E.L.F. | Flawless Finish Foundation Sand

07:44:00

Ik had al het één en ander gelezen over de foundation van E.L.F en was erg nieuwsgierig er naar geworden. Het zou je een egale tint geven en een goede dekking en wat ik erg fijn vind is dat er een SPF 15 in zit. Benieuwd wat ik er van vind, lees gauw verder!



E.L.F. over de Flawless Finish Foundation:
"Voor een finish zonder oneffenheden kies voor de zijdeachtige e.l.f. Foundation. De formule is zonder olieen geeft een mooie half matte finish. De huid glanst de hele dag door. Deze foundation bevat SPF-15 om je huid tegen zonbeschadiging te beschermen."Bron

 Wat ik erg fijn vind is dat het flesje een pompje heeft hierdoor kan je de foundation makkelijk doseren en het is hygiënisch. Het fles zelf is van glas en heeft een mooie, strakke, nette uitsraling.

De foundation voelt aan als een crème. Het was moeilijk om de juiste kleur te kiezen maar gelukkig matcht deze perfect bij mijn huid. Ze hebben in totaal 6 verschillende kleuren. Voor Sand komt nog 1 lichtere kleur Porcelain.

Ingrediënten
Octyl Salicylate 2%, Titanium Dioxide 5.5% INACTIVE INGREDIENTS: Water (Aqua), Cyclopentasiloxane, Isododecane, Hydrogenated Polyisobutene, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Polymethyl Methacrylate, Sorbitan Sesquiisostearate, Butylene Glycol, Talc, Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Magnesium Sulfate, Glycerin, Phenoxyethanol, Synthetic Beeswax, Potassium Sorbate, Propylene Carbonate, Boron Nitride, Barium Sulfate, Caprylyl Glycol May Contain: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499)Bron


Conclusie
De foundation brengt makkelijk aan en is goed te blenden met een make-up kwast. De dekking is goed en rode vlekjes, sproetjes en kleine pigment vlekjes zijn na het aanbrengen nauwelijks meer zichtbaar. De foundation blijft bij mij de hele dag goed zitten misschien dat het iets vervaagd maar dat zie je bijna niet. Een goede budget foundation die ik zeker kan aanraden.

E.L.F. Flawless Finish Foundation Sand is verkrijgbaar voor €6,80 in de webshop van E.L.F.

Ben jij al bekend met de foundations van E.L.F.? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin 


* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.  


You Might Also Like

32 reacties

  1. Wat een mooie foundation staat je echt goed. Vind het alleen erg lastig om online een goede passende kleur te kiezen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb helaas een te donkere kleur, maar hij lijkt me wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al vaak op hun website gekeken maar ik durf het nog steeds niet aan. Misschien omdat ik bang ben dat ik dan helemaal los ga. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foundation! Grappig dat wij vandaag allebei iets van E.L.F. online hebben staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat hij voor mij iets te geel zou zijn. Zelf zou ik voor porcelain moeten gaan denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas zou deze kleur voor mij oranje uitvallen, zo zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het altijd wat 'tricky' om foundation online te kopen,
    maar bij jou teint past deze prima en fijne prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb al een zomers tintje, ik kan de foundation voorlopig links laten liggen! De kleur staat je goed en wat sta jij er weer mooi op! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's! Ik heb deze zelf ook ontvangen van ELF, en ben er erg blij mee. Het effect is mooi, alleen is zelf porcelain nog iets te donker voor mij. In de zomer ga ik hem veel dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi! Het ziet er goed uit! Bij mij zal hij denk iets te donker zijn.. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet hij er chique uit zeg! Het lijkt me een fijne foundation.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het resultaat ziet er erg goed uit! Fijn dat je gelijk de juiste kleur te pakken had, altijd lastig bij online bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er goed uit, en ook helemaal niet duur! Wel lijkt het me moeilijk om een foundation te kopen via internet wegens de kleu xD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er zeker niet slecht uit! Al ziet hij er op de swatch nog best oranje uit! :-) Misschien dat de lichtste kleur beter bij mij zou passen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, ziet er goed uit! Best een oranje kleur, maar op je gezicht ziet het er super natuurlijk uit. Top :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw deze klinkt veel belovend! ik mag van mezelf niet veel budget foundations meer aanschaffen omdat de kleuren niet altijd even juist zijn. Ik heb er momenteel veel te veel, maar als ze opraken ga ik zeker eens naar deze kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het klinkt zeker goed! Nu maak je me echt nieuwsgierig, snel maar aanschaffen dan hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie foto's! De foundation ziet er erg fijn uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij ziet er mooi uit op je huid, je hebt me overtuigd!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat dekt hij mooi! Hij ziet er ook onwijs natuurlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat geeft hij een mooi resultaat zeg! Fijn ook dat hij goed dekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lijkt mij een erg fijne foundation, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er goed uit, mooie verpakking ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hij klinkt wel goed vind ik

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooie foto's en leuke geschreven en dat klinkt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De kleur is erg mooi en je kunt zien op defot van je gezicht dat hij echt goed dekkend is....erg mooi en een heel fijne review om te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Klinkt als een fijne foundation, de verpakking vind ik er erg mooi uitzien :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw ziet er mooi en fijn uit!!! :) en een mooie prijs voor een foundation!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lijk mijn een hele fijne foundation! De kleur is ook licht genoeg, fijne review. liefs, iris

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fijne review! Ik kende deze foundation van Elf nog helemaal niet. Ziet er goed uit, maar misschien iets te droog voor mijn droge huidje.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe