SantaVerde | Aloe Vera Creme Medium & Aloe Vera Hydro Repair Gel

08:10:00

De laatste maanden gebruik ik steeds meer verzorgingsproducten op natuurlijke basis waaronder nu SantaVerde. Ik vind het belangrijk om zachte en toch goede producten voor mijn gezicht te gebruiken. Ik heb nu een aantal weken SantaVerde Aloe Vera Creme & Aloe Vera Hydro Repair Gel gebruikt en wil graag mijn bevindingen met jullie delen!

SantaVerde | Aloe Vera Creme Medium



Over SantaVerde | Aloe Vera Creme Medium
"Santaverde Aloe Vera Creme Medium. Deze licht voedende crème op basis van pure aloë vera ondersteunt de celvernieuwing en herstelt de vochtbalans van je huid. Waardevolle olie uit druivenpitten, avocado en kukui-noten beschermen je huid en zorgen voor het behoud van optimale elasticiteit en soepelheid.
Santaverde Aloe Vera Creme Medium is een lichte crème die een kalmerende werking heeft op de huid die neigt tot roodheid en maakt de huid op zachte wijze glad".bron

Ingrediënten
Aloe Vera Juice*, Composition of Coco and Palm Oil, Sesame Oil*, Grape Seed Oil, Avocado Oil*, Plant Fatty Alcohol, Plant Glycerol, Shea Butter*, Sea Buckthorn Extract*, Alcohol, Sodium Lactate, Plant Glycerol Fatty Acid Ester, Vervain Extract*, Kukuinut Oil, Plant Emulsifier, Hyaluronic Acid, Vitamin E, Vitamin C Palmitate, Sodium Phytate from Rice, Essential Oils.

Veel verzorgingsproducten bevatte als hoofdingrediënt water. SantaVerde is hierin uniek want de producten bevatten o% water.  Aloe Vera is het hoofdingrediënten en vervangt dus het water.

De crème gehydrateerd mijn huid goed. De  Aloe Vera stimuleert de celvernieuwing en is ook nog eens erg goed tegen huidaandoeningen. Deze crème kan zowel als dag/nacht crème gebruikt worden. De geur is subtiel en fris.  Aloe Vera Crème is er in 3 verschillende variante; Light, Medium en Rich.

SantaVerde | Aloe Vera Hydro Repair Gel

Over Aloe Vera Hydro Repair Gel
"Santaverde  Aloe Vera Hydrating Gel ★ Deze luxe gel bestaat uit puur  Aloe Vera sap en vlierbloesem verrijkt met teunisbloemolie en mangoboter, zorgt voor intensieve regeneratie en herstelt optimaal de vochtbalans van de huid. De gel versterkt de structuur en de natuurlijke elasticiteit van je huid. Deze zachte gel wordt snel door de huid geabsorbeerd."Bron
Ingrediënten
Aloe Vera Juice*, Elder Flower Water*, Alcohol, Sodium Lactate, Plant Betaine, Evening Primrose Oil*, Sweet Almond Oil*, Hyaluronic Acid, Xanthan Gum, Mango Seed Butter, Irish Moss, White Lily Extract*, Vitamin E, Vitamin C Palmitate, Sodium Phytate from Rice, Glucose, Plant Glycerol Fatty Acid Ester, Maltodextrin, Lactic Acid, Natural Aroma.

Ik gebruik Aloe Vera Hydro Repair Gel als serum onder de Aloe Vera Creme Medium. Ik gebruik deze alleen in de ochtend onder mijn crème maar kan ook zeker in de avond gebruikt worden. De gel voelt licht aan en helpt inderdaad erg goed mijn huid te hydrateren. De geur is het enige minpuntje, sterk en medicinaal maar dat maakt de crème die ik hierover heen doe helemaal goed.

Conclusie
Ik vind dit twee hele fijne producten die je erg goed met elkaar kan gebruiken. Mijn huid voelt nadat ik het een aantal weken heb getest, rustig en gehydrateerd aan. Ik heb geen last meer gehad van droge vlekjes of irritaties in mijn gezicht wat ik normaal wel eens had. Geen water maar Aloe Vera als hoofdingrediënten werkt heel goed.


SantaVerde Aloe Vera Creme Medium is voor €24,50-30ml verkrijgbaar
SantaVerde Aloe Vera Hydro Repair Gel is voor €24,50-30ml verkrijgbaar
De producten kan je ook als set kopen voor €49,95 en zijn te koop bij SoloBioMooi.

Ben jij al bekend met producten van SantaVerde? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin



* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

19 reacties

  1. Ik heb recent mijn eerste SantaVerde product gekregen om te testen. Dit klinkt ook heel prettig. Vooral het feit dat er geen water (Aqua) gebruikt is, maakt het anders dan andere verzorgingsproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, dit merk kende ik nog niet. Wat een mooie cleane verpakkingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooie foto's! Ik ken dit helemaal niet, maar de verpakkingen ziet er goed uit en het product klinkt ook erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt erg fijn :D Kende dit merk nog helemaal niet haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De verpakking is lekker clean en aloe vera is heel fijn voor de huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat ie zo goed hydrateert! Heb ook vaak droge plekjes dus dit lijkt me heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben niet bekend met het merk maar deze producten klinken erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken het product niet maar ze klinken wel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sowieso vind ik producten met Aloe Vera erg fijn. Klinkt echt heerlijk. Had wel eens wat gehoord van dit merk, maar zelf nooit gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb nog nooit van dit merk gehoord, maar de verpakking ziet er wel goed en clean uit. aloe vera vind ik zelf ook altijd heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er goed uit! Ik heb zelf nog nooit echt van het merk gehoord, maar het klinkt zeker goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nog nooit gehoord van dit merk... maar klinkt als erg fijn product!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie producten! Ik vind aloe vera altijd wel een fijn beauty ingredient :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kende het merk nog niet, maar het lijken me fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dit zo'n onwijs fijn merk! Ik had hier de pure aloe vera gel van, die werkt echt fantastisch bij wondjes! Heb je een schaafwond of andere kleine open wond of ontstoken oorbelgaatjes, hij werkt perfect en heelt het enorm snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ken dit merk nog niet, maar het klinkt wel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ken dit merk niet, maar klinkt wel erg fijn :)!
    Ben er nieuwsgierig naar geworden!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijne review, klinkt goed die producten van Santaverde! Kende het merk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oe klinkt erg goed! Fijn dat ze zo goed jouw huid hydrateren, mijn huid kan dat ook wel gebruiken! Ik kende het merk nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe