Born Pretty Store Review

06:07:00


Tijdje geleden werd ik benaderd door Born Pretty Store met de vraag of ik wat wilde reviewen voor hun. Ik was natuurlijk nieuwsgierig en leek me erg leuk om eens nail art producten te testen. Ik koos voor een lakje, studs en een stempel plate. In dit artikel zal je drie nail arts zien waar in ik de producten van Born Pretty Store heb gebruikt. En ik heb ook nog een leuke kortingscode voor jullie waarmee je 10% korting ontvangt.

Over Born Pretty Store
Born Pretty Store is een Chinese webshop als je daar besteld moet je er wel rekening mee houden dat je bestelling 1 á 2 weken later komt. In de webshop verkopen ze echt van alles; Nail art producten, make-up, kleding, sieraden, telefoonhoesjes, noem het maar op en zij verkopen het en dat allemaal ook nog eens betaalbaar!

Nail Studs
Studs ik gebruik ze regelmatig. Ze kunnen een nail art afmaken of juist een speelser effect geven. Ik koos voor een wiel met zilveren en gouden studs in een vierkanten vorm en een ronde vorm. Je kan het dekseltje draaie zodat de opening verschuift naar het vakje die jij wilt.

De Nail Studs verkrijgbaar voor $2.59



Voor deze nail art gebruikte ik de zilveren ronde studs. Ik breng ze aan met een special potlood voor studs en steentjes. Je kan op de studs zelf een beetje nagellijm aanbrengen zodat de studs lang op de nagel blijft zitten. Je kan ook het aanbrengen op de base coat maar dan ben je wel gauw een studs kwijt.

BK 18
Ik kreeg er ook nog een zacht lila lakje erbij. 

Ik heb twee dunnen laagjes op en dan heb je al een mooie dekking, ook de glans vind ik erg mooi. Wat me ook op viel is dat deze lak echt zo droog was.



Ik maakte een basis voor een nail arts en gebruikte hierbij o.a. het lila lakje. De kwaliteit ben ik erg over te spreken.

Image Plate BP-58
Stempelen is iets wat ik veel te weinig doe en gewoon weg omdat het mij veel tijd kost omdat het soms veel tijd kost omdat ik er nog niet erg goed in ben. Ideaal moment om toch dit weer eens op te maken want niets is onmogelijk in mijn ogen al moet ik oefenen tot ik erbij neer val ;-). 

Ik koos voor een leuke image plate met leuke vogel en veren afbeeldingen erop. Leuk voor de zomer en je kan er toch verschillende kanten mee op. 

Image Plate BP-58 is verkrijgbaar voor $2,99



Ik heb voor deze nail art de afbeelding van de veer gebruikt. Ik vind het uiteindelijk een mooi subtiele nail art geworden. In het midden van de veer heb ik een glitter lakje aangebracht.


Voor deze nail art gebruikte ik de pauw veer. Zelf zie ik kleine minpuntjes in mijn nail art maar dat heeft niet met de plate te maken maar met mijn ervaring. Het had in mijn ogen veel mooier gekund of ben ik te streng voor mezelf... Ook deze nail art is erg leuk voor de zomer of als je naar een festival gaat.

De afbeeldingen van deze Image Plate komt goed op de nagel en ging eigenlijk net zo goed als bij een Konad Image Plate. Ik had het niet verwacht maar maakte mij wel blij!


Conclusie
Ik ben echt erg te spreken over de kwaliteit van de producten. En wat ik in het begin al zei ze hebben echt van alles in hun webshop en het leukste is natuurlijk betaalbaar!

Van Born Pretty Store mag ik jullie een kortingscode geven waarmee je 10% korting op het gehele assortiment van Born Pretty Store krijgt. De code is LORH10

Ben jij bekend met de webshop Born Pretty Store? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
Follow on Bloglovin


* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven. 

You Might Also Like

34 reacties

  1. Je bent te streng voor jezelf ;) Wat een prachtige nailarts weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat lila lakje is ontzettend mooi! Mooi ook de nailart waarvoor je het lilalakje in de basis hebt zitten. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW! Je bent hier echt goed in! Vooral de nailart met de veertjesis echt prachtig, leuk dat je ook nog glitters in het midden van de veer heb gedaan, wat een details! Echt prachtig gedaan.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een leuke producten heb je ontvangen! Mooie nail arts heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik vind je nailart er echt heel mooi uit zien, vooral die met die witte veertjes: heel subtiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Ik heb ook al eens vaker bij ze besteld! Vind de stempelplaatjes echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat dat lakje is echt heel erg mooi! je hebt er weer iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie creaties heb je met de betaalbare goodies gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoooo wat ben je toch goed hierin!! Ik vind die met groen heel gaaf, maar eigenlijk allemaal wel hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja de nieuwe plate collectie is echt prachtig. Hou zelf niet zo van studs maar je gebruikt ae wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heeft dat lakje een mooie lila kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie nailarts heb je gemaakt! Ik vind die veren wel heel leuk zeg, ook leuk om met verschillende kleuren te stempelen :) Ik stempel ook veel te weinig eigenlijk, het is zo easy en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een geweldige arts heb je gemaakt!!! :) en super dat je voor hen mocht reviewen!! Leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige nailarts Lonneke! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke producten! Je bent echt zo goed met nagels. Al die creaties zijn echt enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De nailarts die je hebt gemaakt vind ik wel erg mooi! Fijn dat de producten fijn werken, het lila lakje ziet er ook wel heel mooi uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die studs zien er super uit! Prachtige nail arts heb je weer gemaakt met deze leuke producten! Fijn dat we een kortingscode krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oehh ik word helemaal enthousiast van je artikel! De studs zijn gaaf. De nailart met het China Glaze lakje is mijn favoriet, de kleur is perfect en het is gewoon mooi en strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige nailarts heb je met de stempelplates gemaakt! Vind dat paarse lakje ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk artikel is het weer geworden,...de stempels zijn echt superleuk om naar te kijken....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De art met daarbij de veertjes vind ik een heel erg mooi effect hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijne review en leuke nail arts heb je gemaakt. Ik vind de bps ook een hele leuke winkel om nail art spullen te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie nail arts! Born Pretty Store is een fijne en leuke shop. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. je hebt echt prachtige nail-arts gemaakt ♥ vooral de stempels vind ik erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oeeeh, wat een gave nail arts weer! Je hebt er echt talent voor, zo mooi! De steentjes op je nagels zijn ook zo pretty! ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauww prachtige Nail arts en ik blijf het zeggen ik ben jaloers op je nagels :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wauw, wat een geweldige nailarts zeg, vooral die pauw nailart! Knap hoe je dat kan, schitterend! Ik heb enkele lipglosses van de webshop, ben er zo gek op! Geweldige pigmentatie, maar ook de kleuren zijn fenomenaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gave kunstwerken heb je weer ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige nail arts heb je gemaakt! Geen een die ik niet mooi vind. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige nailart! Je bent veel te streng voor jezelf! :) Ik zou superblij zijn moest ik al dat kunnen, ik ben zo'n klungel daarmee .. Stickers en studs aanbrengen gaat nog, maar stempelen .. Dat is een ander verhaal! Ik ken dit merk niet, maar het zien er wel leuke producten uit :) Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe