Winactie | Win €20,- Shoptegoed bij H&M

07:53:00


Deze maand is het voor mij een feestelijke maand! Ik ben namelijk 19 maart jarig, mijn dochtertje 27 maart, de lente begint en ik heb inmiddels 350 volgers behaald op Bloglovin. En om het te vieren geef ik €20,00 shoptegoed weg van H&M in de vorm van een cadeaukaart. Wat moet je hiervoor doen, lees verder!


Wat moet je doen om te winnen:



Jij maakt kans op €20,- shoptegoed van H&M in de vorm van een cadeaukaart.

- Volg 'Be Beautifully' op  Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Optioneel (en meer kans om te winnen!)
 - Volg mij op Instagram
  - Volg mij op Twitter

Deelnemen kan tot maandag 30 maart. Op dinsdag 31 maart maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!
Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

57 reacties

  1. Ja tuurlijk doe ik mee, en gefeliciteerd met je 350 volgers. Je hebt goede redenen voor dit feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd, ook met je dochtertje!
    Ik kijk uit naar de lente en al zeker om nieuwe kleding te scoren ♡
    Ik kan helaas nergens vinden waar ik het bericht zelf kan liken..
    Ik volg je hier en op instagram. Toppie!
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!! Dat als eerste natuurlijk en ja ik wil heel graag mee doen!! Voor mij is deze maand ook erg leuk want ben zelf 7 maart jarig! Jee ! P.S. ik volg je ook op instagram, mijn naam is make_up_your_day. Nog veel plezier deze maand en succes met je blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan absoluut een nieuwe outfit gebruiken, dus ik doe mee. Gefeliciteerd met je volgers. Op naar de 400!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk dat je dit wilt doen in jouw feestmaand! Ik doe heel graag mee & heb bijgevolg ook de verplichte stappen (+ ik volg je op instagram onder m'n blognaam) gedaan. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat! Ik doe graag mee! Alhoewel ik geen echte reden kan bedenken waarom ik het wil winnen, kortom gewoon voor de heb! 😁 @Sandenova2you is mijn instanaam en de40plusvrouw of zoiets zal ik op bloglovin zijn (denk ik).
    Alvast een fijne maand!
    Ooooooh mijn moeder word morgen 70! Ships heb nog geen cadeau! Tips zijn welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 350 volgers. Leuke mijlpaal! Ik doe graag mee met je leuke winactie. Ik volg je via bloglovin en op instagram! Email: bytypicalmarlies@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw gefeliciteerd!!!!!!! :D En ik doe zeker mee!!! :) ik volg je ook op twitter en instagram!! En uiteraard op bloglovin en ik heb deze geliked.... email : jorabakker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winactie! Alvast gefeliciteerd! Ik volg je nu overal. Mijn e-mail: todayslipstick@gmail.com
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd :-) Ik doe heel graag mee. BL: melissavanstipdonkmaas, instagram: melissamaas1984). gr. melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast gefeliciteerd. Wat een leuke winactie , ik doe graag mee! Ik heb alle stappen + extra stappen gedaan :)
    Email : quinty_schoot@hotmail.con
    Love, Quinty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woeww, superleuk! Ik volg je op Bloglovin (en heb geliket)-twitter en Instagram. Overal onder de naam fairygodmotherr .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk! Alvast gefeliciteerd natuurlijk! Ik doe mee! Ik volgde je al overal! (Eilish Sleijpen / mrseilish)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je volgers! Je bent vlak na mij jarig haha! Ik doe zeker mee! E-mail: info@sanslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wie wilt dit nou niet winnen :D ik doe graag mee, ik volg en like je overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke maand voor jou! Gefeliciteerd, 350 is een heerlijk getal om aan te tikken. Ik wil heeeel graag meedoen. Ik volgde jou al via Instagram en Twitter, maar oopsie: nog niet via Bloglovin'. Super stom, dat wist ik niet. Bij deze! Ik volg je nu overal. Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ooh wauw wat een leuke winactie!! gefeli met je 350 volgers! ik heb het artikel op bloglovin een like gegeven. ook volgde ik je al op instagram en twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! Wat een leuke actie, ik doe graag mee:) Ik volg je op Bloglovin', heb dit artikel geliked en volg je op Instagram en Twitter (Heartscratch).

    rock_starss@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!!! En ook alvast met je kleine & met je mooie aantal op Bloglovin!!!
    Ik doe graag mee.
    - Op Bloglovin volg ik je al ( ByBird) + hartje voor dit artikel
    Extra:
    - Instagram ( berdienrenes)
    Liefs,
    Berdien
    berdien_renes@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je volgers! Wat leuk ook dat zowel jij als je dochtertje ook in maart jarig zijn, dat ben ik ook, ik ben de 26ste jarig :) Leuke winactie ook, ik sla hem alleen even over omdat ik pas nog wat bij je heb gewonnen en het nu een ander meer gun!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd, meid! Ik wil erg graag meedoen! Ik volgde je al op Bloglovin' (en ook op Insta en Twitter, hehe) en heb je bericht geliked! (emailadres: enjoyan@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk, Lonneke! Gefeliciteerd met je lieve dochtertje en jezelf. :) Ik sla even over! Ik wens iederee succes. :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee, ik volg je ook op instagram en twitter! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd alvast met jouw en je dochters' verjaardag! Erg leuke winactie, ik shop heel graag bij H&M♥

    - Ik volgde je al op Bloglovin'
    - Ik heb dit bericht geliked op Bloglovin'
    - Ik volgde je al op Instagram (yasemintanri)
    - Ik volg je op Twitter (xYasemin2011)

    Mijn emailadres: yasemin2011@hotmail.nl

    Nu maar heel hard duimen :D XOXO Yasemin♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, I Like your blog and your style of writing! Also I’d like to say that you have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met alle feestelijke momenten :D Ik doe zeker mee! Liefs, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je 350 volgers! En ook alvast met je verjaardag en die van je dochter! Ik sla de winactie even over ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met deze mijlpaal en dat er nog maar een hoop volgers bij mogen komen voor je.
    Ik doe graag mee en volg/like je op Bloglovin en ook volg ik je op Twitter.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Alvast gefeliciteerd met jezelf, maar ook met je dochtertje <3
    En heel tof zo veel bloglovin' volgers meis, helemaal verdiend!
    Zoals je weet volg ik je overal, en laat ik op deze manier weten dat ik mee doe hihi
    Mijn mail is livingalie-nl@Hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van harte gefeliciteerd (alvast)! Wat lief dat je onder je volgers zo'n leuke prijs verloot. Ik volgde je al op Bloglovin en like dit bericht nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wauww gefeliciteerd!!
    Leuke winactie, ik doe graag mee :)
    Ik volg je overal & ik heb het geliked op Bloglovin!
    Callewaertsaraya@gmail.com
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met je 350 volgers en ook al gefeliciteerd met jou verjaardag en met de verjaardag van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met al je volgers! maart word een drukke maand met al die verjaardagen. Wel echt super leuk en alvast gefeliciteerd. Ik doe graag mee met de actie, omdat ik graag iets nieuws zou willen aanschaffen voor mijn nieuwe baan. Komt altijd van pas dus zou heel leuk zijn om een frisse start te maken
    Ik volg je op bloglovin +bericht geliked (Cheyenne Jansen)
    -instagram ( cheyennejansen )
    -twitter(Cheyenne Jansen )

    funky_django@hotmail.com

    groetjes,

    Cheyenne Jansen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zou het een leuke verrassing zijn als ik het mag winnen
    H&M is een leuke winkel, dus dat komt heel goed van pas
    Ik volg en like je op bloglovin en ik heb gedeeld via facebook
    Fijne avond, Anita Diepeveen a.tuuk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd met je volgers<3

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat leuk, gefeliciteerd!! Ik doe heel graag mee (diaryofamua@outlook.com)

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat is maart een leuke feest maand voor jou/jullie! 350 volgers, die verdien je dik! Ik doe met liefde mee en ik volg je overal <3 - reneeraadsheer@gmail.com X

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk dat je ons in je feestvreugde laat delen! Mijn zoon is zaterdag jarig. Ik waag een gokje, shoppen bij de h&m is leuk! Ik volgde je al op bloglovin sabrina, instagram sabrinawtw Twitter sabcom72
    sabrina at denklicht.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met 350 volgers! Ik doe mee en heb alles gedaan: Bloglovin: Jinn Sook, Instagram: Jinnie93, Twitter: Jinmin93) e-mail adres: Jinn.vangastel@gmail.com . Leuke winactiee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe graag mee! Wa een leuke win actie! Ik moet voor de zomer echt mijn kast aanvullen en daar kan ik wel wat tegoed bij gebruiken. Wat fijn dat je de 350 volgers hebt gehaald. You go girl. Mocht ik winnen dan is het info@june-two.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. He wat leuk dat je 350 volgers gehaald hebt. Natuurlijk doe ik graag mee. Ik volg je al op al deze kanalen en ik heb het bericht geliked op bloglovin. Ik ben dol op spulletjes van de H&M dus ik heb zeker een plaatsje voor dit tegoed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd met je volgers, je mag er echt trots op zijn en je verdient het ook echt! Ik doe zeker mee met de winactie en ik heb alles gedaan. Mijn email: beautylifestylespots@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Driedubbel gefeliciteerd! Leuke reden voor een winactie en een nog leukere prijs, ik doe heel graag mee en heb alles (+optioneel) gedaan, maak er een mooi feestje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat ontzettend leuk :) Ik heb alles gedaan, behalve je volgen op Instagram!
    Mijn e-mail: lise_wolters@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Allereerst gefeliciteerd! En ik maak natuurlijk graag kans op de cadeaukaart. Toevallig heb ik net een leuke rok gezien daar.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. jacqueline09 maart, 2015

    Gefeliciteerd en geniet ervan !
    Leuke actie doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuk voor jou en leuk voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee!

    Ling
    linglchoy1@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super leuke winactie! Ik doe graag mee :). Ik volgde je al via Bloglovin, Twitter En Instagram en ik heb dit artikel geliked :). Min e-mail: misssentinelli@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Van harte gefeliciteerd! En wat een leuke actie! Ik doe graag mee en volg je op Bloglovin en like dit bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Super leuke actie! Count me in! Ik volg je op BL en instagram!
    ninaaa1984@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Superleuke actie! Ik lees sinds kort je blog en ben nu al fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat leuk! Eindelijk eens een winactie van een winkel bij mij in de buurt :) Ik heb wat leuke dingen gezien op internet, waarvan ik denk dat ze ze vast wel bij de H&M hebben, dus ik wilde er sowieso al heen gaan :P

    Ik volgde je eerder vandaag al op Bloglovin' (ik had deze winactie over het hoofd gezien, haha) en heb nu dit artikel geliked. En ik volg je op Twitter.

    Mijn e-mail: evaavdbb@gmail.com

    x Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gefeliciteerd met je 350 volgers :)
    Ik doe graag mee met je winactie, ik heb het bericht geliked en volg je op instagram en twitter. Mijn e-mailadres is kimberlyreyns@gmail.com

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd!!! :D
    Ik doe erg graag mee en volg je inmiddels via al je kanalen :)

    Liefs,

    Astrid
    av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd met de 350 volgers op BlogLovin! En wat een leuke winactie, die kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan. Ik volg je ook op Twitter en Instagram (@verabogaards), mijn mail is vbogaards@live.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe