Winactie GESLOTEN | Win €30,- Shoptegoed bij Ziaja

06:39:00


Morgen ben ik jarig en de komende 3 dagen heb ik daarom leuke winacties voor jullie! Vandaag de eerste winactie! In samenwerking met Ziaja verloot ik €30,00 shoptegoed. Ziaja heeft heerlijke producten op natuurlijke basis en ook nog eens heel betaalbaar. Wil je kans maken, lees dan gauw verder!





Hoe maak je kans op €30,- Shoptegoed bij Ziaja:

- Volg 'Be Beautifully' op  Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Optioneel (en meer kans om te winnen!)
 - Volg mij op Instagram
  - Volg mij op Twitter
- Volg Ziaja op één van de volgende manieren, namelijk via Twitter of  Facebook.

Deelnemen kan tot donderdag 2 april. Op vrijdag 3 april maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes! 
Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin




You Might Also Like

46 reacties

  1. Wat een super mooie winactie! Enorm veel succes iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke actie, ben heel benieuwd naar de producten. Ik zou dan ook graag mee doen met de winactie! Ik volg je op instagram (Danter01) en volgde je al op bloglovin :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuke winactie!! Ik doe graag mee 😊 Ik volgde je al op Instagram en nu ook op bloglovin😉
    En een hele fijne verjaardag !! Veel plezier morgen😘

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, graag doe ik mee aan deze leuke winactie omdat ik al zoveel gelezen heb over deze geweldige producten.
    Alles doe ik om hier kans op te kunnen maken.
    Ik like, volg, tweet en share dit voor je.
    Ook doe ik alles voor de extra winkansen.
    Een hele fijne en mooie dag morgen.....
    Em: dots_223@hotmail.com

    Instagram: chucky1012

    Twitter: @chucky1012


    Alvast gefeliciteerd en een fijne dag Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag :) ik doe graag mee! Ik volg je op bl , instagram eb twitter (Madeleine Lestuny / madebyleine ) en verder volg ik ziaja op fb (Madeleine Lestuny) en twitter (madebyleine____) succes iedereen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey kei gaaaaaaaf!
    De producten zijn fijn. Ik zou gek zijn om niet mee te doen!
    Als ik het morgen vergeet (jouw echte dag!) Proficiat! Xxx
    De40plusvrouw@outlook.com is mijn mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast gefeliciteerd! Ik doe graag mee (:
    Ik heb ook alle extra stappen ondernomen en like ziaja op facebook.
    Bloglovin' & Facebook: Jolijn Doelman
    Twitter: Jolijnx_
    Instagram: xxJolijn
    Email: Jolijndoelman@gmail.com
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahw gefeliciteerd! Ik doe graag mee! Ik heb ook alles gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaah ik zei het al op Twitter, maar ik vind dit een geweldige winactie!!! Ik vind Ziaja zo'n leuk merk en ik wil er zo graag meer van proberen! En het leuke is, ik volg jou en Ziaja al op alles wat je noemt hihi :) Ik doe mee!!! Liefs Mariëlle (mariellemarkgraaff@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke winactie hoor! 30 euro, wow! :) Ik doe dus graag mee en heb het artikel eventjes een hartje gegeven. Ook volg ik je op instagram! Mijn emailadres is bysilke@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf! Ik sla over, want heb geen Twitter en Facebook haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg leuk maar ik sla een keertje over!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd hoor! Ik volg je via bloglovin en heb het artikel gesaved.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb hier al zoveel over gehoord, ook van jou dat ik zeker mee wil doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw een super leuke winactie, ik ben al een tijdje benieuwd naar dit mooie merk! e.lisevandenhaak@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aah wat een gave winactie! Ik ben super benieuwd naar dit merk dus doe heel graag mee. Ik heb alles gedaan en mijn mail is farahvanbreukelen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je dit doet! I'd love to win this! Ik ben zo nieuwsgierig naar dit merk! Ik zie het veel op blogs voorbij komen en zou het heel graag zelf eens willen proberen. Ik volg jou op alle mogelijke manieren & Ziaja via Twitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reactie van Grete Karina:

    Alvast gefeliciteerd voor morgen, maak er een mooie dag van!
    Mooie winactie, natuurlijk maak ook ik graag kans
    Ik volg je op Bloglovin en heb het bericht geliked.
    Ook volg ik op twitter als @Zeemeervrouw.

    groeten,
    Grete Karina
    e-mail: gretekarina@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat leuk! Heb al zoveel goede dingen gelezen over het merk Ziaja maar ben er zelf nog niet mee bekend. Ik doe daarom graag mee met deze leuke winactie! Ik hoefde er niks voor te doen want volgen doe ik je al overal en Ziaja volgde ik ook al op twitter. Ik heb het artikel gesaved/geliked. Feliciteren doe ik je morgen pas! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik lees zoveel over Ziaja, ik ken het dus (nog) niet maar zou het graag eens willen proberen.
    Ik volg en like je op Bloglovin & Twitter en ook volg ik Ziaja op Facebook & twitter.
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oeeh wat leuk dat je bijna jarig bent! En wat een heerlijke giveaway. Ik doe zeker mee. Ik volg je overal al hihi en heb je bericht geliked op bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alvast gefeliciteerd! Morgen feliciteer ik je nog even opnieuw (tenzij deze zeef het vergeet). Ik heb al een online-kaartje klaar (zelf ontworpen hihi) en als het goed is krijg je morgen ook je cadeautje! Wat leuk leuk dat je op je verjaardag zelf ook wat weggeeft aan je volgers. Ik volg je al overal maar deze winactie sla ik over omdat ik al zoveel Ziaja producten heb en dit de andere dames van harte gun! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Whoa, Ziaja! Natuurlijk moet ik nu wel meedoen ;) Alle stapjes gedaan! En gefeliciteerd nog :D

    Liefs,

    Astrid
    (av1989@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Lonneke! Wat een mooi cadeau mag je weggeven, ik doe graag mee! Ik heb alle stapjes gedaan volgens mij, mijn email: infinity.blogspot.be@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alvast gefeli!!! Een leuke dag in het voorruitzicht dus hihi... Wat een fijne winactie heb je georganiseerd voor de lezers van je blog. Ik doe ook dolgraag mee voor een kansje... Daar kan ik zeker wat fijne verwennerij voor aanschaffen.. heerlijk!
    Ik volg je op bloglovin en facebook! Groetjes ilsiee prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super winactie :D Ik doe heel graag mee! Ik heb erg last van acne, vandaar ik daar masker tegen acne wil bestellen met dit shoptegoed! Verder zou ik heerlijke cacaoboter haarmasker willen bestellen, mijn haar zal heerlijk ruiken naar chocola! Ik zou ook Cacao shampoo willen bestellen, grappig dat er shampoo van is! Ik heb last van roos, vandaar ik ook brandnetel anti-roos shampoo zou willen bestellen. Aloe Vera shampoo en Olijfolie shampoo kan ook in mijn winkelwagen! Ik wil aantal gezichtmaskertjes erbij bestellen en deodorant, ik blijf dingen in mijn winkelwagen stoppen tot ik de 30 euro heb bereikt :D

    - Ik volg 'Be Beautifully al op Bloglovin'
    - Ik heb dit bericht geliked op Bloglovin'
    - Ik volg je al op Instagram (yasemintanri)
    - Ik volg je al op Twitter (xYasemin2011)
    - Ik volg Ziaja op Twitter (xYasemin2011)
    - Ik volg Ziaja op Facebook (Yasemin Tanidim)

    Mijn Emailadres: yasemin2011@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk! Ik wil wel een gokje wagen. Heb nog nooit producten gehad van zijaja maar lijkt me erg fijn! Ik volg je op bloglovin, heb je artikel geliked, volg je op twitter en volg ziaja op twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een superleuke actie. Ik doe heel graag mee. Ik volg en like je via bl (melissavanstipdonkmaas), fb pagina van zajia (melissa.vanstipdonkmaas) en instagram (melissamaas1984). liefs melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Leuk dat je ons dan trakteert! Ik volg je op alle kanalen en dit artikel heeft een hartje gekregen op Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. :-) gefeliciteerd!!! Zo lief dat je dat op deze manier met andere mensen wilt delen!! Ik doe heel graag mee en volg je op bloglovin en instagram onder liesvan88

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nogmaals happy birthday!!! Wat leuk een shoptegoed!!
    - Op Bloglovin volg ik je al & nu ook hartje voor dit bericht
    Extra:
    - Op Instagram volg ik je ook al ( onder eigen naam)
    - Ziaja NL volg ik vanaf nu op FB ( Birdy Bird)
    Liefs!
    berdien_renes@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik ben erg benieuwd naar ziaja. Ik heb er al veel over gehoord en ik ben een grote voorstander van natuurlijke producten. Dus ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin +bericht geliked en op instagram en twitter . Ook volg ik ziaja op twitter en facebook alles onder mijn naam Cheyenne Jansen en op instagram cheyennejansen.

    Groetjes,

    Cheyenne Jansen
    funky_django@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ooooh wat leuk zeg. Ik ben zo benieuwd naar Ziaja. Ik heb alles gedaan wat je gevraagd hebt en dat allemaal op mijkn blognaam. Nu ga ik nog even verder duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een heerlijke actie, echt geweldig...Natuurlijk wil ik erg graag meedoen, Ik heb al zoveel fijne dingen over Ziaja gelezen, maar eerst wil ik je alsnog feliciteren met je verjaardag...Ik hoop dat je een heerlijke dag achter de rug hebt, en dat je er vol op van genoten hebt....Ik heb alle verplichte stapjes gedaan en volg Ziaja ook op Facebook...
    Groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ontzettend leuk :) Ik heb alles gedaan, behalve je volgen op Instagram!

    Groetjes, Lise
    (lise_wolters@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke winactie!! Ik heb alles gedaan. Veel succes iedereen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een goede prijs, gebruik tegenwoordig alles natuurlijk dus dit zou mooi uitkomen voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Karin (ekrw@hotmail.com23 maart, 2015

    leuke actie, ik doe graag mee
    BL & FB

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lijkt me heerlijk, die Ziaja spulletjes! m.ossewaarde3@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Leuke actie, ik kende dit merk helemaal niet, maar voor deze prijzen moet ik het zeker eens uitproberen.
    Ik volg je op twitter en heb @ZiajaNL daar ook gevolgd (@xsajo)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh, wat een leuke prijs! De producten lijken me heerlijk.
    Ik volg je op Bloglovin en heb dit bericht gesaved.
    romyveul [at] hotmail [punt] com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Alsnog van harte! Ik doe graag mee, ben heel benieuwd naar de producten van ziaja. Ik volgde je al op bloglovin, instagram en Twitter.
    Sabrina at denklicht.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En heb natuurlijk het artikel geliked.

      Verwijderen

Instagram

Subscribe