Lavera | Gentle Body Lotion Honey Moments

07:02:00

Twee maanden geleden maakte ik kenis met de biologische bodylotion van het merk Lavera. Ik heb deze bodylotion bijna dagelijks gebruikt en vandaag vertel ik jullie mijn bevindingen hiervan.



Over Lavera Gentle Body Lotio Honey Moments
"Lavera Bodylotion Honey Moments ♡ Deze bodylotion beschermt je huid met waardevolle vitamine E en sheaboter. Droom weg van de zonnige geur van honing en sinaasappel.
De lotions van Body & Wellness Care (Body Spa) houden je huid zacht en soepel. Pure amandelolie, soja-olie, sheaboter, plantaardige, hydraterende werkzame stoffen, fruitoliën en extracten uit fruit en planten afkomstig van biologische teelt verzorgen en beschermen je huid optimaal.  Voor elke dag te gebruiken. De lotion voelt licht aan." Bron
En geheel niet onbelangrijk het product is dierproefvrij.


Ingrediënten:

INCI: Water (Aqua), Alcohol*, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Extract*, Hydrogenated Lecithin, Dehydroxanthan Gum, Honey (Mel)*, Hydrogenated Palm Glycerides, Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Sodium Lactate, Potassium Cetyl Phosphate, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Fragrance (Parfum)***, Limonene***, Linalool***, Coumarin***, Benzyl Benzoate***, Citral***, Geraniol***, Citronellol***.

Shea Butter: is een natuurlijk vet, onttrokken aan de noten van de sheaboom. Sheaboter staat bekend om haar verzachtende en herstellende eigenschappen en bevat essentiële vitamines die zorgen voor een zichtbaar mooie, gladde en zachte huid. Door de warme geur van vanille voel je je weer helemaal in balans.

De bodylotion zit in een handig knijp tube waar je het product er makkelijk en hygiensch uit kan krijgen. 
Als ik de bodylotion uitsmeer op mijn huid ruik ik gelijk de geur van honing. De geur is subtiel, zoet maar niet te overheersend. De Lavera Gentle Body Lotion voelt heerlijk zacht aan op de huid en smeert gemakkelijk uit, trekt snel in en laat geen vettig laagje achter. Mijn huid voelt vrij direct al zachter en verzorgde aan. Dit is een bodylotion die je het hele jaar goed kan gebruiken.

Ik ben erg tevreden over de Levar Gentle Body Lotion. Mijn huid is aanzienlijk verbeterd sinds ik deze bodylotion gebruik. Ook mijn
gry6is minder uitgedroogd. Wat ik erg fijn vind is dat het product dierproefvrij is en fijne natuurlijke, voedende ingrediënten.

Lavera | Gentle Body Lotion Honey Moments is verkrijgbaar bij SoloBioMooi voor €7,55-150ml

Ben jij bekend met het merk Lavera? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven.

You Might Also Like

25 reacties

  1. De geur lijkt me heerlijk ontspannend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik hou van bodylotion! Zo heerlijk om je lichaam mee te verzorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ken dit merk nog niet maar het lijkt me een fijn product. Een goede bodylotion is zo fijn. En de geur van honing lijkt me heerlijk ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De honing geur vind ik ook erg lekker!

      Verwijderen
  4. Kan iemand met een gevoelige huid, dit ook gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! De body lotion is op natuurlijke basis en er zit Shea butter is dit werkt juist goed op de gevoelige huid. Zelf heb ik door mijn psoriasis een gevoelige huid en deze bodylotion werkte erg goed bij mij.

      Verwijderen
  5. Ooooooh lekker! Ik ken het van de DM! En nu dus van SoloBioMooi... Heerlijke en eerlijke producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit merk ken ik niet! Het klinkt als een heel fijn product. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klinkt erg fijn en mild voor je huid...Zelf heb ik dit merk nog niet geprobeerd, maar wel al best veel fijne dingen over het merk gelezen....dat het dierproefvrij is, dat vind ik ook wel een groot pluspunt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je huid zo is verbeterd! :) Klinkt goed, ik ben benieuwd naar dit merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb sowieso een weak spot voor amandel. Qua eten maar ook zeker in bodylotions. Hij lijkt me heerlijk!!

    PS: Laatste alinea staat een typefout geloof ik.. geen idee wat je bedoeld ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit lijkt mij een heerlijke body lotion!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ken het merk niet maar lijkt me wel een fijn product :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een heel erg fijn product! Wat goed dat het dierproef vrij is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt echt zalig! Ik ben sowieso dol op alles met honing. Ik moet dringend Lavera eens zelf proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Positief dat hij dierproefvrij is! Ben heel benieuwd hoe hij in het echt ruikt! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit lijkt me echt heel fijn. De ingredienten zijn favoriet. Honing doet wonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt als een fijne bodylotion :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De combinatie van shea butter en honing lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zie dit merk vaak in de schappen staan, maar het trok mij nooit. Nu ik weet dat het dierproefvrij is, vind ik het toch wel een leuk merk om eens te proberen. Fijn dat de geur van honing niet zo heftig en vrij subtiel is!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit merk kende ik nog helemaal niet. Hij lijkt me wel heel fijn! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb ook al eens een bodylotion van Lavera getest, fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ook producten van Lavera gebruikt en ze zijn erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe