Nailart | Spring

07:09:00


Ik heb stiekem al een beetje de lente kriebels en wilde mijn nagels zo fris en vrolijk mogelijk maken. Dus ik heb een aantal kleuren bij elkaar gepakt die mij blij maakte! Kijk je mee wat voor 'n nail art ik heb gemaakt!


De lakjes die ik hiervoor gebruikte:
  • Elf
  • Hema
  • Hema
  • Yes Love


Mijn nagels had ik eerst voorzien van twee dunnen laagjes witte nagellak. Hierdoor komen de kleuren vele malen beter uit.

Met een make-up spons heb ik de kleuren op een willekeurige manier aangebracht op mijn nagels. Daarna heb ik een topcoat er over gedaan zodat de kleuren mooi in elkaar gaan overlopen. En als laatste bracht ik de glitter top coat aan van E.L.F. Ik vind het resultaat toch aardig gelukt!

Wat vind jij van deze nail art? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

46 reacties

  1. Ik ben ook al in een lente bui. Met het weer van gisteren was het al lente. Ik vind je nail art heel erg leuk geworden. De nail art is erg fris en vrolijk, perfect voor de lente dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! De nagellak ziet er echt super mooi uit! Lijkt mij wel best moeilijk om zelf te doen.. :)
    Fijne maandag,

    http://isafashionebella.blogspot.com || Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het effect is super leuk, heel zomers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Lonneke! Lekker zomers/vrolijk ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw heerlijk!!! Heel erg leuk, fris en fruitig :) love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker fris! Past heel goed bij het eerste mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een lekkere vrolijke nail-art!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel zomers en mooi gedaan! Het zijn mooie kleurtjes van de Hema.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vrolijke nailart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke nail art,nu krijg ik nog meer zin in mooie weer, volgens mij heb ik die gele van Hema gekocht,maar die van mij ziet er lichter uit kan ook zijn dat ik die tint lichter heb :$ ben zo benieuwd naar die!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super vrolijk en lente-achtig! Ik heb gisteren meteen m'n nagels gelakt, vond het weer er helemaal geschikt voor om lekker in het zonnetje te gaan zitten met nagellak, vijlen en wattenstaafjes som me heen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je toch weer een gave nali-art gemaakt Lonneke! Echt prachtig, de kleuren zijn ook zo lekker lente-achtig<3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dit is zó gaaf voor de dagen dat het zonnetje lekker schijnt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke & gewaagde combinatie! Doet me echt denken aan de lente en pasen dat eraan komt. Super tof <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoezo lente! Wauw, wat mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kleuren heb je gebruikt, ik ben ook al helemaal in de lente-sfeer, de lammetjes lopen in de wei, de zon schijnt! Laat de zomer maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gedaan! Prachtige nailart, ik krijg helemaal de zon in mijn bol!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Te tof! Super vrolijk ook! Jammer dat ik dit nooit zou kunnen maken hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, een hele simpele maar toch súper leuke nailart. Echt heel tof! Ik ga het ook eens proberen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vrolijke nail art! Heb je weer super knap gedaan <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeps, wat ziet hij er lief uit met aldie schattige kleurtjes, erg mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw wat een geweldige combinatie!! <3 super leuk!! En vooral lekker vrolijk!! Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi, leuk hoe de kleuren zo in elkaar overlopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi gedaan!
    Door die kleurtjes krijg je gelijk een zomers strandgevoel...
    Cocktailtje erbij en klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk! Hou alleen niet van geel...😃

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een toffe kleurencombinatie!! heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ziet er heel schattig en lente achtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie nailart, lekker vrolijk en zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben helemaal verliefd op deze prachtige lente-creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Toen ik de eerste foto al zag dacht ik, wauw dat moet een mooie combi worden. Erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie nail-art heb je gemaakt! Leuk al die vrolijke kleurtjes bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ziet er prachtig uit, leuke vrolijke kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een heerlijke voorjaars nailart! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heerlijke kleurtjes, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een vrolijke nailart! Helemaal lenteproof! Vrolijke kleurtjes heb je ook gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Vrolijke nail art! Leuke kleurtjes, die gele wil ik al een tijdje (natuurlijk ook van de Hema :D ) en de groene vind ik ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Aahh heerlijk vrolijke nail art!! Mooie kleurtjes heb je gebruikt :).

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe