Hema Easy Shine Lipbalm

07:24:00

Ik ben zeker niet de eerst en vast ook niet de laatste die review schrijft over de hype van de 'Hema Easy Shine Lipbalm'. Het is een korte review omdat er al veel over geschreven is maar wilde toch de kleuren die ik heb gekocht met jullie delen.



Hema over de Easy Shine Lipbalm
"Lichtglanzend lippotlood met de verzorgende kwaliteit van een lippenbalsem.". Bron

Ik koos voor de kleurnummers 05, 06 en 07. Alle drie zijn het roze tinten dat blijf ik toch het mooist vinden als het op lipproducten gaat.

Hema Easy Shine Lipbalm 05
De lipbalm breng fijn en gemakkelijk aan. De kleur is warme, roze kleur.


Hema Easy Shine Lipbalm 06
Dit is echt mijn favoriet van deze drie varianten. Het is een zacht roze/peachy kleur. Van dichtbij zie je wel dat deze een beetje in de lijntjes trekt.


Hema Easy Shine Lipbalm 07
Is een subtiele, zacht roze kleur.


Conclusie
De Easy Shine lipbalms voelen inderdaad aan als een lippenbalsem maar geven het mooie pigment af van een lipstick. Ik begrijp nu waarom dit een hype is. De kwaliteit is erg goed en zeker als je naar de prijs kijkt. Ik ga van nummer 05 en 06 nog een back-up halen, deze worden dagelijks door mij gebruikt en passen bij elke look.  Het was een korte review maar wilde toch even deze drie kleuren delen die ik heb aangeschaft.

Hema Easy Shine Lipbalm zijn verkrijgbaar bij de Hema voor €3,50 per stuk.

Heb jij ook de Easy Shine lipbalm van de Hema? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

You Might Also Like

37 reacties

  1. Vind ze heel mooi eruit zien heb er mee in mijn handen gestaan, maar terug gezet "ik heb al genoeg" nu baal ik had ik ze maar mee genomen haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes! De matte lipbalms zijn ook echt heel mooi.
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel mooi! Maar omdat iedereen ze al heeft, koop ik ze niet (call me weird, maar ik ben eigenwijsje). Ze staan jou in ieder geval top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, wat herkenbaar dat heb ik ook vaak, omdat iedereen het heeft neem ik ze dan niet mee...

      Verwijderen
  4. Ik heb hetzelfde als Bianca! Had ze in mijn handen en weer teruggezet. Balen! Wat een mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die tweede vind ik ook de mooiste staan! Mooie verpakking ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de laatste echt super bij je staan! prachtige fotos heb je ook gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat zijn ze mooi!! <3 nog niet geprobeerd van de hema! Maar wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze staan je erg mooi Lonneke! Van de Hema heb ik deze nog niet! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ze staan je echt super! En prachtige fotos ook weer. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige kleurtjes! Ik word van de Easy Shine toch wel een stuk gelukkiger dan van de matte versie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag ze toevallig dit weekend liggen en was nog aan het twijfelen of het wat zou zijn. Maar ze zien er zeker goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vooral die eerste kleur vind ik erg mooi! En wat een prijs! Klinkt goed zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik was al een groot fan van de matt lipbalms, maar deze zien er ook zeker niet verkeerd uit! Binnenkort maar even kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kleurtjes vooral de eerste! Ziet er goed uit voor dat prijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze staan je geweldig Lonneke, zeker nummer 05 vind ik echt heel zomers en mooi bij je staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kleurtjes! Ik heb er perongeluk ook een gekocht (ik dacht dat het de soft matte lipbalm was) en ik ben er eigenlijk best blij mee. Ze voelen zo fijn aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie review, kort en bondig. Nummer 06 is ook mijn favoriet uit het rijtje, maar ze staan je alle 3 erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze trekken precies wel erg in lijntjes, of denk ik dat nu maar?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb zelf nummer 6 gehad en ik vind de shine toch niet zo mooi bij mezelf! Wel wil ik nog 06 van de matte lijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind deze lipbalms echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooh, deze zijn erg mooi. De eerste is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze kleuren staan echt super bij jou, heel mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt onwijs mooie foto's gemaakt! Ik vind nmr 5 heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie en draagbare kleurtjes! Vooral de eerste vind ik wel heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh de glanzende versie kende ik eigenlijk nog niet :) ik ben enorm fan van de matte dus hier ben ik wel benieuwd naar. Mooie kleurtje allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, wat zijn ze mooi naturel! Ik geef zelf de voorkeur aan de matte lipbalms en ik houd wel van een flinke kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze zijn ook erg leuk! Ik heb deze maar dan in de matte versie, maar deze lijken mij ook erg fijn. Een beetje glans is nooit verkeerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oooeh wat een leuke kleurtjes
    ze zien er ook goed uit zeg

    liefs
    karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat heb je mooie foto's gemaakt. ik wist niet dat er ook een shine versie was. zelf ben ik meer van de mat!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben eerder te vinden voor matt. De shines zijn mooi maar niet meer zo speciaal.. Al is het wel een heel mooi prijsje voor een goede lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zijn het toch mooie kleurtjes en de prijs is zo fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze staan je erg mooi al is het niet zo mijn ding !x

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ze zijn prachtig! Zelf heb ik 03 een felle roze kleur. De prijs vind ik ook super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe