The Budget Tag

07:11:00

Ik zag deze leuke Budget Tag voorbij komen op meerdere blogs, ik ben ook gek op budgetmerken en kon dus daarom deze tag niet aan mij voorbij laten gaan. Zo kan je o.a. zien welk budget merken ik je echt kan aanraden en welke budget producten ik dagelijks gebruik.



Beste budget dupe van een duur product
W7 heeft toch de denk ik de beste dupes. Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee omdat ik de Naked paletten van Urban Decay zelf niet heb maar wat ik lees op blogs is W7 een goede dupe.


Wat is je favoriete budget merk?
Daar weet ik direct een antwoord op. Voor mij is dat echt op nummer 1 Makeup Revolution! Tot nu toe heeft het merk mij nooit teleurgesteld. Pigment en houdbaarheid van de oogschaduw palette zijn gewoon goed en dat voor €5,00 wat je ongeveer voor een palette betaald.

3 Favoriete budget lipstick
Ik ontving van Manon mijn eerste Essence lipstick. En vanaf het moment dat ik Essence nummer 15 Oh So Matt en 07 Natural Beauty heb gebruikt, zijn dat mijn favoriete (review). Ook Catrice nummer 22 Kiss Me If You Can (review) is mijn favoriet, helaas is deze inmiddels op. Bij mijn volgende bezoek aan de Kruidvat koop ik Kiss Me If You Can zeker opnieuw!

3 Favoriete budget lakjes
E.L.F Gold Star (review) deze gebruik ik vaak met nail arts die ik maak. Catrice A Gallon Of Melon (review) is een mooie peachy kleur waar ik echt een zwak voor heb. Mijn eerste W7 lakje Tinkerbell is een mooi topcoat met veel glitters !

Favoriete budget webwinkel
Make-up Musthaves! Een overzichtelijke webshop die een ruim aanbod heeft aan goede en mooie budget producten.




Budget tegenvaller
Catrice kwam begin dit jaar uit met een collectie waarvan dit palette LE VISIONary Smokey Eyes Set - Purple Haze (review) en de 4 lakjes mijn tegenvielen. Maar het palette viel mij toch het meeste op. De kleuren vond ik mooi maar pigment was matig en uiteindelijk vond ik de tinten ook te koel/kil voor mij.


Budget product met de mooiste verpakking
Als ik kijk naar mijn eigen stash met Buget producten dan vind ik Revolution toch wel de mooiste verpakking hebben. De ene vind het goedkoop en simpel, ik vind het strak en stijlvol.



Favoriete budget palette
W7 palette vind ik ook echt hele fijne palette. Deze 3 palette hebben mooi aarde tinten en dat is wat ik toch het meeste draag.


Waarom ben je budget fan?
Omdat budget producten vaak goede dupes hebben en tegenwoordig is de kwaliteit van budget producten echt verbeterd.






Mooiste budget blush?
Mijn mooiste blush op dit moment is deze van Catrice Illuminating Blush nr. 010 I Am Nuts About You en ook die heb ik van Manon. Deze geeft een mooie warme glow op mijn wangen!

Beste budget mascara

Welke producten zitten er in jouw dagelijkse routine?
  • E.L.F. Flawless Finish Foundation (Sand)
  • Catrice nummer 22 Kiss Me If You Can (review)
  • Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner (review)
  • Catrice Coverstick nummer 01
  • Catrice Illuminating Blush nr. 010 I Am Nuts About You
  • Revolution Palette Redemption Palette Iconic 3 (review)


Jouw ultieme budget aanrader
Ik kan je als je dat nog niet hebt zeker de producten van Revolution aanraden. Ze hebben niet alleen oogschaduw palette maar ook mooie highlighters, blushes, lipsticks en nagellakken.

Wat is jouw ultieme budget aanrader? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
 Follow on Bloglovin

You Might Also Like

33 reacties

  1. Wat een leuke tag is dit zeg! Ik vind de lipsticks van Essence ook super fijn. Eigenlijk heb ik best wel veel budgetaanraders als ik er zo over nadenk. In elk geval vind ik de All about matt poeder van Essence een budget aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben het net je eens! Ik heb ook de Essence All About Matt poeder en gebruik hem dagelijks ;-)

      Verwijderen
  2. Leuke tag! Make up revolution ziet er zoooooo mooi uit! Love it. Ik ben ook enorm dol op essence en catrice! Je foto's zijn er mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag en mooie producten! Ik ben erg benieuwd naar Makeup Revolution, daar heb ik nog nooit iets van geprobeerd.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het je dus echt aanraden om eens te proberen vooral de oogschaduw palette.

      Verwijderen
  4. Heel leuk om te lezen. Ik heb zelf niet zoveel make up, maar ben erg blij met de lakjes van Catrice. Ik kan ook niet wachten tot die nieuwe lijn in mei uitkomt, want die vier kleuren zagen er supermooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag!! En het is zeker waar, dure make-up betekent niet meteen dat ie ook veel beter is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Haha, je bent helemaal into Peachy he! Nice.. Is dit de tag die Lotte heeft bedacht? Van The Budget Blog?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt ik ben echt een zwak voor peachy ;-). Ik weet niet van wie deze tag officieel komt ik zag hem op meerdere blogs.

      Verwijderen
  7. Dat zijn erg mooie producten die je hebt uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke tag! Budget make-up scoren wat ook echt goed is is natuurlijk altijd leuk! Naar het merk MakeupRevolution ben ik erg benieuwd, de palettes zien er prachtig uit!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook fan van de Essence lipsticks! Ik ben van W7 toch ook wel fan, mooie producten.
    Mijn favoriete budgetmerk is P2. Moet ik wel de grens over.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. P2 is ook 1 van de merken die ik zou graag nog eens wil proberen maar helaas kom ik niet gauw in Duitsland.

      Verwijderen
  10. Wat een leuke tag! Ik ben ook helemaal dol op makeup revolution, de oogschaduw palettes zijn heel mooi en de kwaliteit is super :)
    xxx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tag! Ook echt een tag voor mij. I love budget! En makeup revolution is absoluut één van mij favorieten budget merken maar ook Perfect Touch (big bazar) en Max & More (action) en uiteraard W7! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel leuke blogpost ! budget wil zeker niet zeggen slechte kwaliteit ! de oogschaduw paletten zien er leuk uit!

    www.v-fashionwise.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook een echte budget fan! Vooral Make up Revolution inderdaad, die hebben mij ook nog nooit teleurgesteld. Alleen maar verrast!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De essence matte poeder is echt mijn budgetfavoriet. De w7 pallettes kwamen nadat ik de nakeds had gekocht. Achteraf zou ik liever die budgets hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt ook hele mooie producten, vind het leuk om te zien dat wij van dezelfde merken houden. Ook erg leuk om te lezen dat essence lipstick een van je fav is geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuke tag om te lezen! Fijne budget producten heb je! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tag, ikzelf ben wel een liefhebster van W7 cosmetica, maar ook miss soprty vind ik wel erg leuke producten verkopen....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb eigenlijk te weinig van Make-up Revolution, ze hebben inderdaad veel moois! Leuke tag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg leuke tag en prachtige foto's erbij ook! Ik wil zo graag nog meer van Makeup Revolution testen, ik heb tot nu toe alleen nog maar een palette wat me erg goed bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I like! Ik vind dat budget producten ook steeds beter worden. De concurrentie is volgens mij moordend onder de budget merken. Ik vind Make-up Revolution ook een super fijn een mooi merk. Het palette van Catrice heb ik toen ook gekocht. Zo veel spijt van :(. Heel goedkoop was hij niet eens. Ik dacht 5 euro?! Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah ik ben heel benieuwd naar make-up revolution. Binnenkort echt maar eens wat van bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke tag om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke tag! Ik heb zelf nog maar één palette van Makeup Revolution maar ik denk dat ik er nog wel meer aan ga schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke tag, ik kende deze niet!
    Makeup Revolution is zeker één van mijn favoriete budget merken..

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een super leuke tag!!! :D leuk ingevuld :D Ik ken nog niet makeup Revolution maar ik ga zeker een keer wat van ze bestellen!! :) Die w7 palettes vind ik echt geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A Gallon Of Melon moet ik nog steeds eens gaan kopen want wat is dat een mooi kleurtje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke tag & prachtige producten :)
    Je hebt de tag leuk ingevuld, ik zou graag nog een Blush in mijn stash willen van Makeup Revolution :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk om je antwoorden te lezen!
    Misschien ga ik deze tag wel overnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke tag. Een goed product vinden van een budget merk is zoveel leuker dan een duur product kopen van een higher end merk.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe