echt heel mooi staan allemaal. Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Barely There is een van mijn favorieten! Leuke kleurtjes voor een fijn prijsje.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw mooie kleurtjes <3 super leuk!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vind de eerste wat bij je 'wegvallen' maar de laatste twee vind ik je echt goed staan. Mooie lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kleurtjes, staan je allemaal erg leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kleurtjes! Deze Nude lijn ziet er me echt wel goed uit. En je staat er prachtig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik lees zoveel goeds over deze lipsticks, ik heb ze zelf alleen nog niet geprobeerd. Ze staan je wel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie nude tintjes! Ik heb nog geen lipstick van Essence, maar zou daar eens verandering in moeten brengen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige tinten! Staan je stuk voor stuk geweldig. Ik heb nog nooit een lipstick gehad van Essence maar dankzij jouw review voel ik de drang opkomen. Lekker budget ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg mooie kleuren, ik zou zelf voor de meest roze van de drie gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze staan je echt alle 3 heel mooi! Zelf heb ik al Natural Beauty en nu zou ik de andere ook wel graag willen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super mooie zachte kleurtjes zijn het! Natural beauty is mijn favoriet <3

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kleuren. Ze staan je alledrie erg goed. Natural beauty is mijn favoriet en ik ga die maar eens van dichtbij bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gave kleurtjes! Natural Beauty heb ik ook.
    Ik denk dat je Love Me ook wel zou waarderen/je ook goed zou staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kleuren, ze staan je alle drie erg goed! Natural beauty vind ik zo mooi, echt een favoriet, maar ook oh so matt vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind deze kleuren echt heel erg mooi. Ben ook aardig verrast door de eerste kleur. Wist echt niet dat ie zo mooi zou uitpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat mooi! De lipsticks zien er inderdaad haast chic uit, vooral de tweede kleur vind ik je erg mooi staan!
    X Charissa
    LadyGoldapple.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. mooie kleurtjes. Oh so matt heb ik zelf ook en draag heb erg vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie lipsticks he! Barely There heb ik ook en ik vind het echt een superleuk kleurtje!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het zijn echt stuk voor stuk mooie kleuren, niet te opvallend en daarom goed draagbaar iedere dag. Mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, die lipsticks zijn echt prachtig! Leuke kleurtjes hebben ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Helemaal mijn kleurtjes! Gave lipsticks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, wat een mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wauw, wat een prachtige nude lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. mooie kleuren en ze staan je alle drie echt prachtig.! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Barely there vind ik je heel erg goed staan!
    Alle drie vind ik het wel hele mooie kleuren <3

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mooi! Ik zoek nog een mooie, naturel kleur lipstick. Ik denk dat ik de tweede kleur ga halen. En wat een leuke blazer heb je aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw! Ik zou ook wel een matte lipstick willen'

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Barely There is één van mijn favoriete tinten van de Long Lasting Lipsticks van Essence. Toevallig droeg ik 'm vandaag nog. Ik vind alle drie de kleuren je erg goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een mooie kleuren zeg! Ze staan je allemaal heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wauw wat maak jij mooie foto's!! Ik ontdek volgens mij nu pas je blog maar ik ga zeker vaker kijken superleuk!! <3 Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat zijn hele mooie kleurtjes. Barely There heb ik ook en deze behoort tot mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe