Indemne | Gimme Soothing!

07:34:00

Ik was erg benieuwd toen ik dit product ontving. Wat mij direct meest aansprak was dat dit special ontworpen is voor mensen met psoriasis, eczeem of een geïrriteerde huid, sommige van jullie weten inmiddels dat ik psoriasis heb. Ik heb lichttherapie en krijg hormoonzalf en helaas heeft niet er voor gezorgd dat het af nam, zou dit het wondermiddel zijn?

 Over Gimme Soothing!

"Indemne Gimme Soothing Lotion Cleansing 255 ml.
Een super zachte, niet-schuimende lotion, speciaal ontwikkeld om de overgevoelige en geirriteerde huid te reinigen en tegelijkertijd te kalmeren.


Een treatment voor het lichaam die zelfs de meest geirriteerde huid hydrateert, kalmeert en tot rust brengt. Waarmee? Met een cocktail aan puur natuurlijke ingrediënten!"Bron

https://www.solobiomooi.nl/indemne/Indemne-Gimme-Soothing!-Cleansing-255-ml.-/

Ingredienten: 
GLYCERIN, COCAMIDOPROPYL BETAINE, DECYL GLUCOSIDE, SWEET ALMOND OIL POLYGLYCERYL-6 ESTERS, JUNIPERUS OXYCEDRUS WOOD OIL, CYMBOPOGON MARTINI OIL, ANTHEMIS NOBILIS FLOWER OIL, PISTACIA LENTISCUS LEAF OIL, XANTHAN GUM, PARFUM, GERANIOL, LIMONENE, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID.

Cade heeft een verzachtende en beschermende werking op de huid. 

Kamille heeft een uitermate kalmerende werking op de rode en gevoelige huid, die geïrriteerd is geraakt door interne of externe factoren, of een combinatie daarvan. Werkt bovendien verzachtend, anti-septisch en ontstekingremmend.

Palmarose werkt schimmelwerend.

♡ Neroli brengt de onrustige huid weer in balans. 

De geur en substantie
Het product word omschreven als een lotion maar voelt eerder aan als een olie. De geur is mild en zacht en zeker niet onaangenaam. Als je het op de huid aanbrengt en met een rond draaiende beweging insmeert wordt het wit. Gimme Soothing is zuinig in gebruik, sinds maart gebruik ik dit dagelijks en ik ben nog niet eens op de helft van de inhoud. Door het pompje kan je gemakkelijk de lotion doseren en het is ook nog een hygienisch.

Het resultaat
Deze lotion gebruik je 's morgens en 's avonds en dit doe ik nu ook dagelijks. Ik wrijf een beetje lotion in op de plekken waar ik psoriasis heb en laat het heel even intrekken, daarna spoel ik het af met een beetje lauw water. Wat ik eigenlijk wel vrij direct merkte is dat ik mijn psoriasis minder werd, nu ik het een tijd gebruik is zelf een van mijn psoriases plekken op mijn voet verdwenen.Voor mij is dit echt een wondermiddel en heel veel beter dan de hormoonzalf waar veel troep in zit.

Ik heb niet alleen deze lotion getest, mijn schoonzusje heb ik het ook laten proberen. Mijn schoonzusje heeft namelijk eczeem op haar handen en geen enkel medicijn helpt daar tegen. Haar handen zijn erg ruw hier door en jeukt. Toen ze bij ons bleef slapen heb ik haar handen ingesmeerd met Gimme Soothing en ik heb het haar niet laten afspoelen maar liet het intrekken de hele nacht. De volgende ochtend was ze verbaasd, ze liet mij haar handen zien en ze waren niet meer droog, schilferig en jeukte niet. Normaal heeft ze na een uur alweer droge handen als ze zalf of medijcijen gebruikt. Dus ja ook voor mensen met eczeem werkt het echt en gaat het ook de jeuk tegen.

Conclusie
Zoals je kan lezen ben ik echt zeer positief over dit product en ik kan het ook zeker aanraden.

Indemne Gimme Soothing! Cleansing 255 ml. is te koop voor €16,95 bij SoloBioMooi

Ben jij al bekend met de producten van SoloBioMooi? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin 


* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.   

You Might Also Like

18 reacties

  1. Wat fijn dat het zo helpt bij psoriasis of eczeem! Ik ken zelf wat mensen die het hebben, dus ik weet hoe vervelend het af en toe kan zijn. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een wonder middel!!! :) en ik heb ook erg last van exceem. .. maar dit is echt een uitkomst! Wat fijn zeg! Dan ga ik deze zeker kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heel erg goed! Ik heb soms ook last van eczeem vooral nu het warmer word.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat werkt dit goed. Je schoonzusje was blij zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed al zou ik het zelf denk niet gebruiken of nodig hebben, je foto's zijn echt weer heel mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superfijn dat je een product hebt gevonden wat je klachten verminderd. Bijzonder, want het is zo lastig iets te vinden wat werkt bij psoriasis. Ik ga direct een flesje bestellen voor mijn moeder en mijzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je al zo veel baat hebt bij dit product....Ik had er nog nooit van gehoord, maar ga het zeker even opschrijven ( ik vergeet het anders echt, hoe het heet en waar het te koop is ) Misschien is het wel iets voor mijn vriendin, die gebruikt ook niet zo graag hormoonzalf voor haar eczeem.....fijne tip, Thanx!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij is mijn berichtje niet helemaal goed overgekomen (en anders nu twee keer haha). Maar wat klinkt dit goed! Ik heb in de winter altijd erg last van eczeem, maar nu op de één of andere manier ook weer. Ik ga dit opschrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit klinkt wel erg goed! Ik heb zelf geen last van eczeem of psoriasis, maar als je er last van hebt is het fijn dat helpt! Mijn zusje gebruikt trouwens altijd kokosolie tegen het eczeem dat ze op haar handen krijgt, dat schijnt ook te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt veelbelovend! Hier kan ik denk ik ook wel wat mensen blij mee maken. Leuke review. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt echt enorm goed! Ik heb zelf geen last van dit soort huidprobleempjes, maar ik zal dit zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit lijkt me echt een wondermiddel. Voor mijn zusje zou dit ideaal zijn. En de prijs valt ook nog eens hartstikke mee. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb geen last van eczeem of gevoelige huid maar toch klinkt het erg goed! Mooie product foto's heb je ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. kende het merk nog niet, maar lijkt me een erg fijn product xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! En wat een ontzettend fijn artikel. Ik heb sinds kort psoriasis én eczeem, op dit moment gebruik ik hormoonzalf, maar dit wil ik zeker proberen. Natuurlijk veel beter dan die troep!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ken dit merk niet, maar wat is het een wondermiddel!
    Leuk voor je dat het echt werkt :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit klinkt veelbelovend! Ik heb plekjes op benen, buik en hoofdhuid. Dus yes please!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wauw dit klinkt echt superfijn voor mij!! Heel mooi artikel! Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe