Shoplog | Beauty Trade Special Beurs, Kruidvat, Big Bazar, Action, DA & Hema

06:58:00


Mijn laatste shoplog is bijna alweer 2 maanden geleden. Maar afgelopen week heb ik voor mij doen best veel aankopen gedaan en dit wilde ik graag met jullie delen! Overduidelijk dat ik een zwak heb voor roze en koraal kleurige producten!


Beauty Trade Special Beurs

  • Pupa Nagellak nr. 215 €2,00
  • Pupa Nagellak nr. 217 €2,00

Ik had deze 5 lakjes gekocht voor €3,00 bij elkaar, kijk dat is toch leuk!


Natuurlijk wilde ik ook een leuke lipstick. En zoals je kan zien ben ik gek op perzik/roze kleuren! Ik heb hem nog niet geprobeerd maar ben wel erg nieuwsgierig deze zal je zeker nog eens terug zien op mijn blog!
  • Golden Rosé Ultra Rich Color Lipstick nr. 57 €6,00


En nog een lakje in een perzik/roze kleur Guernsey Pink van het merk Magnetic. Dit merk wordt door veel nagelstyliste gebruikt. Het lakje was €5,00 of €6,00 en nu €0,80.

Action

  • Houten schaal €7,95

  • Houten schijf ovaal €1,49

Big Bazar


  • Perfect Touch Nagellak 12 €0,99
  • Perfect Touch Nagellak €0,99
  • W7  Go Go Lipgloss
  • Perfect Touch Lipgloss 02 €1,49
Kruidvat


  • Catrice Nail Lacquer 82 A Gallon Of Melon €2,99


  • Catrice Coverstick 010 €2,99
  •  Essence Like An Unforgettable Kiss Lipstick - 01 Nothing But Lovestoned €2,39
DA

  •  Rimmel London €3,99 Peachella
  • Rimmel London €3,99 Oragina
  • Sporty Lasting Color 541 €2,49
Hema

  •  Hema oorbellen driehoek €4,95
Het was dit keer veel beauty producten en lakjes. Ik ben gek op nieuwe collecties vooral de collecties die in de lente en zomer uitkomen. 

Wat vind jij van mijn aankopen? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
 

Liefs Lonneke

 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

45 reacties

  1. Supermooi al die producten! <3
    Die houtblokken zijn ook echt heel mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleurtjes bij elkaar, het is wel duidelijk wat jouw favoriete kleur is ;) Wat heerlijk om voor deze prijzen mooie lakjes aan te schaffen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah die houtenschaal en plank! Zoo mooi, ik moet toch echt naar de Action want elke keer als ik zoiets tegen kom zijn ze 50 euro haha. De lipstick van Golden Rose ben ik ook wel benieuwd naar<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw je bent echt goed wezen shoppen, wat een mooie producten allemaal x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs mooie producten allemaal!! Ik ben erg benieuwd naar de lipstick van golden rose! koraal en roze zijn gewoon ook prachtkleuren❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die Golden Rose lipstick ziet er prachtig uit! Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij heb jij net als mij een kleur waar je helemaal fan van bent op het moment ;). Ik vind de pupa lakjes zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke aankopen! En ja, koraal en roze zijn ook mijn favorieten voor de lente/zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al die nagellakjes zijn prachtig, aah!! Super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die houten schaal wil ik echt al heel lang en als ik uit huis ga ga ik die ook zeker kopen. Vind hem echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige, vrolijke kleuren allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die lipgloss van W7 ziet er heel schattig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw geweldige producten, volgens mij heb je echt giantisch veel mooie lakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke producten heb je toch gekocht! Ik vind die oorbellen ook super pretty! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ZIe in bijna alles 1 ding terugkomen. De perfecte kleur ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke dingen heb je gekocht (en zo veel!) vooral die golden rosé lipstick springt er voor mij uit. xo Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie producten heb je gekocht, en lekker veel ook. Veel plezier met al die mooie kleurtjes. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij heb jij een hekel aan roze-tinten ;-)
    Ik ben heel benieuwd naar die lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk! Grappig ook om te zien dat je steeds dezelfde kleuren weer uitkiest, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die houte plank maakt mn opa zelf, ik heb ze thuis ook! :)
    Leuke spulletjes heb je gekocht! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat heb je veel in dezelfde kleuren gekocht, haha heel grappig! die nagellak van pupa heb je lekker goedkoop gekocht:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je leuke nagellakjes gekocht. Ik ben toch wel het meest benieuwd naar de lipstick van Golden Rose. Ziet er te mooi uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een geweldige dingen heb je gekocht !!! <3 ik ben benieuwd naar je Golden Rose lakjes! :) hihi ... verder leuke lipsticks!!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oh wat een leuke spulletjes heb je gekocht!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha je hebt het idd erg te pakken voor koraalroze. Terecht, prachtige kleur en spullen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke aankoopjes, ik ga ook maar eens op zoek naar die pupa nagellakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke aankoopjes! Vooral de Rimmel lakjes vind ik er erg leuk en vrolijk uitzien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke aankopen allemaal, ook alles roze haha. De golden rose lakjes en de lipstick zien er echt prachtig uit. De houten schaal en schijf van Action lijken me prachtig voor op productfoto's, die wil ik ook wel hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijke aankoopjes heb je gedaan! Die houten schaaltjes zijn erg gaaf. En ik ben super benieuwd naar de review over de Golden Rosé Ultra Rich Color Lipstick <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuke shoplog. Je hebt echt mooie dingen gescoord. Vooral die lipstick van Golden Rose vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben echt fan van de kleuren die je hebt gekocht! Ik zie dat je perfect touch nagellak hebt gekocht, maar mijn lakje van dit merk was best stroperig. De jouwe ook??

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke producten! Heel mooi die koraalroze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zoooooooooow, wat ik met blauw heb, heb jij met koraal! Je bent heel goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat leuk zo al die gezellig uitziende,koraal kleurige producten...leuk om dit allemaal zo bij elkaar te zien....de golden rose lakjes die je geshopt hebt op de beurs vind ik ook heel erg bijzonderom te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wauw prachtige kleurtjes zeg ziet er allemaal super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie items! Ik vind de houten schaal en de houten schijf ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Superleuke dingen! Vooral de lakjes van Rimmel zijn gaaf :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een toffe schaaltjes bij de Action. Mooie oorbellen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. HMMM, Lonneke, hou jij misschien van roze kleuren? Hahaha. Die houten schaal is te leuk, ik ben er zo fan van! X

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een toffe items! En, allemaal in zachte tinten ;-) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je hebt best veel gekocht, maar stuk voor stuk zijn het mooie producten! Veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige aankoopjes, de w7 go go lipgloss heb ik ook gekocht vorige week nij de BigBazar :)!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Aaah wat een gave items heb je gekocht, heerlijk vrolijke kleurtjes ook allemaal! Die pupa lakjes <3 :D.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe