Mijn Favoriete Lente Lakjes

07:32:00

Het is maart en de eerste tekenen van de Lente zijn zichtbaar en daar horen natuurlijk ook frissen kleuren op je nagels bij. Naast roze is perzik ook een van de mooiste kleuren vind ik. Ik heb een mix van beide gemaakt deze kleuren vind ik er mooi en draag ik veel in de lente en zomer. 

Magnetic Pink
Deze nagellak kocht ik afgelopen zaterdag op de beurs in Utrecht. Magnetic is een merk wat meestal door nagelstyliste gebruikt wordt. Deze nagellak is oud roze kleur.

Het kwastje is niet erg breedt maar vind hem wel fijn lakken.

De substantie van de lak vond ik aan de dunne kant. Ik gebruikte twee dunne laagjes een derde zou misschien een betere dekking geven. Maar voor €0,80 vind ik het een leuk lakje om erbij te hebben. Ik moet wel eerlijk zijn dat ik niet gauw van dit merk nog een lakje zou kopen, normaal kost de lakjes van dit merk €6,00 maar dat vind ik dit lakje niet waard.

Catrice A Gallon Of Melon
Afgelopen dinsdag ochtend was ik samen met mijn dochtertje met de trein  op pas geweest. Ik had bij de Kruidvat dit nieuwe lakje van Catrice gekocht. Ik vind de lente kleurtje erg leuk eruit zien van deze collectie. Eindelijk een nieuw kwastje en was erg benieuwd en hoopte echt dat deze beter was als ik gewend was.

Het kwastje vind ik een goede breedte nu hebben en loop iets uit van breedt naar smal.

Deze behoort echt nu tot één van mijn favoriete lakjes! Een perfecte perzik kleurige lak. En het kwastje lakt erg fijn. Ik had maar 2 dunnen laagjes nodig voor een volledige dekking.

Essie Back In The Limo
Dit Essie lakje is nu al enige tijd verkrijgbaar. Het is een heel zacht perzik kleurig lakje.

De kwastjes van Essie vind ik altijd fijn en hebben precies de breedte van mijn nagel. 

Deze swatch heb ik alweer paar maanden terug gemaakt vandaag mijn oude blognaam. De kleur is mooi en subtiel. Als ik kijk naar de kwaliteit en dekking ben ik minder enthousiast. De substatie van deze lak is dun en daardoor dekt deze niet goed. Voor een goede en volledige dekking heb je vier laagjes nodig. 

Rimmel London Peachella
De nieuwe Rimmel London collectie is vanaf 7 maart te koop. Afgelopen dinsdag ook bij onze drogist. Deze viel mij gelijk ook deze heeft echt een mooie perzik kleur zoals je het wilt en misschien verwacht. Gisteren had ik hem al gedeelt op Instagram.

De kwastjes hebben van Rimmel London een mooie breedte en vind eigenlijk de lakjes altijd erg fijn ook omdat ze snel droog zijn.

Ik vind deze echt heel mooi en fris. Ik ben altijd opzoek naar een perzik kleurtje die mooi in de zomer afsteekt tegen een bruine huid en dat doet deze zeker. Ik ga van de week ook hiervan een bake-up halen. Ik had voor een volledige dekking twee laagjes nodig

Pupa nr. 215
Dit lakje kocht ik ook op de beurs in utrecht. Hij is in het echt iets lichter dan hier op de foto. Ik kocht deze voor €2,00.

 Het kwastje vond ik vrij smal ogen maar lakte toch wel erg fijn.

 Dit kleurtje viel mij ook echt niet tegen, neigt wel iets meer naar roze maar minder als dat je op deze foto ziet. Ik had voor een volledige dekking twee laagjes nodig.

Dit waren de vijf peachy lakjes die ik graag met jullie wilde delen. Vooral het lakje van Catrice en Rimmel London vind ik mooi en ook is de kwaliteit daarvan erg goed.

Wat vind jij van perzik kleurige lakjes? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke 

  Follow on Bloglovin

You Might Also Like

40 reacties

  1. Wauw! Ik vind deze kleurtjes zo ontzettend mooi, heel lief en pretty! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lakken! Mooie tinten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van Catrice, Essie en Rimmel London vind ik erg mooi!, die van Pupa overigens ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal erg mooi! Een lief kleurtje die ik eigenlijk maar weinig in mijn stash heb zitten! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve kleuren heb je uitgekozen. Ik ben er zelf niet zo gek op. Op een of andere manier vind ik ze niet mooi bij mijn huidskleur staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle lakjes zijn stuk voor stuk prachtig. Mijn favoriete kleur is toch wel die van Catrice<3 Wat een plaatje is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Catrice A Gallon Of Melon vind ik echt prachtig! Daar ga ik ook even naar kijken in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik hou van dit soort kleurtjes. Vind die van Rimmel en Essie prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind alle kleuren er zo mooi en vrolijk eruit zien x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het Magnetic lakje de mooiste kleur hebben, maar ze zijn allemaal prachtig! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauw ik vind ze echt allemaal geweldig !!! Echt mooie kleurtjes <3 ik zou wel een keertje zo'n kleurtje willen proberen om mijn nagels! :) dan maar eens een bezoekje brengen bij de kruidvat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die van Essie is m'n favoriet denk ik! Mooie kleuren! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moest even denken aan mijn 5 shades artikelen! Ik heb perzik nog niet gedaan. Dit zijn 5 prachtige kleurtonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De peach kleurtjes vind ik erg mooi, in het flesje ging mijn voorkeur behoorlijk uit naar de rimmel lak,maar op je nagels vind ik, eigenlijk de lak van catrice toch het mooiste om te zien....Het lijkt wel of de Catrice lak beter en veel dekt dan welke dan ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige lente lakjes. Ik moet zeggen dat ik het Essie lakje wat betreft kleur het mooiste vind. Jammer dat die zo slecht dekt. Vier laagjes vind ik echt eigenlijk niet kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A Gallon of Melon vind ik heel mooi! Tart Deco is ook een geliefd fel peachy kleurtje hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie lakjes en kleuren! Die van Catrice vind ik heel mooi net als die van Pupa.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben gek op perzik tintjes, wauw het lakje van Catrice ga ik zeker aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ah die verpakking van die van Rimmel Londen is heel schattig! En deze nagellak kleuren passen ook perfect bij je logo haha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie lakjes! Ik vind Peachella vooral wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat zijn ze stuk voor stuk prachtig en dan heb je ook wel prachtige nagels zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allemaal heel mooi. De essie is mooi maar de dekking is erg. Pupa is fantastisch en mijn magnetic heb ik nog niet geprobeerd

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kleuren! Heb meteen zin om allerlei leuke lakjes te gaan kopen. Zo'n perzik kleur heb ik nog niet, maar nu ik dit zie wil ik die kleur echt zo snel mogelijk hebben :P

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik begrijp je helemaal! Ik draag meerdere tinten, maar dit vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Peach is echt mijn favoriete nagellakkleur in de lente en zomer, ik kan er niet genoeg van hebben. Peachella is erg mooi, deze ga ik me ook aanschaffen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik blijf je nagels super mooi vinden! de eerste en laatste kleur zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Jammer dat je bij dat lakje van Essie 4 laagjes nodig hebt! Dat nieuwe lakje van Rimmel London lijkt me erg fijn, die ga ik zeker scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kleurtjes allemaal! Jammer dat sommige niet goed dekken, maar A Gallon Of Melon gaat nu zeker op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oehh..ik vind ze allemaal erg mooi <3
    Heerlijk fris & zomers!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kan steeds zo'n mooie nagellak-shots nemen, daar ben ik echt verliefd op :D Ik krijg helemaal zin in de zomer bij het zien van deze kleurtjes! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw wat een prachtige lakjes! Doet mij echt denken aan de zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kleurtjes!! Inderdaad echte mooie lente kleurtjes. Die van Catrice is echt super mooi! En de kwaliteit van het Essie lakje vind ik wel minder hoor, jammer, want de kleur vind ik wel echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe