Winactie GESLOTEN | Een telefoonhoesje naar keuze van PhoneGeek

06:58:00


In samenwerking met PhoneGeek verloot een telefoonhoesje (t.w.v. €20,-) naar keuze weg! Ik heb zelf twee hoesjes van PhoneGeek die ik nog steeds gebruik en erg blij mee ben. Wil jij ook een leuk, nieuw en hip telefoonhoesje lees dan verder!




Jij maakt kans op telefoonhoesje naar keuze t.w.v. €20,- bij PhoneGeek.nl

- Volg 'Be Beautifully' op  Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Optioneel (en meer kans om te winnen!)
 - Volg mij op Instagram
  - Volg mij op Twitter
- Tweet het volgende: “Ik doe mee aan de winactie van @remptlonneke waarbij je een hoesje naar keuze van Phonegeek.nl kunt winnen! Doe jij al mee?”
- Volg Phonegeek op één van de volgende manieren, namelijk via Instagram, Pinterest of Facebook.

Deelnemen kan tot woensdag 1 april. Op vrijdag 3 april maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!
Welk hoesje van PhoneGeek zou jij graag willen? 

Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

26 reacties

  1. Leuke winactie! Maar ik zal hem moeten overslaan want voor mijn telefoon/camera (samsung Galaxy K Zoom) zijn geen hoesjes hier te krijgen! Dus succes iedereen ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Gefeliciteerd ;) ik doe graag mee! Wil een nieuw hoesje voor mijn iPhone 5c. Ik volg je op bl, gooi zo de tweet eruit. Ik volg phonegeeknl op instagram! (Madebyleine____) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke winactie. Ik doe alleen niet mee, heb gister een hoesje weer gekocht - had ik niet moeten doen, want in mei ga ik de Iphone 6 halen whaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie weer Lonneke, toch sla ik even over hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Normaal sla ik over maar mijn telefoon heeft kuren! Moet dus wel een nieuwe uitzoeken en dan past mijn hoesje niet meer. Vind zo'n omslag hoesje denk ik wel handig, kun je ook nog wat pasjes in kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naah, en dan heb ik net nieuwe hoesjes besteld :(! Ik sla voor deze keer even over. Succes iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke actie !!! Leuke hoesjes!!! Ik sla deze keer over.. sorry haha ik heb net nieuwe hoesjes !! :0 ...
    Maar succes voor diegene die mee doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een onwijs leuke winactie! Veel succes iedereen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze winactie is ook leuk, die van gisteren doe ik voor mezelf en deze voor mijn man. Mocht ik winnen dan verras ik hem met een nieuw hoesje! Succes iedereen. Lonneke wat een leuke acties de afgelopen dagen! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke winactie! Jammer genoeg is mijn hoesje heel slecht te verkrijgen, heb een huawei.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk die hoesjes.
    Ik doe graag mee en volg/like je op Bloglovin,& Twitter.
    PhoneGeek volg ik ook op Facebook.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke winactie n ik zou graag mee doen. Alleen ze hebben geen hoesjes voor mijn telefoon , dat vind ik echt jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk doe ik mee. En dit is het hoesje van mijn keuze: http://www.phonegeek.nl/insteekhoesje-voor-samsung-galaxy-s2-s3-s4-s5-roz.html
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ahh wat een leuke winactie! Helaas zijn er nooit hoesjes voor mijn telefoon haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf! Ik doe mee! Ik waag een kansje :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk! Ik heb alles gedaan, behalve je volgen op Instagram :)

    Groetjes, Lise
    (lise_wolters@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Karin (ekrw@hotmail.com23 maart, 2015

    Leuke actie, ik doe graag mee
    BL & FB

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die met de Eiffeltoren is mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke actie, ik ken de site al langer maar nooit wat besteld. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit.
    Ik volg je op bloglovin (sandra9454), twitter (@xsajo) en phonegeek op pinterest (sandrajonker8)
    Mijn e-mail is: sandra_jonker8@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke actie; komt zeker van pas. Ik volg en like je via bl (melissavanstipdonkmaas) en instagram (melissamaas1984) en phonegeek op instagram (melissamaas1984), pinterest (melissavanstipd) en fb (melissa.vanstipdonkmaas). liefs melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke winactie! Ik zoek al lang naar een nieuw hoesje voor mijn iPhone 5s. Ik heb alle verplichtingen gedaan. Ik heb getweet en ik volg je ook op Instagram en Twitter :-) Dit is mijn e-mailadres: jente.vandewalle@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is echt een te gekke winactie! Ik heb een iPhone 5 sinds maandag en heb nog geen hoesjes :) Ik heb alles gedaan en je ook gevolgd op insta, twitter en Phonegeek op insta x

    amytijs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh super leuk! Ik doe graag mee omdat ik graag een paar hoesjes voor mijn nieuwe iPhone 6 zou willen winnen :)
    Ik volg je op Bloglovin en heb het bericht daar geliked. mailadres is info@doormariska.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oops! In plaats van een comment heb ik het contact formulier ingevuld haha! Even opnieuw dan! Ik kan wel wat hoesjes gebruiken want morgen krijg ik mijn S5 binnen! Ik volg en like op bloglovin :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe