Shoplog Primark

07:27:00

Afgelopen zaterdag was ik even met mijn zus naar Zaandam geweest en natuurlijk wilde ik even langs de Primark. Ik vind dat ik aardig van leuke zomer items heb kunnen scoren, het is in ieder geval een begin ervan! Ik laat jullie vandaag zien wat ik precies allemaal geshopt heb.

Heerlijk ik hou van opvallende kleuren in de zomer vooral als je bruin bent steekt het mooi af. Deze lijk me mooi om te dragen op een jeans of een leuk kort broekje.
  • Top €4,00

 Ik kocht ook een leuke ketting die perfect matcht met het topje!
  • Ketting €6,00
 Ik kocht drie dezelfde blouse. Het model is leuk en de stof is fijn. Leuk ook weer voor op een jeans of een short. Ik heb wel vaker dat als ik een item leuk vind en hij staat mooi dan koop ik ze in meerdere kleuren.
  • Blouse €11,00 per stuk
Ik ben gek op hakken al draag ik ze niet meer zoveel als voorheen. Als mama pak je toch gauw een platte comfortabele schoen. Toch vind ik het leuk om zo af en toe eens weer op hakken te lopen. Ik vind de kleur erg mooi en naturel waardoor je het makkelijk kan combineren.
  • Schoen €18,00

Deze paste natuurlijk ook weer goed bij de eerste top. Zowel onder een spijkerbroek, short of jurkje zullen ze leuk staan. Ook het gouden detail vind ik mooi. Voordat je het afvraagt maar een hoge hak is voor mij geen probleem ik kan er makkelijk een dag oplopen of een avondje mee uitgaan.
  • Schoen €18,00
En als laatst koos ik 1 lipgloss. Tuurlijk Primark heeft veel make-up producten en nagellak maar qua nagellak zit ik wel even goed en de make-up was veel hetzelfde als de laatste keer dat ik er was.
  • Lipgloss €2,50
Ik heb het toch aardig netjes gehouden deze keer bij de Primark en ben erg blij met mijn aankopen. Het is toch weer een goed begin om mijn kledingkast lente/zomer proof te maken!

Wat vind jij van mijn aankopen? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

44 reacties

  1. Wat een toffe items heb je gekocht! Laat de zomer maar komen :-) Ik vind met name je 'hakken' erg mooi. Zowel qua kleur als design. Ik wens je een hele fijne dag! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een heerlijk vrolijk uitziende items aangeschaft, echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat leuk allenaal! Krijg helemaal zin in t voorjaar en de zomer. De kleur is echt Lonneke :) heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat een leuke zomerse items! Het lipglossje lijkt me erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De roze pumps zijn echt geweldig!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke pumps! En zo'n bloesjes zijn inderdaad altijd erg handig om te combineren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent helemaal klaar voor de zomer wat een leuke items, vind beide schoenen echt prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah, wat zijn die heels gaaf meis! Hele leuke items heb je geshopt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh beide paar hakken vind ik echt prachtig. Leuke aankopen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk deze zomerse felle tinten!!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die roze pumps zijn zo leuk, die zullen je echt goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke items heb je gekocht en zo lekker zomers. De hakken zijn geweldig, hoe hoger hoe beter. Peeptoes zijn helaas niet weggelegd voor mij, ik glij altijd naar voor hihi. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O leuk vooral die schoentjes zijn beide elegant. Heb ze niet gezien maar wel een aantal tees gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke foto's! Kan ook niet anders met zulke vrolijke zomerse items! Ik vind de top echt gorgeous, vooral wanneer je een beetje bruin bent. Die schoenen, oelala! Sexy!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh echt jouw kleurtjes! Dat je op die schoenen kan lopen! Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige foto's en items! Ik vind je ketting zo gaaf, past perfect bij de top inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke dingen heb je gekocht! Ik vind vooral de top, ketting en bijkleurende hakken geweldig <3 Wat knap dat je zo goed op hakken kan lopen, ik begin er niet meer aan haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke aankopen! Ik ben helemaal weg van je hakken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hou van de zomercollectie van de Primark! Ik heb de neiging om er gelijk heen te gaan nu haha, want die roze pumps vind ik zo ongelofelijk mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind dat mouwloze bloesje echt prachtig! Heb gelijk zin om daar weer even te gaan shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je goed geslaagd Lon! Ik moet ook echt weer eens naar Primark.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw wat een geweldige leuke aankoopjes heb je gedaan!!! :D Super leuk! :) vooral dat eerste topje is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke items heb je gekocht! X

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je leuke spullen gekocht! Ben vooral gek van het eerste shirtje en de roze schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie en leuke items heb je geshopt! Ik vind de hakken echt geweldig! Heerlijke zomerse items!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De match van het topje en de ketting vind ik heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een mooie aankopen! Die roze pumps en het roze topje zijn echt prachtig. Ik ga snel naar de Primark om te kijken of ze die nog hebben. x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik kan niet wachten tot de Primark hier bij ons open gaat :) Ziet er allemaal lekker zomers uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ooh wat ben je super geslaagd..die top met ketting en beide paren schoenen...super...ik baal weer eens dat de primark zo ver weg is hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh die eerste top met ketting is echt een heel leuke combinatie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuke items heb je gekocht! Vind dat eerste roze topje heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. wat heb je veel gave dingen gekocht. mooi gefotografeerd ook, lekker duidelijk. ik vind het heel knap dat je op die hoge hakken kunt lopen.. ooh en ik zag je witte pumps op instagram maar had niet verwacht dat je ze bij primark had gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Meen je nou echt dat die pumps van Primark zijn? Toen ik ze op je Instagram zag dacht ik dat ze super duur zouden zijn (en ik wilde ze ook gelijk haha). Jammer dat hier geen Primark dichtbij in de buurt zit, anders had ik ze zeker gelijk gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauww mooie aankoopjes <3
    Prachtige foto's :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wauw wauw! Ik moet binnenkort maar eens snel maar de Primark om mijn zomer slag te slaan! Leuke en vrolijke spullen heb je gekocht!
    Liefs Shop It and Pop It

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke aankopen! Ik ben helemaal weg van de beige kanten heels, echt prachtig! Ik zou deze zeker kopen, de hak is niet erg hoog (wat voor mij belangrijk is) en je kan ze eindeloos combineren :) Veel plezier met je aankopen! Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oo wat een hoop moois! Vooral die schoenen zijn echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zo leuk om te zien dat je een hele vrouwelijke stijl hebt. Die blouses zijn ook mijn favoriet en daar heb ik ook al meerdere kleuren van 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een hele mooie en kleurrijke aankopen Lonneke!! Je bent echt goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gaaf! Die blouse is erg mooi heb ik ook. Er is 1 nadeel aan... Veel en vaak strijken ;-) haha veel plezier met je aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh ik moet echt die rode schoenen hebben! Ik hoop dat ze er over 3 weken nog zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe