Dr. Hauschka Deodorant Rozen & Salie mint

06:51:00

Laatst konden jullie al een review lezen van de foundation en de gezichtsverzorging van Dr. Hauschka. Ik ben inmiddels echt een groot fan van dit merk. De producten die ik tot nu toe heb gebruikt komen alle beloftes na en alles is op natuurlijke basis wat ik erg belangrijk vind. Vanaf deze maand  heeft Dr. Hauschka deze twee nieuwe deodorants gelanceerd. Ik heb ze mogen testen en vandaag lezen jullie mijn bevindingen.
De deodorants van Dr. Hauschka zijn aluminiumzouten vrij. De deodorants zijn ook erg geschikt als je een gevoelige huid hebt. Na het scheren zal je geen last hebben van prikkend gevoel als je één van deze twee deodorants gebruikt. Wat ik zelf nog weleens had met een spuit deodorant is dat die af gaf op mijn kleding en dat doen deze niet.

Deodorant Rozen
Ik kan je nu al vertellen dat dit mijn favoriet is van deze twee. Ik vind de Rozen deodorant een lekker zachte geur hebben en voelt er fijn aan op de huid. Rozenolie gehydrateerd en de combinatie van ingrediënten zorgt ervoor dat geurtjes weg blijven. 

Ingrediënten: Water (Aqua), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Alcohol, Manihot Utilissima (Tapioca) Starch, Glycerin, Zinc Ricinoleate, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Glyceryl Caprylate, Rosa Damascena Flower Water, Rosa Damascena Flower Oil, Fragrance (Parfum)*, Citronellol*, Linalool*, Geraniol*, Eugenol*, Limonene*, Farnesol*, Citral*, Benzyl Alcohol*, Alchemilla Vulgaris Extract, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Hectorite, Xanthan Gum.

Deodorant  Salie Mint
De geur was even wennen moet ik eerlijk bekennen je moet ervan houden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen qua geur verschil merk maar qua werking niet. Ik ben dan ook niet een persoon die gauw zweet dus misschien dat ik daarom het verschil tussen deze twee niet opmerkte.

Ingrediënten: Water (Aqua), Alcohol, Manihot Utilissima (Tapioca) Starch, Triethyl Citrate, Glycerin, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Salvia Officinalis (Sage) Oil, Mentha Viridis (Spearmint) Leaf Oil, Fragrance (Parfum)*, Linalool*, Limonene*, Geraniol*, Citral*, Citronellol*, Coumarin*, Sodium Silicate, Sucrose Laurate, Algin, Citric Acid, Xanthan Gum.



Conclusie
Ik vind de rozen deodorant het lekkerste ruiken van deze twee en qua werking merk ik tussen deze twee geen verschil. In beide deodorants zit wel alcohol, gelukkig niet heel veel waardoor je het gewoon na het scheren direct kan aanbrengen op je huid.

De nieuwe deodorants van Dr. Hauschka kosten €12,95 en zijn o.a. online te koop in de webshop van Dr. Hauschka


Wat gebruik jij liever een roller of een spuit deodorant? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter zou laten.

Liefs, Lonneke 

Follow on Bloglovin 




 Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.
 

You Might Also Like

20 reacties

  1. Ik ga ook voor de rozen. Eerst mijn huidige opmaken, maar dan.... Kijk er nu al naar uit. Ik vind een spray fijner, maar gebruik altijd een roller. Op de één of andere manier heb ik het idee dat ik langer fris blijf als ik een roller gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rozen werkt voor mij niet voldoende, maar de mint variant wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond deze deo's heel fijn. Ik moest eerst even wennen aan de mint-salie geur maar na een paar keer werd dit juist mijn favoriet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat fijn! Ideaal voor het scheren, ik heb een hekel aan deo die dan juist prikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Ik gebruik meestal de spuitfles. Ook heb ik ooit een lotion gebruikt die drie dagen transpiratie tegenging, maar vond dat ook niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het niet prikt na het scheren, ik gebruik meestal FA een spuitfles

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben zelf niet zo dol op rozengeur, dus deze met rozen zou waarschijnlijk niets voor mij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt heel erg goed. De rozengeur lijkt mij enorm lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne review! De rozen lijkt mij ook het lekkerst! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne review! Lijken me erg lekker, maar de rozengeur hou ik echt niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt goed! Ik ben zelf geen liefhebber van rollers, liever een spuit deo!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben hier wel benieuwd naar! Ik zweet altijd veel in fases, dus deze is zeker het uitproberen waard :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zelf gebruik ik altijd een spuit, maar ik ben erg benieuwd naar deze variant. Hij klinkt heel fijn.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toen ik de titel las, vroeg ik me al af hoe dat zou ruiken! Ik denk dat ik ook aan de geur moet wennen. Zelf gebruik ik liever een stick. Rollers voelen zo nattig, hihi! Fijne review

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zelf gebruik ik meestal een spray
    maar een roller durf ik ook al eens gebruiken
    ieder geval klinkt deze deo wel goed

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. klinkt als een hele fijne deodorant !!! ik gebruik roller voor na het scheren en tussen door een spray!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze klinken beide erg goed, ik gebruik het liefst rollers :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het klinkt echt heel erg goed, maar zelf ben ik geen fan van rollers. Ik gebruik toch liever een spray ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh fijn, ik was net op zoek naar een nieuwe natuurlijke deo. De rozenvariant klinkt erg fijn :D
    xxx Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe