Spring ’15 | TAG: Time for Spring

06:54:00



Vorige week werd ik getagd door lieve Madeleine voor deze lente tag. Ik vind tags altijd erg leuk om bij andere bloggers te lezen maar ook om zelf in te vullen, toch wat persoonlijke informatie over de persoon achter de blog. Ik ben gek op de lente en hoe alles in bloei staat en helemaal dat de zon vaker schijnt, genoeg reden om deze tag in te vullen, kijk je mee!




1.Wat is je favoriete lipstick voor de lente?
Op dit moment is dat MAC Flamingo de perfecte kleur voor de lente, de kleur is peachy/koraal.


2. Verandert je make-up routine in de lente?
Ik gebruik minder tot geen foundation in de lente en zomer en ik pak wat meer frisse en zomerse lipsticks en oogschaduws erbij.

3. Wat vind je de mooiste lentecollectie op het gebied van make-up?
Ik vind de nieuwe MAC Cinderella collectie erg mooi. Met deze producten voel je toch ook wel een beetje prinsen denk ik ;-)

4. Verandert je huid- en lichaamsverzorging als het lente wordt?
Ik gebruik onder mijn dagcrème een extra bescherming tegen de zon van Biotherm. Eigenlijk zou je dit het hele jaar door moeten doen maar ik doe dat eigenlijk alleen in de lente en zomer.

5. Wat is je favoriete blush voor de lente?
Ik heb twee favoriete blushes waarvan je vorige week al al 1 kon zien in de budget tag.
  • Essence Blush Up! Een mooie ombré blush
  • Catrice Illuminating Blush nr. 010 mooi zachte "oud" roze kleur.
 

6. Wat is je favoriete parfum voor de lente?
Ik heb er meerdere moeilijke om te kiezen.... Ik denk op dit moment Chloe.



7. Wat is je favoriete nagellak voor de lente?
Ik heb er drie gekozen die ik de laatste tijd vaak draag. Het derde lakje kennen jullie inmiddels wel ;-)
  • Pupa Lasting Color nr. 217
  • E.L.F. Mint Green
  • Rimmel London Peahella



8. Verander je je haar(kleur) in de lente?
Ik heb in de lente altijd wel meer highlights in mijn haar en inmiddels heb ik het ook wat korter laten knippen.


9. Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Deze twee colbertjes dragen ik het meeste in de lente en ook wel in de zomer. Frisse pastel kleuren en je kan ze echt overal mee combineren. Ik heb deze ook nog in het wit en zwart die ik ook regelmatig draag.


10. Wat is je favoriete paar schoenen voor de lente?        
Ik vind mijn slip-ons erg fijn om te dragen en makkelijk en mijn nieuwe nude pumps van de primark. 

Hierbij tag ik;
Marielle van Gek op make-up
Kirsty van Beautiliciosworld
De zusjes Elise en Esther van Happilyeverafterx 
Pricilla van Belle Vie Fashion
Melissa van Glam and Glitters

Wat is jouw lente musthave? Ik zou het leuk vinden als je een reactie zou achterlaten.

Liefs, Lonneke 
 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

26 reacties

  1. Ik vind jouw haar hoe het nu is erg mooi ;) En ook die pumps zijn prachtig! Leuke tag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag en zo leren we je beter kennen!
    Prachtig kapsel!

    Mooie dag Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke ingevuld :) je kapsel is echt heel erg mooi :) Leukw slip ons heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke vragen en ook heel leuk ingevuld, Flamingo is echt een plaatje draag hem momenteel ook. Ik neem hem met verl liefde over hiji

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vragen en invulling! Peachy/koraal is ook echt mijn kleur. Leuk om je zo steeds een beetje beter te leren kennen, nu alleen nog in real-life! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele leuke tag en leuke vragen. Die nagellak is prachtig en fleurig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tag en inderdaad die 2 colbertjes zijn echt perfect voor de lente. Vond je lange haar erg mooi maar de kortere coupe is net zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag, hier ga ik eens even aan werken :) Dankjewel meid! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke tag! Flamingo is idd een supermooie kleur. Had hem vorige week bij MAC nog vast en wil hem nu ook nog graag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, hoor! Ik ben nog steeds op zoek naar dé ideale slip ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk ingevuld, wat heb je toch weer prachtige fotos gemaakt! Ik wil ook nog slip-ons kopen maar er zijn zoveel leuke, roze, met tijgerprint enz.. weet niet welke ik wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh je haar is echt leuk zo kort! En die Mac lipstick ziet er geweldig uit :)
    xxx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een leuke antwoorden!! Dat roze en pastel colbertjes zijn super leuk!!!
    De Mac moet ik zelf nog steeds een keer kopen! haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh die colbertjes zijn leuk zeg en die highlights geven je zo'n zomerse uitstraling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke tag! ik ga deze onthouden! leuke foto's heb je er ook bij gekozen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke tag! Echt prachtige foto's erbij ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeh wat een heerlijke favoriete blushes heb je! Die van Catrice ziet er fijn uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke tag! Slipons zitten inderdaad heerlijk. Leuk paar heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke tag!
    Prachtige foto's, Mac flamingo staat op mijn wishlist en ik denk dat deze mijn 3de Mac lipstick wordt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Bedankt voor het taggen. Ik ga hem overnemen. Wat een vrolijke lente-foto's zeg! Ik heb meteen zomerkriebels!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tags zijn altijd zo leuk om te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke tag! Mooie nagellakjes ook, zeker die van Pupa. Je kunt je zonbescherming beter als laatste aanbrengen, zie het als de "jas" (bescherming) voor je huid!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe