Nail Art | Foils

06:28:00

Ik heb nog nooit eerder nail arts gemaakt met foils en vond het extra leuk dat ik van Beauty Millenium een Nail Art Foils Kit ontving. Ik ben er natuurlijk meteen aan de slag mee gegaan en vandaag heb ik een uitgebreide review voor jullie!


 Beauty Millenium over Nail Art Foils:

"Nail Art transfer foil kit! Maak de mooiste creaties met deze eenvoudige doordrukfolie!" Bron

Als een soort boek kan je deze kit openen. Aan de linkerkant zie je stap voor stap de uitleg hoe je foils aanbrengt op de nagel en aan de rechterkant zie je alle foils, benodigdheden.


 De uitleg is in tekst en met afbeeldingen. Ik vind het zelf een fijne en duidelijke uitleg.

De inhoud
  • 1x Top&Base Coat
  • 1x Adhesive
  • 2x Acrylic Stone
  • 2x Glitter
  • 1x Wooden Cuticle Stick
  • 1x Plastick Stick
  • 6x Foils
Het is vooral voor beginners zoals ik erg fijn dat er een complete kit is waar alle benodigdheden in zitten. Het doosjes is van stevig karton en kan je gemakkelijk opbergen, het neemt niet al te veel ruimte in.



Mijn ervaring:

Stap 1. Je brengt eerst de base coat aan of een basis kleur, ik deed en gebruikte goud als basis. Daarna bracht ik Adhesive, het is een soort lijm. Ik was ongeduldig en je moet eigenlijk 8 á 10 min. wachten ik deed de eerste keer 2 min. maar dan glijd het foil gewoon over je nagel dus dat werkt niet. De tweede keer hield ik mij aan de 10 min. Het is dus echt belangrijk om Adhesive 10 min. werking te geven.

Stap 2. Ik had van te voren al twee stukjes foil geknipt, net wat groter al mijn nagel zelf. Maak dan even je vinger top nat waarmee je het foil wilt pakken, zo blijft het op je vinger plakken en kan je het beter en netter aanbrengen op nagel. Plaats het foil met de afbeelding naar boven op de nagel.

Stap 3. Ik drukte eerst even met mijn vinger de foil aan op de nagel. Daarna pakte ik de Plastick Stick en drukte goed de foil aan op de nagel en ook de nagelranden.

Stap 4. Haal voorzichtig en niet te snel het foil van de nagel.

Stap 5. Doe er de bijgeleverde top coat over heen. Ik raad je niet aan om een eigen top coat te gebruiken of een snel drogende top coat want dan heb je kans dat de foil gaat krimpen.


Hier heb ik een nail art gemaakt met de gouden foil. Ik heb op een aantal plekken op de nagel wat  Adhesive aangebracht en na 10 min. heb ik op die plekken de foil aangebracht.

 Hier hetzelfde als de vorige nail art maar dan met de zilveren foil.

Conclusie:
De stap voor stap uitleg was erg duidelijk in deze kit en kon aan de hand daarvan direct beginnen. Mijn eerste ervaring met nail art foils is positief en vind het een fijne kit en zal het in de toekomst vaker gebruiken.

Nail Art Foils Kit is verkrijgbaar bij Beauty Millenium van €19,95 voor €14,96

Wat vind jij van deze nail arts en van nail art foils? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke

Follow on Bloglovin



* Dit product heb ik gekregen om te reviewen, maar dit heeft vanzelfsprekend niet mijn mening beïnvloed. Alle reviews worden naar eerlijkheid geschreven. 

You Might Also Like

30 reacties

  1. Dit heb je heel mooi gedaan. Ik zou dat echt niet kunnen hoor daar ben ik veel te ongeduldig en niet creatief voor ahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik vaak foils! Het hoeft van mij niet zo pietje precies. In combinatie met stempelen is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Ik heb nog nooit foils gebruikt, ik ben ook niet echt creatief met mijn nagels, maar het effect is wel echt geweldig! Blijft het ook lang zitten?
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft net zo goed zitten als een nagellak 3 tot 5 dagen.

      Verwijderen
  4. Wauw wat mooi! :) voor mij is 't lange wachten niet echt besteed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het er super leuk uit zien voor een keertje! Zelf zou ik het dus niet dagelijks dragen, en ik vind het ook een beetje prijzig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een ontzettend mooie nailart! Ik zou het zelf nooit kunnen, maar jou staat het fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke set en wat een mooie nail arts!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook dit vind ik weer een leuke techniek! Mooi gedaan hoor. XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan! Vooral de onderste vind ik erg mooi !

    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die met de pauwenveren vind ik erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er echt onwijs gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wow dat ziet er heel mooi uit. zo een kit is wel handig precies.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer gave nailarts gemaakt! De pauwenveren is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige nail art heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, ik denk zelfs dat ik dit wel kan. Haha. Heel erg mooi gemaakt! Nog nooit gezien (loop ik achter?), en lijkt mij leuk om eens te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi resultaat! Dit lukt mij dus nooit zo mooi haha. Maar wie weet deze maar een keer proberen.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat geeft dit een leuk effect zeg! Ik vind het ook wel heel handig dat je alle benodigdheden in één setje hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er heel mooi uit! Lijkt mij leuk om een keer te proberen, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ooeh heel mooi effect is dit!
    vind ik echt leuk gedaan

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat geweldig zeg!! <3 ziet er super tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind je nail arts zó mooi! Die foils lijken me erg leuk om ook te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ziet er echt prachtig uit! Ik zou het geduld er niet voor hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat onwijs zomers en mooi gedaan zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterend. Zelf heb ik ook wel vaak foil gebruikt. Foil heb ik dan nog wel genoeg in huis maar mijn "lijm" is op! Ik gebruik meesteal een wattenstaafje om het mee aan te drukken! Heb eigenlijk nog nooit zo'n nailart ermee gemaakt. Wanneer ik de "lijm" weer heb aangeschafd toch maar eens proberen! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk,zelf ben ik nog niet zo heel bekend met foils....en vind het daarom zo leuk om dit eens goed te lezen en te bekijken..het is inderdaad wel heel handig dat alles in een doosje zit, dat is ook wel prettig als je niet zo veel ervaring met dit soort producten hebt, anders vraag ik mij toch altijd af, heb ik nu alles wat er nodig is, om dit te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie nail arts, vooral de eerste. Films lijken me ook erg leuk. Ik heb in de opruiming bij big Bazar een setje gekocht van ciate en wil het snel gaan proberen. Dus dit artikel was erg handig. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, ziet er prachtig uit! :) Misschien bestel ik dit nog wel, ik ben dol op nailart :) Alleen moet ik misschien nog wat geduld kweken voor ik hieraan begin .. Liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe