E.L.F. | Nail Polis Nice & Natural Nail Polish Set, Glam Bam Nail Polish Set & Mysterious Nail Polish Set

07:45:00


Vandaag de deel 2 van de E.L.F nagellakken. Ook een mooie set met nude tinten en ook wat lakjes feestelijke lakjes! Benieuwd naar de swatches en mijn mening, lees gauw verder!



Nice & Natural Nail Polish Set
Dit setje bevat mooie nude tinten die altijd wel kunnen.

Innocent
Dit is een echt mooi, zacht nude kleurtje. Deze is creamy en dekt met twee laagjes.
 
Nude
Een nude kleur die ik een beetje gelig vind ogen. Het is een creamy lakje en dekt met twee laagjes.
 
Chocolade 
Dit is een creamy lakje die dekt met twee laagjes.
 

Glam Bam Nail Polish Set
Dit setje is een feest om te zien! Vooral met het glitterlakje was ik erg blij en heb ik al voor meerdere nail arts gebruikt.


Golden Goddess
Dit is een mooie glitter topcoat. Ik kan 1 laagje aan brengen voor een mooi effect of al stempelend aanbrengen dan komen er nog meer glitters vanaf. De eerste foto is een nail art waar ik het glitterlakje heb aangebracht op de nagel van de middelvinger.

Blush
Een koperen, metallic lakje wat je gauw ziet bij dit soort lakjes en ook bij deze is dat het gaat strepen. Ik heb op de foto twee laagjes op.
 
Ready or Not
Een klassiek rode kleur met een vleugje parelmoer. Dit lakje dekt met twee laagjes.

Mysterious Nail Polish Set
Een set met donkere kleuren en dat niet alleen ze hebben alle drie iets mistrieus zoals een andere finish of een glittertje. Dit set is vooral voor het najaar en winter erg mooi.

Metal Medness
Een zwarte lak met hele fijn glitters erin. Het is een fijn lakje om aan te brengen en dekt met twee laagjes. Als het lakje op droogt lijkt de structuur op een liquit sand lakje.

 Hier een close-up hier zie je dat deze lak mooi glitters bevat.

Een donker paarse kleur met een mooie glans. Voor een goede dekking had ik twee laagjes nodig.

Dark Navy
Een diep donker blauwe kleur met een mooie shimmer erin. De lak dekt met twee laagjes.

Ik kan ook over deze sets alleen maar enthousiast zijn! De dekking is met twee laagjes en de lakjes blijven bij mij ook een paar dagen mooi zitten.

De sets zijn voor €3,00 verkrijgbaar bij E.L.F (Beperkte Editie)

Welk setje vind jij het mooiste? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin 

 Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

36 reacties

  1. Wauw, daar zitten echt pareltjes tussen! Zo'n mooie nagellakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn wederom weer hele leuke setjes met mooie kleurtjes ertussen! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw hele mooie kleuren zeg! Je nagels zijn zo prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal weg van het eerste kleurtje! Wauw wat is die mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn ook weer erg mooie lakken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er zitten weer heel aparte kleurtjes tussen, zeker Blush vind ik een prachtige kleur....zelf heb ik het laatste setje, en dat is inderdaad heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die eerste nude kleur is echt meer dan prachtig!!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, vooral Innocent vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tja ik vind natuurlijk weer de Chocolat om op te vreten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw hele mooie kleuren, alleen dat gouden lakje is niet zo mijn ding

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik blijf het zeggen, wat een mooie lakjes <3 En mooie nailarts ook weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het laatste setje vind ik het mooist! Donkere kleuren zijn helemaal mijn ding :D Wel jammer dat je altijd zo veel bij ELF moet bestellen om gratis verzendkosten te krijgen :( Ach, dan maar met een vriendin samen bestellen :3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar zitten enkele prachtige lakjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die eerste set ziet er wel erg mooi uit met al die nude tintjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die donkerbruine nagellak wil ik hebben! Nog nooit zo'n kleur gedragen, maar wauw ziet er gaaf uit <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw ik vind ze allemaal mooi!!!! En die rode ( Ready or not ) vind ik echt wauw!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw ik vind ze stiekem allemaal wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, hier zitten ook weer hele mooie lakjes tussen, vooral de rode en de laatste twee vind ik echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oh wow mooie lakjes
    ik vind vooral de innocent een ideale nude kleur, beter dan de 'nude' zelf ;)

    liefs
    karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat veel mooie lakjes zeg. Erg zitten veel mooie kleurtjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie nailart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige tinten! De nail art vind ik trouwens ook super :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw ook deze kleuren zijn weer erg mooi! Vooral de laatste drie kleuren vind ik onwijs mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Echt een hele mooie set. Je nagels en nagelriemen zullen wel rauw zijn na al dat swatchen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nooit gedacht dat de lakjes van ELF zo mooi zouden zijn! Leuk artikel.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Innocent + Chocolade = WOW
    Wat een mooie lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het eerst kleurtje is zo mooi! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hele mooie kleuren! Vooral Metal Madness vind ik er leuk uitzien... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Innocent is echt mijn favoriet, wat een prachtig kleurtje! Chocolade is ook mooi.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Die laatste drie zijn echt mijn favo. Prachtige collectie zeg van ELF. Moet daar zelf ook maar eens gaan shoppen...

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw innocent vind ik echt heeel mooooi! Prachtige collectie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Erg mooie swatches! De eerste kleur is echt mijn favoriet toch wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Chocolade vind ik je erg mooi staan. Stijlvolle kleur!
    De nude kleur erboven vind ik de minste. Oogt inderdaad wat gelig. Mooie prijsjes zijn dat zeg. Loont zeker even de moeite om daar even te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gave kleuren zitten er tussen!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe