MUA | Ever After - Matt Palette

08:05:00

Van Manon kreeg ik mijn eerste MUA palette. Ik wilde echt al maanden er één hebben dus was extra blij mee! Het zijn 10 matte oogschaduws in natuurlijke tinten, je kan er een zachte ooglook mee maken maar met de donkere kleuren kan je hier ook een mooi smokey eye maken.


De verpakking is strak en simpel. Wat fijn is dat het doorzichtig is zodat je goed de kleuren kan zien. Vooral de blauw/grijze kleur valt op in dit palette er natuurlijke tinten.

Er zit een dubbel zijdige spons applicator in maar zelf gebruik deze nooit.

Swatches

Ik vind deze kleuren beetje tegen vallen als ik naar het pigment kijk. Ik heb denk ik de afgelopen weken dit palette dagelijks gebruikt en had ook moeite om deze lichte oogschaduws zichtbaar aan te brengen.

Maar de donkere kleuren vielen mij niet tegen en het pigment is goed. En met deze donkere kleuren heb ik ook veel look kunnen maken zonder enkele moeite.


Conclusie
De structuur van de oogschaduws zijn zacht en niet te poederig. Ik kan de kleuren van het palette goed blenden. Ik vind alleen de lichte kleuren minder goed gepigmenteerd. Toch kan  je dit palette aanraden ik gebruik hem echt dagelijks nu.

MUA Ever After Matte Eyeshadow palette is verkrijgbaar voor €7,49 bij Kruidvat.

Heb jij al een Mua palette? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat. 

Liefs, Lonneke


Follow on Bloglovin

You Might Also Like

33 reacties

  1. Wat ben je toch een knap ding. Ik ben dol op matte oogschaduw. Vind het erg stijlvol staan. Ik heb ook een MUA palette maar die heb ik nog niet geprobeerd. Blijft deze ook een beetje zitten gedurende de dag?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit palette staat ook nog op mijn wishlist. Wel jammer dat de lichte kleuren wat tegenvallen. Leuk artikel! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De donkere kleuren zien er goed uit, maar de lichte spreken me wat minder aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap inderdaad wat je bedoelt met de lichte kleuren, jammer! Verder heb je er een hele mooie look van gemaakt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lichte kleuren zijn inderdaad maar matig gepigmenteerd, maar de andere kleuren zien er wel goed uit! Mooie look heb je gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst wilde ik toch even zeggen dat je weer super mooi op de foto staat! De lichte kleuren vallen mij inderdaad ook een beetje tegen, maar je hebt er op deze manier toch een hele mooie look van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lichte kleuren vallen inderdaad wat tegen , maar daarentegen zijn de donkere kleuren weer heel erg mooi. Hier kan je hele mooie subtiele looks mee maken. Mooie look je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er in ieder geval een schitterende ooglook mee kunnen maken! Knapperd ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De donkere tinten zijn prachtig, wauw! Mooie look heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is prachtig!! :D Ik zou deze zeker wel dagelijks gebruiken ja :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het palette ziet er inderdaad wel mooi uit, maar net wat je zegt de lichte tinten vind ik ook niet helemaal optimaal...echt zonde...Je hebt wel een onwijs mooie ooglook gemaakt met dit palette...zelf heb ik een 2 talmua palettes, maar ik gebruik ze weinig omdat de kleuren niet helemaal bij mij passen. Ik ben nu eenmaal meer van de felle tinten...maar het pigment is wel heel bijzonder ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat die lichte kleuren niet duidelijk zijn, ik snap dan wel dat het moeilijk aan brengen is! Toch heb je er een mooie look van gemaakt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat de lichte kleuren minder gepigmenteerd zijn, maar ik vind dat ze het voor een budgetmerk toch goed hebben gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb dit palette vorig jaar ook gekocht en vond 'm erg tegenvallen helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb dit palette ook! Ik pak 'm er echt te weinig bij. mooie look heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat de lichte kleuren niet veel pigment afgeven, maar de donkere kleuren zien er top uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De donkere kleuren zijn echt heel mooi, mooie look heb je ermee gemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie palette voor simpele looks! Ik ben zelf wat meer van de shimmers. De look die je gemaakt hebt is echt enorm mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke palette is het!!! :) Super mooie look heb je gemaakt! :) Je blend het toch met een aparte kwast ?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb zelf ook geen enkel MUA palette, deze ziet er leuk uit al vallen de lichte kleuren wel een beetje tegen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer van de lichte kleuren, maar vind het palette op zich wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Handig zo'n volledig matte paletje met nude kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zonde dat de lichte kleuren zo slecht gepigmenteerd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De look die je hebt gemaakt is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dit palette ziet er heel mooi uit. Jammer dat de lichte kleuren niet beter gepigmenteerd zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat is die laatste foto mooi zeg, so pretty! Het palet spreekt me eerlijk gezegd wel minder aan qua kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze heb ik ook! Zelf vind ik het pigment best goed. Alles komt heel natuurlijk over door de matte kleuren, echt heel tof vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Die donkere kleuren zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. O wat een mooie matte kleuren! Het ene moment ben ik helemaal in de shimmer oogschaduws en nu vind ik de matte weer erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze heb ik ook! Mooie look heb je ermee gemaakt! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dit zijn echt mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi palet en mooie look heb je ermee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Die lichte kleuren vallen inderdaad een beetje tegen zeg. De donkere kleuren zijn beter en je look vind ik ook heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe