Perfect Touch Nail Polish nr.4469 & nr.4272

06:52:00

Ik had bij de Big Bazar deze twee lakjes gekocht. De nagellakken van de Big Bazar waren mij nooit eerder opgevallen tot mijn laaste bezoek van de week. Het eerste lakje is een donker koraal kleurige lak en de andere is echt een roze kauwgum kleurige lak. Wat mijn bevindingen zijn van deze lakjes laat ik vandaag zien.


Perfect Touch Nail Polish nr.4469
Van deze kleur was er ook nog een glitter lak maar die had ik er toch niet bij gekocht, ik wilde eerst weten of deze lakjes wel echt iets waren voordat ik er meer ga kopen. De kleur sprak mij gelijk aan. Fris en zomers koraal kleur.

Perfect Touch Nail Polish nr.4272
De kleur vind ik zelf mooi zeker als je een gebruinde huid hebt in de zomer. Wat mijn wel direct opviel was de geur vergelijkbaar als met de geur van de P.S. Nail Polish van de Primark. De substantie was ook aan de dunne kant waardoor het voorzichtig moet lakken en het pas bij 3 laagjes dekt.

Ik heb meerdere lakken in deze kleur en komt altijd van pas. Echt zo'n roze kauwgom kleur. Ik was nadat ik het eerste lakje wel benieuwd of deze qua substantie ook zo waterig en dun zou zijn.

De geur was ook hier aanwezig echt een nagellak geur beetje chemisch. De substantie is niet waterig en dun! Deze dekte bij twee laagjes en dit lakje heeft mij niet teleurgesteld.


De kleurtjes blijf ik leuk vinden. Alleen is het jammer dat het eerste lakje zo slecht dekt en watterig is. Ik vind het tweede lakje niet teleurstellend en ben daar erg te spreken over. Oké de geur is van dit merk chemisch maar dat vervliegt snel en ik heb daar persoonlijk niet veel problemen mee, ik vind de dekking en subtatie altijd veel belangrijker.

Perfect Touch Nail Polish is verkrijgbaar bij de Big Bazar voor €0,99 per stuk.

Wat vind jij van deze twee kleuren en heb jij al eens lakjes van de Big Bazar gekocht? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

41 reacties

  1. Ik vind het soms zo apart dat dan twee lakjes van hetzelfde merk eigenlijk toch zo verschillen in dekking. Ik ben zelf nog nooit bij de Big Bazar geweest. Weet niet eens of er eentje in de buurt zit. Zal eens gaan googelen. Het tweede lakje heeft ook mijn voorkeur. Erg mooi lentekleurtje weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide schitterende kleurtjes Lonneke. De lakjes die ik heb van Perfect Touch zijn ook niet waterig en dekken bij 1 laag al wel maar zeker bij 2 laagjes! En van de geur heb ik ook geen last. Wat je zegt...vervliegt al snel! Voor €0,99 prima lakjes denk ik zo ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lakjes!!!! Helemaal leuk voor t voorjaar en de zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lakjes, jammer van de geur... Maar de prijs is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gek he, dat twee lakjes van hetzelfde merk dan nog zo kunnen verschillen! Ik vind de kleurtjes van beide lakjes wel erg mooi, vooral die eerste. Zo jammer dat 'ie zo slecht dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind allebei de kleurtjes erg mooi, jammer van de substantie, maar hè dat voor € 0,99, jammer dat hier geen Big Bazar is. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleurtjes zijn echt prachtig! Jammer dat de substantie van het eerste lakje niet top is, maar het kleurtje is wel super :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw de laatste is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie lakken, ik heb een groene en witte meegenomen van deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer twee prachtige zomerse lakjes<3 Ik hou echt van deze kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik hou echt van dit soort kleurtjes, jammer dat de substantie niet helemaal top is

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, gave kleurtjes! Balen dat de substantie niet helemaal goed is, maar voor €0,99 zijn de lakjes natuurlijk helemaal toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jammer dat ze zo waterig en dun zijn! maar het uiteindelijke effect is wel heel mooi! perfecte zomer nagellakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat jammer dat de ene kleur wat waterig is...zelf heb ik een 3 tal lakjes van Big Bazar aangeschaft en ze ruiken inderdaad sterk, maar ik vind het niet zo heel erg, ik vind nagellak eigenlijk altijd wel onaangenaam ruiken...Ook deze kleuren vind ik echt tof....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kende dit merk niet, maar ondanks dat ik ze prachtig vind op je nagels,
    sla ik ze over vanwege de 'textuur'.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beide heel mooi maar verassend genoeg vind ik de kalkleur van de eerste mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kleurtjes! Zelf ben ik nog niet bekend met de lakjes van de big bazar maar als ik heel eerlijk ben denk ik ook niet dat ik snel lakjes van hen zou kopen, het zal gegarandeerd ongebruikt in de kast belanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw mooie kleurtjes ! ♥ ik heb nog wat in mijn kast staan van de big bizar.. nog niet geprobeerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. goede review! ik zal deze dus niet kopen als ze zo waterachtig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jammer vd hoeveelheid laagjes maar ach, het zijn wel mooie kleurtjes hoor! Vooral die eerste, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kleurtjes, maar vind het wel wat jammer dat ze slecht dekken..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die ik had dekte in 2 laagjes, denk ook dat deze lichte kleuren dat doen. Maar goed. De geur is even inderdaad bummer, doet aan kindermake-up denken. Blijft gelukkig niet hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. 4469 vind ik een leuke kleur. Deze zou ik zelf ook wel kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeh die bubblegum kleur is prachtig! Jammer dat die ander pas dekte bij 3 lagen, dat vind ik al teveel werk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kleuren! Beide vind ik erg mooi. Wel jammer dat het eerste lakje wat waterig is, dat lakt niet prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hmm.. mijn witte lakje van dit merk is best stroperig, maar nu ik dit review zie vind ik de lakjes toch wel aantrekkelijk om alsnog weer te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beide kleurtjes vind ik erg mooi, en wat een koopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind de kleur echt prachtig, zo jammer dat de kwaliteit wat minder is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De kleurtjes vind ik erg mooi en zomers. Wel jammer dat ze erg chemisch ruiken en de ene te waterig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lieve en vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De kleurtjes zijn heel erg mooi, wel jammer van de chemische geur

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie kleurtjes zeg! Alleen jammer dat ze dan zo dun zijn dat je vele lagen moet lakken en dat het zo chemisch ruikt.
    Ik zweer bij de Catrice lakjes van het kruidvat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oehh..prachtige kleurtjes!!
    Alleen jammer van de chemische geur :(
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oh wow twee hele mooie kleurtjes!
    spijtig van die vele lagen, daar ben ik ook niet echt een fan van

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. voor het kleine prijsje zijn ze zoo leuk.. Ik dacht eerlijk gezegd dat de nummertjes een hashtag hadden met een nummertje tussen de 01 en 14 hihi.. Als het goed is heb ik het linker lakje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een vrolijke lente kleurtjes, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wauw hele mooie en vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kleurtjes zeg! Jammer dat er een zo slecht dekt

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een mooie kleurtjes zeg! Jammer dat er een zo slecht dekt

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke kleuren. Ik heb 3 donkere leuren die dekken in 1 laag en formule us perfect

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe