Winactie GESLOTEN| Be Beautifully 1 jaar!

07:07:00

Hieper de piep hoera!!! Mijn blog bestaat vandaag 1 jaar! Ik weet nog dat ik vorig jaar begon en niet echt wist waaraan ik begon en nu denk ik waarom heb ik dit jaren geleden al niet gedaan ;-) Net als mijn collega bloggers is blogger een passie geworden waar ik graag al mijn vrije tijd insteek. Ik wordt elke dag weer blij van mijn volgers en bezoekers door alle leuke reacties! En omdat mijn blog 1 jaar bestaat heb ik een winactie natuurlijk voor jullie! Benieuwd wat je precies kan winnen en hoe, lees dan verder!

Ik heb een aantal dingen gekocht die ik zelf ook graag gebruik en waar je van sommige al zeker een review van terug hebt gezien. En leek me leuk om wat van mijn favoriete producten weg te geven.


W7 In The Buff: Lightly Toasted
Hiervan konden jullie vorige week al een review lezen op mijn blog.

Rimmel London Peachella & O.P.I Gaining Mole-Mentum
Vooral dit lakje van Rimmel London is mijn favoriet. Hieronder de swatches.



P.S. Love 3D Shine Lipgloss
Deze heb ik ook voor mezelf gekocht laatst bij de Primark. Een mooi diep roze kleur.

Catrice Beautifying Lip Smoother
Ik heb ook deze voor mezelf gekocht een mooie zachte perzik kleurige lip smoother.

Hoe maak je kans op deze producten:

- Volg 'Be Beautifully' op  Bloglovin'
- Like dit bericht op Bloglovin'
- Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres

Optioneel (en meer kans om te winnen!)
 - Volg mij op Instagram
  - Volg mij op Twitter

Deelnemen kan tot donderdag 30 april. Op vrijdag 1 mei maak ik per
e-mail
de gelukkige winnares bekend. Ik zou het ontzettend leuk vinden als je
meedoet, héél veel succes!

Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

65 reacties

  1. Wauw, proficiat met je blog! Hopelijk mogen er nog vele jaren bij ;) Ik doe super graag mee met deze winactie en heb alles gedaan, ook de extra dingen. Mijn e-mailadres: beautycreatures@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan! Op na nog veel meer mooie blog jaren xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gfeliciteerd met je blogverjaardag en hopelijk mogen er nog vele komen! Wat een gave prijs! Ik volg je op Bloglovin en like dit bericht om kans te maken :)
    romyveul [at] hotmail [punt] com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat leuk om te zien dat een jaar alweer zo snel is gegaan! De producten die je weggeeft zijn stuk voor stuk prachtig en ik doe dan ook graag mee! Ik volg je op bloglovin, heb het artikel geliked en mijn e-mailadres is: esmeemeer21@gmail.com als extra kans volg ik je op Instagram!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah gefeliciteerd!! Ik heb de meeste items dus ik laat het over aan anderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteeeerd! Ik heb veel vergelijkbare items, ik laat de winactie over voor anderen hihih

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig, een jaar alweer! gefeliciteerd mop!! Sommige items heb ik al dus ik gun iemand anders dit prachtige pakket!!! Fijne dag vandaag x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!
    Leuke items, heb ze nog niet dus doe graag mee.
    - Ik volg je via bloglovin
    - Heb het artikel geliked/gesaved
    - Ik volgde je al via Instagram
    - Ik volg je nu ook via Twitter
    email; nail-gloss@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Lonneke :) ik doe graag mee! Ik volg je overal! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat je blog al 1 jaar bestaat en je een winactie hebt met deze mooie producten! Ik doe graag mee. Ik volg je overal en heb het bericht gesaved. De nagellakjes zijn echt pretty en ik ben al een tijdje benieuwd naar het w7 palette! Mijn mail: todayslipstick@gmail.com.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh gefeliciteerd! Echt een onwijs toffe winactie. Ik doe erg graag mee. Ik heb je gevolgd op Twitter en Instagram, ik volgde je al op Bloglovin' en ik heb het artikel geliked. Mijn email adres is nicolish4@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk! Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag!! Zeker zo verder doen, want ik lees je blog heel graag en liefde voor je nagellakswatches!! speeckaert.sarah@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wist helemaal niet dat jij pas een jaar blogde, dat heb je dan heel mooi opgebouwd in een jaar tijd! Leuk! Ik doe heel graag mee aan je winactie :) Mijn emailadres is Nataschakooiman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, wat gaat de tijd snel zeg! Ik volg je via bloglovin en heb het bericht gesaved.
    nynkeboer21@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Blog jij nog maar een jaartje! Een hele dikke proficiat, hopelijk heb je er nog heel veel meer. :) Heel veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oooh hartelijk gefeliciteerd. Ik doe ook heel graag mee met je winactie. Zeg klein vraagje: is 1 mei geen vrijdag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt inderdaad ;-) Ik heb het aangepast dankjewel!

      Verwijderen
  17. Gefeliciteerd met je 1 jaar bestaan! Leuke actie met leuke producten! Ik doe zeker mee. Als ik weet hoe ik iets kan liken op Bloglovin. (Ik ben echt een beautyblogger van niks...)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog, dit is echt een mijlpaal! Ik ben zelf nog maar 1 maand bezig maar de tijd gaat zo snel! Mooie winactie heb je georganiseerd! Ik doe graag mee, ik volgde je al op twitter en bloglovin en nu ook op instagram. Mijn e-mailadres is: Mattart.marie@hotmail.com. Ik zou zeggen keep up the good work meid en doe er nog heel wat jaren bij! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou haha, alsnog gefeliciteerd met je jubileum! Ik volg je op bloglovin, heb het bericht geliked en volg je op twitter! X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartelijk gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van je blog! Ik had niet verwacht dat je blog nog maar zo kort bestond, wow! Ik volgde je al via Bloglovin, Twitter én Insta en nu heb ik het bericht ook gesaved :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je blog!!
    Ik doe zeker mee, wat een leuke winactie :D Ik volg je al op bloglovin en heb het artikel een hartje gegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Lonneke! Echt gaaf dat je al zo'n lange tijd blogt. Ik volg je al bloglovin en heb je artikel geliked. En oh, ik volg je ook op Twitter.

    Liefs,
    (meiqiblog@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan van je blog.
    Ik doe graag mee aan deze leuke actie en ik volg je via Bloglovin,Twitter
    anita71@caiway.net

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je jaar bloggen. Nog vele meer, voor jou en voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk dat je het met ons viert. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee en ben je nu ook gaan volgen op instagram. Twitter heb ik niet. Liefs, Klaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk en gefeliciteerd met je 'verjaardag', haha! Ik wil graag meedoen met de winactie. Ik volg je nu op Bloglovin en op instagram :) mijn email is kristina753@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke actie! Hopelijk wordt dit de eerste winactie die ik win!
    E-mail: lauramariska@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd meid met deze mijlpaal! Je hebt al heel wat bereikt in 1 jaar! Lief dat je zo'n prachtig pakket hebt samengesteld. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super meid! Gefeliciteerd :D! Ik doe graag mee met deze winactie. Ik volgde je al via Bloglovin en heb dit artikel geliked :), mijn e-mailadres: misssentinelli@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met het 1-jarig bestaan van je blog! Ik doe mee met deze leuke winactie! Ik volg je al op Instagram :D! Oh en mijn e-mail: info@sanslife.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Awww wat leuk zeg!!! :D Gefeliciteerd!!!!
    Ik doe zeker mee!!! Leuk ik heb alle stapjes gedaan! ( ik volg je al via instagram / twitter etc.. )
    Heb de post al geliked!!!
    Mailadres : Jorabakker@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd! Ik dacht dat je blog al veel langer bestond, je hebt echt al veel bereikt zeg! Ik doe niet mee aan de winactie want heb zelf al teveel spulletjes maar wens iedereen veel succes toe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd meis met je 1 jarig bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat leuk, gefeliciteerd! Ik doe graag mee:)
    Ik volg je op Bloglovin' en heb het artikel geliked.
    Ook volg ik je op Instagram en Twitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Van harte gefeliciteerd!
    Ik had het idee dat jij al veel langer aan het bloggen was!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. had hem al gedeeld op instagram maar hier nogmaals gefeliciteerd..

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow! gefeliciteerd! ik doe mee, leuke actie! mijn mailadres is suzanne@gezondenbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Meid, een jaar alweer!! En er is zoveel veranderd, je bent ook echt vooruitgegaan (te zien aan je volgers, wauw!) , zoveel mooier geworden! Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd, wat is dat snel gegaan! Leuke winactie ook, ik sla hem alleen over, heb net al mijn make-up weggedaan en wil eigenlijk niet zo veel make-up meer aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauww, van harte gefeliciteerd zeg!!... Superleuk zeg, top dat je dit voor de lezers van je blog organiseert. Ik doe ook heeeeel erg graag mee voor een kansje... Ik volg je natuurlijk op bloglovin en facebook.
    Heeel fijn weekend gewenst. Groetjes ilsiee prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Gefeliciteerd lieve Lonneke en dat er nog maar vele leuke blogjaren mogen volgen! Ik heb iets teveel winacties gewonnen de laatste tijd dus ik sla even over ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Je eerste blogverjaardag! Gefeliciteerd, lieve Lonneke! Normaal zou ik niet meedoen met deze winactie, omdat er oogschaduw bij zit en dat gebruik ik eigenlijk niet. Echter.... ik zou het wel graag weer willen gaan gebruiken en dan zijn deze natuurlijke kleurtjes natuurlijk een perfecte start. Ik doe dus mee! Ik volg je op bloglovin en heb dit artikel net geliked. Ik volg je al op twitter en instagram.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Op naar nog vele jaren blogplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag. Wat een super mooi pakket. Hele mooie lentekleuren, die gaan hopelijk nog goed van pas komen de komende maanden. Mooie foto's ook, maar dat vind ik sowieso een van de pluspunten van je blog.
    Ik volg je op bloglovin + artikel gesaved (sandra9454) en op twitter (@xsajo)
    Mijn e-mail: sandra_jonker8@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd!! Ik vind je foto's in ieder geval prachtig :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hiep hiep hoera!!!!! Gefeliciteerd! Ik dacht dat jij al veel langer blogde. Keep up the good work: ik lees jouw artikelen met zo veel plezier! Ik volg jou op alle mogelijke manieren, en ik zal dit bericht een hartje geven. Ik kan het niet laten om een kansje te wagen: zo veel mooie goodies!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ahh wat leuk en prachtige schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. proficiat met je blogverjaardag! Ik heb alles gedaan en volgde je al op instagram en twitter. Mijn e-mailadres is: blog.iris.quaedvlieg@gmail.com
    xxx Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ook ik kom natuurlijk graag in aanmerking voor dit superdeluxe pakket.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Van harte gefeliciteerd. Ik doe niet mee aan de winactie, maar wens iedereen succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag, wat gaat het toch eigenlijk snel, een jaar....Ik doe erg graag mee aan deze actie, en volg je natuurlijk op bloglovin en heb het artikel natuurlijk ook gesaved...
    groetjes Petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nog eens een dikke proficiat met je blogverjaardag :) Ik doe graag mee met de wedstrijd!
    Ik heb alles gedaan en volg je overal!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooie winactie! En natuurlijk gefeliciteerd met je blogverjaardag! :-)
    Ik heb nog geen enkel palette van W7 en ben er wel benieuwd naar! De nagellakjes zien er ook al zo mooi uit, dus natuurlijk waag ik graag mijn kans! :-D

    Ik heb dan ook alle stappen gedaan, ook die om extra kans te maken!

    Veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! Wat een prachtige winactie, natuurlijk waag ik een kansje om mee te doen!

    Om kans te maken heb ik dan ook alle stappen gedaan (ook die om een extra kans te maken!).
    veelien.blog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. gefeliciteerd met je blog verjaardag!! ik laat de winactie voorbij gaan, omdat ik net mijn stash heb verkleind;)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Vast een heel fijn gevoel.
    xxx Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  58. GEFELICITEERD en wat een gave winactie. Ik doe graag mee. Ik volg en like je via bl (melissavanstipdonkmaas) en instagram (melissamaas1984). gr. melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Gegefeliciteerd met je blog verjaardag . Echt prachtige spulletjes geef je weg. Ik ben helemaal weg van dat peachy lakje dus ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin + bericht geliked, instagram en twitter alles onder mijn naam Cheyenne Jansen.

    Groetjes,
    Cheyenne Jansen
    funky_django@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Gefeliciteerd met je blog! Wat geef je mooie producten weg zeg, ik maak graag kans :)
    Hiervoor heb ik ook alle extra kansen gedaan.
    Liefs!
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Nog gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan! Ik wil graag meedoen aan je winactie. Ik volg je via Bloglovin (heb het bericht een like gegeven), Twitter en Instagram. Mijn e-mailadres is amanda_sturm@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wauw, nog gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan! Zo'n super toffe winactie kan ik natuurlijk niet zomaar passeren, wat een mooie producten zeg! Ik volg je op Bloglovin en heb het bericht geliked. Ook volg ik je op Twitter en Instagram (mooie foto's post je!) onder de naam beautyliefdeNL. Mijn email: info@beautyliefde.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe