Nail Arts Of The Month May

07:12:00


Ik wil iedereen eerste nog even bedanken voor de lieve reacties op mijn artikel van gisteren. Het geeft me veel steun en kracht.

Vandaag laat ik jullie in dit artikel alle nail arts zien die ik in mei heb gemaakt. De meeste zijn ook op mijn blog al verschenen toch leek het mij leuk om alle nail arts nog even bij elkaar te laten zien, kijk je mee!



COTM | Movie
Deze eerste nail art was van de challenge of the month en het thema was movie. Ik heb het rustig en subtiel gehouden en koos voor een film strip.

Geinsprireerd door @badgirlsnails
Bad Girl Nails volg ik via Instagram en zag dit idee bij haar. Zij koos voor roze kleuren en ging voor paars, zo had ik weer eens een mooi excuus om deze prachtige lak van Zoya nog eens te gebruiken.

Glitter Fremch Manicure
Twee weken geleden konden jullie hiervan een toturial zien. Ik vind french manicure nog steeds één van de mooiste nail arts. Het is tijdloos en je kan toch je eigen draai eraan geven. Wil je de tutorial te lezen klik hier.


Distressed
Drie weken geleden maakte ik deze nail art. Ik heb me qua kleuren en tecniek laten inspireren door Chalkboardnails. Ik heb ook hiervan een tutorial gemaakt, wil je die terug lezen klik hier.

Rainbow
Zoiets als dit wilde ik al langer doen maar telkens kwam het er niet van. Uiteindelijk was ik even een avond echt lekker alleen en ben aan de slag gegaan. Ik dacht dat het een hele klus zou worden maar het is me achteraf meegevallen en vind het effect goed gelukt. De regenboog kleuren steken mooi af bij het zwart. Hiervan komt binnenkort nog een tutorial online.

Watercolor
Een nieuwe techniek die ik sinds kort heb ontdekt is de watercolor techniek. Met behulp van 100% aceton kan je hele mooie nail arts maken. Wil je hiervan de tutorial terug zien klik hier.







Feather
Ik ontving afgelopen maand een mooi image plate van Born Pretty Store, wil je de review terug lezen klik hier. Ik koos als eerste om een nail art te maken met veren en een subtiele glitter. Ook bij deze nail art paste ik de techniek watercolor toe.

 Studs
Ik had van Born Pretty Store een wiel ontvangen met daarin zilveren en gouden studs. Ik maakt deze vrolijke lente nail art mee. Wil je de review hiervan terug zien klik hier.


Nail Art Pauw Veer
Met hetzelfde Image plate die ik van Born Pretty Store ontving maakte ik ook deze zomers variant van een Pauw veer. Ik vond hem niet zo goed gelukt omdat ik toch een aantal schoonheids- foutjes zie. Daarin tegen kreeg ik onverwachts wel heel veel leuke reacties op deze nail art op mijn blog en Instagram.

Nail art Foils
Laatst had ik een hele fijne en handige kit ontvangen met foils erin, ik maakt daarmee o.a. deze twee nail arts. Ik vind het mooiste om ze op deze manier te gebruiken, subtiel en toch speels. Wil je de review van de foils terug lezen klik hier.



Nail Art geinspreerd door Robin Moses
Ik zag op YouTube bij Robin Moses deze nail art. Aan de ene kant vond ik hem mooi en aan de andere kant niet zo. Toch had deze genoeg om er toch mijn eigen draai aan te geven. Ik deelde deze ook op Instagram en kreeg verschillende reacties de ene vond het mooi de andere niet, ik waardeer wel altijd elke eerlijke reactie! Wat ik erg leuk vond is dat Robin Moses zelf de reactie 'Lovely' had achter gelaten en geliked. Haar nail art zie je hier rechtsboven in de afbeelding.

Color Nail art
Ik ben altijd bezig om met verschillende kleuren en technieken op mijn nagels. Ik gebruikte drie roze kleuren. Ik deed van elke kleur twee druppels op mijn nagel en daarna deed ik er een botherham zakje op, beetje aandruk en voorzichtig verwijderen en dit is dan het resultaat.

Turquoise Stone & Marme Stone Nail art
Deze twee nail arts vond ik leuk gelukt en persoonlijk vond ik het maken ervan ook erg makkelijk. Wil je de tutorial hiervan terug zien klik hier.

Zo dat waren heel wat nail arts deze maand zeg. Zo heb ik weken geen inspiratie en zo heb ik er heel veel! Door de aceton. alchol etc. moet ik mijn handen en nagels wel even weer wat extra aandacht gegeven. Maar wat haal ik toch veel plezier uit het maken en het delen van de nail arts. Nooit gedacht dat door bloggen ik ooit nail arts zou gaan maken.

Wat vind jij van deze nail arts? Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Liefs, Lonneke 

Follow on Bloglovin

You Might Also Like

34 reacties

  1. Leuke nailarts! Ik moet ook vakers nailarts maken.... maar helaas erg weinig tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo knap toch! Ik ben fan van de Watercolor en Feather. De turquoise blijft mijn favoriet. Zo mooi! Hij lijkt zo ontzettend op de steen! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijft jaloersmakend hoe jij kunt knutselen met je nagels, wauw! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kunstenaar vind ik je! Ik vind ze allemaal schitterend! ;-) Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo mooi 😍 lukt je andere hand ook goed met nail arten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha nee de andere hand gaat me niet zo mooi af ;-)

      Verwijderen
  6. Wauw wat een geweldige mooie nailarts !!! Ik vind die watercolor echt te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou nail arts vind ik altijd heel erg tof! Super om ze ook weer zo op een rij te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je toch weer een mooie creaties gemaakt! Ik ben wel een beetje jaloers op jouw kunsten haha, zou willen dat ik dat ook kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw je maakt echt prachtige dingen!! Dat zou mij echt nooit lukken haha. Ze zijn allemaal perfect gelukt!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Lonneke waarom begin jij geen nagelsalon? Je bent zo ontzettend goed, mij heb je al binnen als klant!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat zijn stuk voor stuk prachtige nagel art. eerlijk gezegd ik kan niet kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan echt van jouw nail arts genieten. Je hebt een eigen stijl en maakt hele mooie nail arts. Ik vind de Foil nail arts heel leuk maar het is eigenlijk te moeilijk om te kiezen 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn elke keer weer heel erg mooi, echt heel erg knap....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pff als ik toch eens voor de helft zo goed was als jij .. te jaloersmakend hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Volgensmij zeg ik het in iedere reactie, maar ik vind dit echt super knap! Ik kan bijna geen favoriet vinden, allemaal even mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt enorm mooie nail arts! Ik vind dat zo knap als mensen dat zo mooi kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allemaal prachtige Nail arts! Ik blijf het zeggen ik ben Jaloers op je nagels :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die glitter French vind ik echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw ze zijn echt stuk voor stuk prachtig! <3 Met name de feather en pauwveer nailart spreken mij erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je nailarts zijn echt prachtig. Je hebt er echt talent voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige nailarts allemaal! Zo knap hoe je dat allemaal maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jouw nail arts zijn altijd zo mooi he! De marmer nail arts vind ik echt prachtig ,maar die met de pauwenveren en de nail art foils zien er ook geweldig uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die eerste vind ik echt de mooiste denk ik qua kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, echt super gaaf! Vind ze allemaal heel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stuk voor stuk heel erg mooi, watercolor met de veertjes is samen met Distressed mijn favoriet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het zo ongelofelijk knap hoe goed je hier in bent. Ik zou willen dat ik het zo mooi kon! Ik vind ze allemaal stuk voor stuk prachtig<3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wauw, wauw!! Je kan dat zo ongelofelijk mooi zeg! In nail art heb ik soms 2 linker handen, ik zou best een keer willen ruilen hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je weer een mooie nailarts gemaakt! Ik vind dat je altijd erg mooie kleuren combinaties gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die glitter french manicure, vind ik zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. alles is zo moooooi en perfect.. wauuw <3

    BeantwoordenVerwijderen

Instagram

Subscribe