Winactie GESLOTEN| Win €25,- shoptegoed bij Sans-Online

07:14:00

Vandaag ben ik jarig! En daarom geef ik in samenwerking met Sans-Online €25,- shoptegoed weg! Zaterdag begint de lente dit is natuurlijk weer een goed moment om onze kledingkast aan te vullen, met nieuwe broeken, leuke blazers, tops en schoenen. Sans-online heeft een breed en veelzijdig assortiment aan leuke kleding, accesoires en schoenen. Kijk snel dan verder hoe jij kans maakt op deze winactie!



  
Wat moet je doen om te winnen:


Jij maakt kans op €25,- die je mag besteden aan kledingstukken naar
keuze! Hoe maak je kans op deze superleuke prijs?

- Volg 'Be Beautifully' op  Bloglovin
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Deelnemen kan tot vrijdag 3 april. Op zaterdag 4 april maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!
Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

40 reacties

  1. Heerlijk dat shoptegoed! Deze sla ik even over, maar ik wens wel iedereen veel succes x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah...vandaag echt jarig!!!!!

    Er is er een jarig, hoera, hoera
    Dat kun je wel zien, dat is hij
    Dat vinden wij allen zo prettig, ja-ja
    En daarom zingen wij blij

    Hij leve lang, hoera, hoera
    Hij leve lang, hoera, hoera
    Hij leve lang, hoera, hoera

    Ik heb alvast voor je gezongen! Van harte gefeliciteerd mop en een hele fijne dag vandaag met je gezinnetje! ;-) en o ja ik doe natuurlijk graag mee met deze leuke winactie. Volgen doe ik je uiteraard al en ga het bericht saven/liken. Dikke kus mop! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps mailadres: mandybosnails@gmail.com

      Verwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd meid! Ik wens je een hele fijne dag toe vandaag. Geniet ervan. Ik doe heel graag mee met je winactie. Heb al een paar keer op de site gekeken en mooie artikelen gezien. Ik volg je al via Bloglovin' en heb dit bericht geliked. Email: marion11777@gmail.com. Gaan we nu duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah super leuk, ik waag graag een kansje op dit shoptegoed! Het is al weer een tijdje geleden dat ik er iets besteld heb, ze hebben er zó veel leuke dingen. Alle stapjes heb ik gedaan! Liefs! <33

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiaaaaaaaaaaaaat Beauty!
    Een hele fijne dag!
    💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk! Dus ik graag mee. Ik heb alles gedaan. :D

    info@diolifestye.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey meissie, nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook al vier je het nog niet, ik wens je een fijne dag! Aan de winactie van vandaag doe ik graag mee. Ik zou graag een leuke outfit uitzoeken. Mijn email adres is veenstra79@telfort.nl. Liefs XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke actie. Ik doe heel graag mee. Ik volg en like je via bl (melissavanstipdonkmaas) en instagram (melissamaas1984). liefs melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Wat een leuke winactie, ik doe graag mee :)

    info@brightmorningdew.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hieper de piep Hoera! Van harte Gefeliciteerd.
    Ik doe graag mee want ik vind Sans-Online een leuke webshop.
    Natuurlijk volg/like ik je op Bloglovin.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd meis! Ik sla deze even over. Iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Wat leuk en lief dat je een winactie doet. Ik doe graag mee! Ik volg je al op bloglovin + heb je artikel geliked. Mijn email: meiqiblog@gmail.com

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van je dagje!! Uiteraard doe ik mee met de winactie! Mijn email is: info@sanslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Ik hoop dat je een hele leuke dag zult hebben!
    Ik volg je al op bloglovin en heb dit artikel dan ook geliked :) ik doe zeker mee X

    dounique@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOOOH een heel gelukkig verjaardag. Natuurlijk wil ik ook een gooi doen naar de prijs :p

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeeeel erg van harte gefeliciteerd!! :D ik vier het feestje graag mee en maak graag een kansje op dit fijne shoptegoed! Mijn kledingkast kan wel een leuk shirtje gebruiken! hihi. groetjes ilsiee prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahh wat leuk, happy birthday! Ik hoop dat het zonnetje nog een beetje gaat schijnen vandaag voor je!
    Ik doe mee!
    - op Bloglovin volg ik je al ( ByBird) & heb nu ook hartje gegeven voor dit artikel.
    Liefs!
    berdien_renes@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke winactie, ik doe heel graag mee! :D
    Ze verkopen hele leuke artikelen bij Sans-Online, ik wil graag een leuke kledingstuk scoren die ik in de lente en zomer kan dragen, de warme dagen zijn al begonnen! Ik heb niet veel kleding meer in mijn kast hangen, ik heb veel moeten weggooien, ze pasten me niet meer, of ze waren te oud of kapot.

    – Ik volg je via Bloglovin’ en ik heb dit artikel gesaved
    - Mijn Emailadres: yasemin2011@hotmail.nl

    XOXO Yasemin♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat leuk zeg!!! ik doe zeker mee met deze actie!!! ik heb alles gedaan!!!
    Mijn emailadres : Jorabakker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk! Ik doe graag mee. Ik heb alles gedaan. Mijn email is: info.ohmybeauty@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat leuk..ik doe mee...gefeliciteerd!! mijn email is: margrietkuper@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd hoor! Dit is 1 van mijn favo webwinkels.
    nynkeboer21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuke winactie, ik doe graag mee :)
    Ik volg je al op Bloglovin en ik heb het natuurlijk geliked!
    Callewaertsaraya@gmail.com
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Yaaaaay van harte gefeliciteerd mop!
    Hele fijne avond verder <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad! ik doe heel graag mee aan je winactie, ik volgde je al op bloglovin en heb het artikel ene like gegeven:) Mail: bertine @ aboutfashion.nl (aan elkaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super leuke actie. Hopelijk heb je leuke verjaardag gehad. Ik doe graag mee voor het shoptegoed . Ik kan wel nieuwe kleding gebruiken en ze hebben zulke leuke tshirts bij sans online. Echt top
    ik volg je op bloglovin +bericht geliked onder mijn naam Cheyenne Jansen.

    Groetjes,

    Cheyenne Jansen
    funky_django@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijke actie om zo je verjaardag te mogen vieren..Alsnog gefeliciteerd,!....ik doe erg graag mee en heb alle verplichte stapjes gedaan...
    Groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zo'n shoptegoed komt mij wel van pas. Oftewel: ik doe graag mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een beetje te laat, maar toch nog gefeliciteerd :)
    Wat een leuke winactie ook, ik doe heel graag mee!

    Groetjes, Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. En ik doe heel graag mee! Ik follow en love on BL.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee, erg leuke prijs (ik hoop dat de like goed is gegaan, ik kreeg een save scherm)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee, erg leuke prijs (ik hoop dat de like goed is gegaan, ik kreeg een save scherm)

    Mail = anneliese.dewaal@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd! Ik ken de webshop al wel wat langer maar nooit echt op rondgekeken. Nu zie ik dat ze toch wel leuke spullen hebben voor een goed prijsje, moet ik dat misschien toch maar doen.
    Ik volg je op bloglovin + artikel geliked (sandra9454). Mijn e-mail is: sandra_jonker8@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ga ervoor! m.ossewaarde3@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heerlijke winactie weer, ik doe mee!
    vbogaards@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuke winactie! Ik doe gelijk mee :)

    amytijs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :) Je zou mij zo blij maken met deze tegoedbon! Al helemaal omdat 4 april de dag van mijn verjaardag is jeej! Mijn mail is looije2000@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Van harte!! Ik doe heel graag mee voor een leuk nieuw item, en heb alle stapjes gedaan :D

    Liefs,

    Astrid
    av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe