Incoco Nail Polish Applique Design Effects

08:14:00

Een nieuwe manier om nagellak op te brengen; een kant-en-klaar nail polish strip. Geen geknoei en geen droogtijd en niet van echt nagellak te onderscheide, aldus Incoco. Ik was erg benieuwd naar dit product en vandaag vertel ik jullie mijn bevindingen.
Ik heb deze twee varianten mogen ontvangen maar Incoco heeft nog veel meer soorten en designs.

Het aanbrengen
Aan de zijkant van de verpakking staat stap voor stap uitgelegt hoe je de nagelstrips moet aanbrengen. Er zitten in totaal 16 strips in, houte bokkenpootje en een vijl waarmee je te veel aan strip kan weg vijlen.

 Het aanbrengen was toch nog wel een klus vond ik. Je moet precies de nagelstrip goed aanbrengen omdat deze snel hecht aan je nagel. Ik probeerde met het bokkenpootje nog het lucht eronder weg te halen maar dat ging vrij moeizaam. De uiteindens weg vijlen lukte maar het werd er niet mooier op. Hier zie je het resultaat. Ik vond het een tegenvaller bij Manon zag het er toch iets beter uit, misschien dat het te maken heeft met de lengte van de nagel.

Je kan met acceton de nagelstrips weer er vanaf halen maar dat ging nog niet zo makkelijk dus ik heb het er beetje bij beetje bij af gebeten....

Conclusie
Ik vond het zoals ik eerder zei echt een tegenvaller. Ik heb echt veel geduld om mijn nagels te doen maar dit duurde me echt te lang. Nagellak aanbrengen en laten drogen gaat veel sneller vind ik. En het resultaat vind ik niet mooi en kan in mijn ogen niet tippen aan de finish van de echte nagellak. 

Incoco Nail Polish Applique Design Effects zijn verkrijgbaar bij Alles voor je uiterlijk vanaf €4,99

Ben jij bekend met nagelstrips? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke
 
Follow on Bloglovin 



 Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.
 

You Might Also Like

35 reacties

  1. Wat jammer dat deze bij jou zo tegenvalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vond ze heel handig in gebruik en zaten ook echt netjes en lang erop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien dat ik er gewoon niet handig in ben. Maar vind dat het voor iedereen te doen moet zijn om aan te brengen en dat is het niet...

      Verwijderen
  3. Ik denk dat het bij mij ook zou irritiren, maar ik kan er niet over oordelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer zeg dat het tegenviel ! En ik heb liever gewoon nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He wat jammer dat het niet voor je werkt. Dat heb ik ook meestal met zo'n nagelstickers. Misschien ben ik te onhandig?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien zijn we allebei onhandig ;-). Maar ik heb redelijk ervaring met van alles wat met nagels te maken heeft en lijkt me dat juist dat nagelstickers voor iedereen te doen moet zijn, helaas is dat niet het geval.

      Verwijderen
  6. Jammer dat het zo tegenviel! Toch lijkt het me best handig en het review van Manon ziet er inderdaad beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij werkte het iets beter maar het is ook niks voor mij! jammer dat het bij jou super tegenvalt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jammer dat ze niet werken zoals je zou willen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat ie tegenvalt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer dat het zo tegenvalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, het zag er veel belovend uit.
    Jammer dat het dan toch tegenvalt, het printje vind ik wel erg cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah, het zag er veel belovend uit.
    Jammer dat het dan toch tegenvalt, het printje vind ik wel erg cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zagen er heel mooi uit, jammer dat ze zo tegenvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hou het wel bij gewone nagellak! Ik ben best handig en geduldig, maar niet als het hierom gaat denk ik! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt jammer dat het tegenvalt, ik vind de kleurtjes wel leuk! Ik heb ook nog een aantal strips van Sylvie Meis liggen, die ga ik binnenkort ook eens testen :).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mehh nee, ik hou echt niet van dat soort stickertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat vreselijk die nagelstickers. Ik heb het ook een keer geprobeerd, maar dat was ook geen succes. Ik houd het bij nagellak! liefs, iris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben er bekend mee maar ben zelf geen fan van nagelstickers

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mmm nee ik ben hier ook niet van, zou dit nooit zelf kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw als iemand die zo goed is met nagels, hier al ''lang'' over deed dan moet het wel zo zijn ja.
    Jammer zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat jammer, dat dit er bij jou zo uitziet, wel apart vind ik het, dat het bij de een makkelijker gaat dan bij de andere....Ik had er al meer zowel positieve als negatie artikelen over gelezen....Als ik dit zie kan ik mij voorstellen dat je er niet heel vrolijk van word om dit te doen....zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tja, dit klinkt wel echt als een dikke tegenvaller. Ik heb ook wel eens nagellak plakkers geprobeerd, maar bij mij zag het er nog erger uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jammer dat dit niet zo fijn werkt, heb ik wel vaker gezien trouwens met van die nagelstickers.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mwah, ik kan hier ook nooit mee overweg haha. Ik denk dat je wel heel secuur moet zijn wil dit er super strak uit komen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt gelijk! Maar na even prutsen lukt het mij wel! Ik vind het idee wel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat jammer dat het tegenvalt! Ziet er handig uit. Maar lakken heeft altijd toch net iets leukers hihi liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat jammer dat het zo tegenvalt. Het motiefje van de sticker vind ik wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik heb ze ook en had precies hetzelfde resultaat, zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het had zo´n handig systeem kunnen zijn, ik lak toch wel liever mijn nagels en dat het soms verpest zoals gisteren oeeps nog niet droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jammer dat het tegenvalt. :( Het ziet er wel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het eerste setje ziet er heel leuk uit. Ik heb ze zelf nog nooit gebruikt en na jouw review weet ik niet of ik ze wil gebruiken. Blijf maar bij nagellak denk ik

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe