COTM | Pasen/Lente

09:20:00

Het is alweer de eerste maandag van april en natuurlijk hebben wij voor jullie weer heel veel mooie nail arts gemaakt in het thema van pasen/lente. Kijk je mee wat iedereen heeft gemaakt? Wij zouden het erg leuk vinden als je onderaan via de poll je stem wilt uitbrengen.


iontrend  















 
Dit waren de nail arts van alle nail art bloggers. Welke spreekt jouw het meeste aan? Hieronder kan je stemmen, dankjewel!

Liefs, Lonneke 

 
Welke lente/pasen nailart vind jij het leukst?

Creativenails4fun
Infnails
Jewelnails
Brilliantnails
Misslanghaar
xNailartforyou
Nailgloss
Bebeautifully
Iontrend
Lovewithessie
Poll Maker

You Might Also Like

32 reacties

  1. Ah jullie zijn allemaal zo creatief, super tof om te zien! Ik vind jou nailart zoals gewoonlijk weer fantastisch mooi gelukt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn weer prachtig! Ik heb gestemd op CreativeNails4Fun. Die vind ik zo leuk met die bloemetjes! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de oproep gemist? Aaaaaaaaah...
    Waar kan ik inschrijven?
    Superleuke nailarts zijn er weer gemaakt. Ik kan geen keuze maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allemaal weer erg vrolijk! :) (Ik mis mijn eigen nailart geloof ik hihi )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk zo'n nail challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke challenge! Ik ga voor de nail art van Miss langhaar, Infnails en voor die van jou! Fijne paasdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke challenge! Jullie hebben er supermooie dingen mee gedaan. Ik heb gestemd op Brilliantnails omdat die mij het meest aanspreekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemaal stuk voor stuk prachtig en die van jou ook, alleen dit keer stem ik op iontrend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze echt allemaal heel erg leuk en onwijs vrolijk, mijn voorkeur ging na even twijfelen deze keer uit naar de art van Nail gloss...de kleuren combi vond ik supermooi!....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie nailarts zitten er weer tussen. Die van jou is ook erg mooi, maar mijn stem gaat dit keer naar Iontrend. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze dit keer allemaal erg tof! Lastig om te kiezen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De creativiteit spat hier van het scherm af

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn allemaal echt heel erg leuk geworden! Ik ben benieuwd wie de meeste stemmen krijgt! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw echt super mooie nailarts <3 Echt super cool!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie nail-arts! Ik heb gekozen voor die van jou, die vind ik het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn allemaal zo leuk! Het was echt super moeilijk om er eentje te kiezen :3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De art die jij hebt gemaakt vind ik er heel tof uitzien. De andere meiden hebben er ook iets prachtigs van gemaakt. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind ze allemaal weer erg leuk geworden! Die van jouw vind ik ook erg mooi, lieve kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jouwe is zo mooi met die roze achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh wat een prachtige nail arts allemaal. Ik vind die van jou het mooiste!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk thema weer deze maand. Je weet iedere de perfecte kleuren met elkaar te combineren :-) Hele mooie nail art en ik ben benieuwd wat je voor de komende challenge gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kleuren heb je gebruikt! Leuke nail art :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg mooi allemaal en dat maakt het kiezen lastig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh leuke nail art!
    ik vind de kleuren van jouw nailart zo mooi, echt pasen waardig

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zijn allemaal erg mooi, maar die van jou zelf vind ik het allermooist! Ik hou echt van zulke zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind die van jou het leukst. Hoe heb je dat eigenlijk gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! het is een eenvoudige nail art. Ik heb eerst mijn nagels wit gelakt. Daarna heb ik in een willekeurige volgorde 3 strepen gezet per nagel in de kleur: Paars, perzik kleurig en mint groen. Terwijl de lak nog nat is ga ik er met een nail art kwastje over heen in 1 beweging waar aceton aan zit. Zo vervaagd ook weer een deel en krijg je een speels effect. Om het af te maken heb ik een grove en fijne glitter erover heen gelakt.

      Verwijderen
  27. Wat werk jij mooi met gemeleerde kleurtjes. Dat goud valt extra op.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Love it! Zijn zo mooi allemaal. Ik heb je op jouw creatie gestemd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw, ik vind ze allemaal prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe