Gold Tattoos Chloé

07:33:00

Laatst kreeg ik een mooi pakket van Beauty Millenium met producten om te testen en te reviewen. Hierin zaten ook gouden en zilveren nep tatoeages en dat is nu helemaal een hype!

Beauty Millenium over de Gold Tattoos Chloe
"Beyonce, Vanessa Hudgens, Kim Kardashian, Jessica Parker maar ook onze Nederlandse celebs zoals Patty Brard, Nikki and many more gingen je voor! Het is de trend van het moment, deze coole temporary GOLD tattoos zijn een musthave!"Bron
"Heb je altijd al een tatoeage gewild, maar er nooit één durven nemen? Dan zijn deze GOLD Tattoos ideaal voor jou! Dé nieuwste trend onder de celebrities, fashionista's en bloggers! Tijdens het beroemde Coachella festival werden bekendheden als Alessandra Ambrosio, Vanessa Hudgens en Beyoncé massaal gespot met de gouden en zilveren tattoos en we love it. De tijdelijke tatoeages zijn geïnspireerd op sieraden en helemaal boho chic en festival proof. GOLD Tattoos zijn tijdelijk en dé ideale accessoire voor op een (pool)party, festival, strand- maar ook een New Years Eve party!"Bron

In de verpakking zaten 4 verschillende vellen met allerlei leuke designs. Je kan je eigen armband ermee samenstellen maar ook zit er in deze verpakking een afbeelding van een ketting, ook heb je nog een aantal leuke kleine designs.

Na het lezen van de uitleg op de achterkant van de verpakking ging ik aan de slag. De afbeelding die je wilt gebruiken moet je wel uitknippen. Zorg dat de huid waarop je het wilt aanbrengen schoon en droog is anders zal de tatoeage niet goed hechten. Plaats de tatoeage met de het designs op je huid. En houdt er een paar seconde een natte doek tegen aan. Haal het papiertje weg en dep vervolgens met de doek erover heen. En zo gemakkelijk krijg je designs erop.

Op de huid blijft de tatoeage ongeveer 4 tot 6 dagen zitten. Onder de douche gaan ze er niet af ik heb het getest en het is echt zo! Ze zullen vanzelf vervagen. Maar je kan ze zelf ook verwijderen.  Doe wat baby-olie of olijfolie over de tatoeage heen dep dan een minuutje over designs en daarna zachtjes wrijven en weg is de tatoeage. Na dat je het hebt verwijderd kan je eventueel even je huid insmeren met bodylotion.



Hier heb ik hetzelfde gedaan alleen dan bij de kaarsen. Ik vind het effect echt heel leuk! Dit idee heb ik niet zelf verzonnen en ga ook dus niet met de eer strijken, ik heb mij laten inspireren door Iris van The Beauty Magazine.

Ik ben gek op pastel en goud en vind de combinatie erg mooi samen. Er zitten ook zilveren afbeeldingen in de verpakking mocht je dat eventueel mooier vinden.



Ik was toch bezig met de tatoeage dus heb ook heel subtiel mijn notitie boekje gepimpt.

De tatoeage kan je heel gemakkelijk aanbrengen. Ik zal het zelf niet gauw op mijn lichaam dragen maar ik zal het wel vaker gebruiken in mijn interieur. De tatoeage bleef 4 á 5 dagen goed op mijn arm zitten en met een beetje baby-olie was het zo weg. De Gold Tattoos Chloé zijn niet slecht voor de huid en zijn non-toxic en veilig voor iedereen! De tatoeage voldoen aan de Europese normen op het gebied van veiligheid.

Gold Tattoos Chloé is normaal verkrijgbaar voor €29,95 en nu voor €13,95 bij Beauty Millenium.nl

Wat vind jij van de nieuwe hype van de nep tatoeage? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. 

Liefs, Lonneke

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.




Follow on Bloglovin

You Might Also Like

35 reacties

  1. Ik vind ze juist erg leuk op mijn armen! Maar dan moet ik wel wat bruiner worden eerst:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij dat armbandje vind ik die tattoos best wel leuk en vooral om ze te gebruiken met het decoreren van de kaarsen of iets anders vind ik ze al helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit! Zelf zou ik dat niet op mijn lichaam doen maar zo kaarsen decoreren vind ik wel weer helemaal leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind goud niet mooi. Zilver wil ik nog wel mee werken, maar gezien mijn leeftijd hou ik het op kijken. Vind mijn grens wel bereikt is om niet meer overal aan mee te hypen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben het met je eens Sonja. Ik ga ze uitproberen op mn nagels, kijken of dat wat is. Draag nu nog zwarte lak dus eens zien of dat een leuk effect geeft! Maar op de kaarsjes enzo vind ik het ook wel leuk staan! ;-)

      Verwijderen
  5. ik vind het erg mooi op de kaarsen.Had het ook al bij Iris gezien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze op mijn armen/lichaam niet zo leuk, maar wel echt een goede tip om ze te gebruiken in je interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi artikel, ik vind het zo'n leuke trend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het wel mooi en dan vooral als je het samen draagt met een armbandje.
    maar ook de kaarsen versieren is wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. onwijs leuk dat jij het niet alleen op je huid hebt geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ik vind deze tattoos erg tof! Heel hip dat je ze ook op je interieur plakt! Heel orgineel en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn erg acute, alleen geef mij maar gewoon het echte werk hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op de kaarsen vind ik ze zo ongelofelijk leuk! :D
    Nou heb ik twee redelijk grote echte tattoo's, dus ik heb geen plakplaatjes meer nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk idee om de tattoos op kaarsen te doen! Ik zal ze ook niet heel snel dragen op mijn lichaam ( wellicht alleen met een feestje ) Maar het idee met de kaarsen vind ik echt super leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie mijzelf niet zo heel snel meer met een gouden tatoo rondlopen, Ik denk dat ik daar echt een beetje te oud voor aan het worden ben....maar leuk zijn ze om te zien in elk geval wel , ik zou ze zeker wel gebruiken als decoratie, daar vind ik ze echt supertof voor....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie chique tattoos, heel erg mooi. Staat ook erg leuk zo op je arm. Maar ik ben het meest verrast door de interieur foto's, er is een wereld vol ideeën voor mij open gegaan haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze zijn wel een stuk mooier dan die van Action. Die vind ik zo rommelig, op één of andere manier. Leuk om ze ook op deze manier te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind ze echt heel stoer. En dan helemaal se stijl die jij draagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi, vooral om op boekjes enzo te keven vind ik ze mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er echt leuk uit! Ook op de kaarsen staat het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die goude tattoos zijn zo mooi! Ik heb er zelf nog geen, maar ze lijken me ideaal voor de zomer :-) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het er wel heel leuk uitzien, vooral als decoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er leuk uit! En het blijft ook nog een paar dagen zitten. Beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk idee zeg, op je notitieboekje! En wow, wat waren ze duur toen ze nog niet afgeprijsd waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Als ik zelf geen tattoos had zou ik ze zeker wel proberen ;) ik vind de combinatie met de kaarsen heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk, vooral dat je ze ook op voorwerpen kan plakken! Erg leuke trend.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk, vooral dat je ze ook op voorwerpen kan plakken! Erg leuke trend.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk! Zelf zou ik liever zilver dragen, maar ik vind goud bij jou er ook erg mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oo wat leuk!
    Vooral op de kaarsen vind ik het erg mooi en leuk uitgevonden :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk zeg! Bij je sieraden zou ik haast denken dat het echt was, omdat het zo nauw aansluit op de rest, perfetto! Leuk gedaan ook met de kaarsen en op je notitieboekje, dat is amazing! Pimpen van items en jezelf, I like!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oeh wat gaaf! Zeker zo om de kaarsen of op het notitieboekje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ontzettend leuk idee op die kaarsen! Ik hou er van :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  32. erg leuk ♥ en wat gaaf zo op die kaarsen.! xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind het heel gaaf staan en hoe leuk is het om ze inderdaad te gebruiken voor kaarsen en notitieboekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind ze heel leuk. En op de kaarsen vind ik ze bijna nog leuker dan op het lichaam 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe